TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
| quote: |
| Originally posted by JayBee men du kan inte vara med p� en enda bild sj�lv.. hmm dubbel moral? |
| uuuuuuuuuuuhh! ok jag l�mnar er k�rleks duvor ensamma nu hehehe jag kanske kommer in och matar er lite imorn. br�d smulor, g�r det bra? |
F�rresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? V�ntar fortfarande ot�ligt p� luciakryssfilmen *grrr* 
| Originally posted by DJ_Laszlo F�rresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? V�ntar fortfarande ot�ligt p� luciakryssfilmen *grrr* |
| Originally posted by SWE_TRANCE Kameran fick han in, vet inte om det var n�n i TC's crew som tog med den in via VIP. |
Glorie: sorry, sv�rt att beh�rska mig, s� kul n�r du tar �t dig s� 
Laszlo: jo men steve har v�l antagligen en 20 tal project p� en g�ng s� vi f�r nog r�kna med att filmen sl�pps typ n�sta �r n�gon g�ng 
EDIT: men hellre v�nta l�nge p� en garanterad bra production �n f� en d�lig fort!
| Originally posted by SWE_TRANCE Kameran fick han in, vet inte om det var n�n i TC's crew som tog med den in via VIP. |

| Originally posted by Glorie va ja vet s� e inte tryggve l�ngst till v�nster de? eller e han det? bakifr�n: MojjMojj, jofawe, jeremy, vizay, tobo, amplifire. l�ngst fram: dioxys, steve, impulze, SWE_TRANCE, envio scul saknas scul, f�rresten... hahah.. jag har typ 12 kort p� dig i minkamera.. ja fattar inte att jag tog s� mycke.. hoho hoppas du inte k�nde dig F�R exponerad... |

vad har du druckit? 

| Originally posted by JayBee hmmm smasken var det n�gra naken bilder p� scul? [/COLOR] |
| Originally posted by Glorie sen kan ja h�lla me om att scul e me p� m�nga kort.. men de var som sagt eftersom ja gick me honom � hans kompis r�tt mycke. s� de s��... ge er nu! annars f�r scul hj�lpa mig ![]() |

| Originally posted by Glorie hmmmmm vart skrev tim det d�ra? I holl�ndska delen? :P tur att vi har dig sand som korrespondent fr�n andra delar av forumet fasen ja fattar inte po�ngen me va han sa.. betyder anbefale =avr�da fr�n? eller rekommendera? antar att det betyder det f�rsta |
hmmm n�got om festen.. chillouten s�����g. helt omysig, enbart golv eller h�rda b�nkar att sitta p� :/ inge dekor f�r fem �re n�nstans i lokalen heller f�r den delen. stor minus till att det �r s��� omst�ndigt att komma in p� festen... *knipsa biljett, *h�mta garderobsBILJETT p� ett st�lle, *h�mta galge p� ett annat st�lle, h�nga in jackan p� ett tredje st�lle. men men.. de sparar kanske lite tid i gareroben p� det antar jag. men hela proceduren �r jobbig om man m�ste p� toa. |
ne nu orkar jag inte skriva n� mer (hehe) tack f�r s�llskapet helly! f�re och under festen. sen hade jag tur � kunde g� me martijn & wouter... sen tappade jag alla i typ �ver en timme :/ s� d� gick jag bara runt, runt.. sprang p� vissa fr�n bussen, men hitta inte SWE_TRANCE & tobo som jag ju letade efter i s�kert 1,5 h :/ suck ![]() |
| quote: | ||
Originally posted by ScuL
det �r inget p� g�ng h�r... jenny �r bara lite triggerhappy n�r hon �r p� fest ![]() |
| Originally posted by ScuL du har tagit r�tt m�nga bild av mig och wouter, men jag fattade inte precis varf�r du gjorde s� vad har du druckit? ![]() iaf har jag inget emot det var bara lite konstig ocks� f�r alla som stod omkring oss att du tog typ 3 bilder under en minut ![]() |
det �r inget p� g�ng h�r... jenny �r bara lite triggerhappy n�r hon �r p� fest ![]() |
| Originally posted by JayBee jag ville iof�rsig ha nakenbilder p� dig till personliga sk�l |
| Originally posted by Glorie haha, nu f�r du f�rklara dig genast! hur ska ja ta den kommentaren? |

endast tjejer ju
| Originally posted by jofawe nu �r det s� att om man titta p� din avatar � l�ser den meningen s� blev den oeh�rt mycket roligare |
| Originally posted by staz triggerhappy.... skjutglad? |
| Originally posted by DJ_Laszlo F�rresten, Stiiiiiiiiiiiv - lyckades du smuggla in din filmkamera? V�ntar fortfarande ot�ligt p� luciakryssfilmen *grrr* |

jag �r beredd att h�lla med steve lite d�r..
det gick OEH�RT smidigt att ta sig in och ut.. Trodde ju att jag skulle f� k�a i flera timmar f�r att f� min jacka.. men icke, fr�n att jag l�mnade main tog det ca 5 minuter innan jag stod utanf�r..
D�ligt var dock att man var tvungen att g� RUNT halva Utrecht f�r att komma till entreen...
| Originally posted by SteveTranz4ever vad g�ller fotokameran s� �kte den med in p� det gamla kalsongtricket ![]() |

| Originally posted by JayBee hahaha.. jag blev tvungen att brista i skratt n�r jag l�ste det d�r fyyyy fan vad disgusting! jag t�nker i alla fall inte l�na steve's kamera! ![]() P.S alts� hadde det varit scul som gjort samma sak hadde jag g�rna l�nat hans kamera |
jaaa, vad har du p� scul?!

| Originally posted by ScuL men vad har du p� mig? |

| Originally posted by JayBee helt seri�st talat s� tycker jag bara om att sk�mta mycket med folk som typ inte vet om jag sk�mtar eller �r seri�s ![]() |
hur gammal �r du nu igen?
Tryggve e ju TA
Jag snacka me honom p� Klubb Konkret ig�r.
allts�, e alla p� gruppbilden som Steve posta svenska tranceaddicts Gjutet!
S�ker n�n som kan ha dom liveset som finns men �ven med intro som var r�tt l�nga p� varje set, som det verkar p� dom flesta rippar som finns s� �r intro bortklippt...
introt verkar finnas p� FErrys Set .. tror jag
| Originally posted by jofawe introt verkar finnas p� FErrys Set .. tror jag |
| Originally posted by SteveTranz4ever Lust att uppa ? P� det settet jag har �r det precis bortklippt Team XDS som rippat (introt �r kanske 3-4 minuters ID&Tintro som dom brukar ha) |