TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »

Posted by Joost008 on Apr-14-2004 07:06:

quote:
Originally posted by DJ D-Man

# Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief?

Alvast bedankt voor de hulp!

Heb zelf net als Asperge ook bij New-Line besteld en ook de volgende dag in huis, geen problemen verder!! Andere reacties die ik op verschillende fora lees zijn ook zo goed als altijd positief!

Posted by djdavid on Apr-14-2004 10:55:

quote:
Originally posted by New Wave
Stof op platen is geil!
Dat knetteren vind ik echt super

Posted by Jesse on Apr-14-2004 11:45:

quote:
Originally posted by AlFerox
check deze link maar even.. is inclusief een uitgebreide recensie. alle voordelen (en de uiterst weinige nadelen) worden er uitgebreid in besproken. ik persoonlijk vind ze minstens net zo lekker draaien als technics. de pitch is alleen iets gevoeliger (+10/-10), maar dat is slechts een kwestie van wennen. corrigeren gaat echter weer veel nauwkeuriger. bovendien hebben ze veel meer mogelijkheden dan technics. pitch is bv instelbaar op +10/-10, +20/-20 en +50/-50.

ze zijn in nederland al te vinden voor 375 inc. element. (behalve dan de stanton-uitvoering, die is een heel stuk duurder). in duitsland zullen ze waarschijnlijk nog een stuk goedkoper zijn.

Aan de hand van die link heb ik ook de beslissing genomen om toch voor de 'new kid on the block' te gaan. Ik heb nu 2-maal de Synq X.TRM.1 ongeveer anderhalve maand in huis. Ze bevallen me uitstekend! De motor is echt sterk, extra features zijn handig, mooi afgewerkt en het draait als een tierelier. Heb echt nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop. Was rond de � 780 kwijt voor het setje, ik heb de speling laten verwijderen bij New-Line, woensdag besteld en vrijdagmiddag had ik ze in huis. Uitermate correct geleverd. Ik heb ook een keer een koptelefoon besteld via New-Line en die had ik de volgende dag al in huis (Stanton DJ-Pro 2000S).

De draaitafels kunnen zich dus, volgens de link die AlFerox geeft, goed meten met de Technics maar ik kan daar zelf niets over zeggen omdat ik nog nooit op Technics gedraaid heb. Maar anderen die deze vergelijking wel kunnen maken zijn alleen maar positief. Je krijgt eigenlijk meer voor minder. Technics heeft een ontzettend goede naam opgebouwd ondertussen en die draaitafels blijven ook waardevast. Dat moet met de OEM bakken nog blijken maar ik heb er alle vertrouwen in

Posted by DJ D-Man on Apr-14-2004 19:25:

Oke dan, bedankt voor de hulp! Hier kan ik wel weer even mee vooruit. Interessante site trouwens.

Bij New Line hebben ze 3 varianten van deze OEM draaitafel, en zeker ook vanwege de prijs een geduchte concurrent voor de Technics, wat mij betreft. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar al wel een stuk verder opgeschoten!

Posted by raoel on Apr-17-2004 21:13:

Ik heb een keer heel ff op die OEM bak gedraaid bij DJ Stunter in Eindhoven.
Mij lijkt het echt een hele fijne tafel. Op dat moment had ik nog niet zoveel ervaring en heb ik um niet echt aan de tand gevoeld, maar volgens mij is ie idd gelijkwaardig aan de Tech SL.

Posted by basvh on Apr-21-2004 11:44:

Misschien hebben jullie dit onderwerp al in deze thread besproken, heb niet echt de tijd om 20 paginas terug te lezen maar wat vinden jullie van de nieuwe technics cd speler SL-DZ1200

Heeft iemand er al mee gespeeld? RV misschien?

Op papier is het een echte Pioneer killer maar er schijnen nog wat kinderziektes in te zitten. Ben echt benieuwd hoe dat ding in de praktijk werkt.

Posted by MennoB on Apr-21-2004 11:57:

Sow, die ziet er echt wel strak uit

Wil hier ook wel meer informatie over hoe hij in de praktijk is..

Posted by snitz on Apr-21-2004 15:26:

strak getimed bas, zeker nu ik met het probleem zit: Technics of pio's

Kom maar met die tests!!

Posted by basvh on Apr-21-2004 15:48:

quote:
Originally posted by snitz
strak getimed bas,

mijn timing is altijd erg strak dat weet je he

Posted by basvh on Apr-21-2004 16:08:

http://www.idp.nl/online/events/

hier wat beelden en fotos van een test sessie in nederland. Vooral dat filmpje is erg cool. Ik lees alleen heeeeeel veeeel verschillende release datas op verschillende fora en online equipment zaken. Sommige zeggen mei andere augustus.

Posted by djdavid on Apr-21-2004 16:26:

echt heeeele geile cd-speler dit

Posted by snitz on Apr-21-2004 16:27:

quote:
Originally posted by basvh
mijn timing is altijd erg strak dat weet je he

we zullen zien jonge

Bij djgear zegt men dat hij 1298,29 euro incl. Btw gaat kosten en dat ie in juni te verkrijgen is.

Posted by basvh on Apr-21-2004 16:46:

stel je het volgende ff voor:

Stel je bent dj tiesto en je staat in singapore te draaien, je kijkt in je platenkoffer en je bent bijv traffic vergeten mee te nemen . In een trance break, deze zijn immers toch vrijlang zet je je nieuwe umts mobieltje ff aan, je connect met de black hole server, je download traffic op je sd kaart die in je telefoon zit die je vervolgens weer in de technics cd-draaitafel propt. 5 min later sta je traffic in te mixen! crazy shit man

Posted by Ding Chavez on Apr-21-2004 17:10:

Op de foto's kun je gelijk de bijpassende nieuwe technics mixer zien.

[edit]In het filmpje dus ook [/edit]

Posted by snitz on Apr-21-2004 18:15:

quote:
stel je het volgende ff voor:

Stel je bent dj tiesto en je staat in singapore te draaien, je kijkt in je platenkoffer en je bent bijv traffic vergeten mee te nemen . In een trance break, deze zijn immers toch vrijlang zet je je nieuwe umts mobieltje ff aan, je connect met de black hole server, je download traffic op je sd kaart die in je telefoon zit die je vervolgens weer in de technics cd-draaitafel propt. 5 min later sta je traffic in te mixen! crazy shit man

Tiesto kent het nummer toch uit zun hoofd dus dan zingt ie het wel

Posted by magrec on Apr-21-2004 18:44:

Info over de technics cd spelert:

Bei Elevator in Deutschland:

Lieferbar ab Juni.

1.099,00 Euro

Posted by TranceFool on Apr-21-2004 18:48:

quote:
Originally posted by magrec

1.099,00 Euro

sodeju

Ik hou het wel gewoon bij mn draaitafeltjes, kan ik voor dat geld lekker veel vinyl kopen wat tastbaar is en mooi is om te verzamelen

nee, geen cd�s voor mij....

Posted by Ding Chavez on Apr-21-2004 19:07:

Die prijs gaat nog wel een stukje naar beneden binnen een jaar hoor. Nu willen ze gewoon verdienen aan degenen die em bij wijze van spreken voor iedere prijs nog wel zouden kopen.

Posted by eieregooie on Apr-23-2004 19:56:

quote:
http://www.idp.nl/online/events/

hier wat beelden en fotos van een test sessie in nederland. Vooral dat filmpje is erg cool. Ik lees alleen heeeeeel veeeel verschillende release datas op verschillende fora en online equipment zaken. Sommige zeggen mei andere augustus.

Woet!

Die gast zat bij mij op de middelbare school + ik zat bij em in 't basketbal team ooit... Lucky fuck hehe

Posted by Chicane on May-09-2004 20:55:

2 vraagjes

1: Heeft die technics cd-spelert bpm counter en digitale read-out van de mp3? (zodat je de luide en zachte delen kan zien)?

2: Heb ergens horen zeggen dat je je gekochte platen terug kan vorderen van de belasting als je een bedrijf runt ofzo... iemand enig idee hoe dit zit en werkt?

Posted by raoel on May-11-2004 12:48:

quote:
Originally posted by Chicane
2: Heb ergens horen zeggen dat je je gekochte platen terug kan vorderen van de belasting als je een bedrijf runt ofzo... iemand enig idee hoe dit zit en werkt?

Heb dit ook wel eens gehoord en het lijkt mij ook heel logisch, maar volgens mij is het wel zo dat je aan moet kunnen tonen dat je de platen en/of equipment aanschaft tbv je bedrijf.
Je zou je dus gewoon als DJ in moeten schrijven bij de KVK en al je bonnetjes bewaren. Vervolgens kun je de 19% btw terugvragen.

Immers, als DJ "verhuur" je jezelf. Dan ben je dus ook een begrijf.
Als je je als bedrijf registreert zul je ook wel weer al je verdiensten moeten melden enzow terwijl dat er in de DJ wereld toch heel wat handje contantje via het het zwarte handje betaald wordt (denk ik).

Posted by basvh on May-11-2004 21:14:

quote:
Originally posted by raoel
Heb dit ook wel eens gehoord en het lijkt mij ook heel logisch, maar volgens mij is het wel zo dat je aan moet kunnen tonen dat je de platen en/of equipment aanschaft tbv je bedrijf.
Je zou je dus gewoon als DJ in moeten schrijven bij de KVK en al je bonnetjes bewaren. Vervolgens kun je de 19% btw terugvragen.

Immers, als DJ "verhuur" je jezelf. Dan ben je dus ook een begrijf.
Als je je als bedrijf registreert zul je ook wel weer al je verdiensten moeten melden enzow terwijl dat er in de DJ wereld toch heel wat handje contantje via het het zwarte handje betaald wordt (denk ik).

snitz en ik hebben hier ook over zitten nadenken. Het moet volgens mij wel kunnen, wat neit kan is bijv kvk nummer van papa pakken en dan daarop belasting terugvorderen. Als jouw papa bijv boer is kan je dus niet trance plaatjes kopen en terugvorderen met de mededeling dat de koeien erzo van houden. Maar dit verhaal is eigenlijk heel logisch

Maar wat ik me afvraag is of een KvK nummer genoeg is, heb je geen BV/NV status nodig? Als je een bv/nv nodig hebt dan is het niet echt goedkoper aangezien je toch behoorlijke bedragen moet betalen om een bv/nv status te kopen.

quote:
1: Heeft die technics cd-spelert bpm counter en digitale read-out van de mp3? (zodat je de luide en zachte delen kan zien)?

BPM counter zit er denk wel op, maar waarom heb je die nodig
Digitale read out heeft ie volgens mij niet maar weet niet zker

Posted by Chicane on May-12-2004 20:11:

wat dacht je van live perfomance.. loopen, samplen, kutviolen met sound effects enzo.. altijd handig om dat een bpm counter te hebben

Posted by visje on May-15-2004 07:13:

als we het toch over dure cd spelers hebben...

wie wint het... technics of numark..op de numark zit wel een 12" platter op met een TTX1 motor :O

Posted by Ding Chavez on May-15-2004 09:33:

Qua design de technics, maar daar heb je natuurlijk weinig aan tijdens het draaien

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »