TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by DJ D-Man # Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief? Alvast bedankt voor de hulp! |
| Originally posted by New Wave Stof op platen is geil! ![]() Dat knetteren vind ik echt super |
| Originally posted by AlFerox check deze link maar even.. is inclusief een uitgebreide recensie. alle voordelen (en de uiterst weinige nadelen) worden er uitgebreid in besproken. ik persoonlijk vind ze minstens net zo lekker draaien als technics. de pitch is alleen iets gevoeliger (+10/-10), maar dat is slechts een kwestie van wennen. corrigeren gaat echter weer veel nauwkeuriger. bovendien hebben ze veel meer mogelijkheden dan technics. pitch is bv instelbaar op +10/-10, +20/-20 en +50/-50. ze zijn in nederland al te vinden voor 375 inc. element. (behalve dan de stanton-uitvoering, die is een heel stuk duurder). in duitsland zullen ze waarschijnlijk nog een stuk goedkoper zijn. |
Oke dan, bedankt voor de hulp! Hier kan ik wel weer even mee vooruit. Interessante site trouwens.
Bij New Line hebben ze 3 varianten van deze OEM draaitafel, en zeker ook vanwege de prijs een geduchte concurrent voor de Technics, wat mij betreft. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar al wel een stuk verder opgeschoten!
Ik heb een keer heel ff op die OEM bak gedraaid bij DJ Stunter in Eindhoven.
Mij lijkt het echt een hele fijne tafel. Op dat moment had ik nog niet zoveel ervaring en heb ik um niet echt aan de tand gevoeld, maar volgens mij is ie idd gelijkwaardig aan de Tech SL.
Misschien hebben jullie dit onderwerp al in deze thread besproken, heb niet echt de tijd om 20 paginas terug te lezen maar wat vinden jullie van de nieuwe technics cd speler SL-DZ1200
Heeft iemand er al mee gespeeld? RV misschien?
Op papier is het een echte Pioneer killer maar er schijnen nog wat kinderziektes in te zitten. Ben echt benieuwd hoe dat ding in de praktijk werkt.
Sow, die ziet er echt wel strak uit
Wil hier ook wel meer informatie over hoe hij in de praktijk is..
strak getimed bas, zeker nu ik met het probleem zit: Technics of pio's
Kom maar met die tests!!
| Originally posted by snitz strak getimed bas, |
http://www.idp.nl/online/events/
hier wat beelden en fotos van een test sessie in nederland. Vooral dat filmpje is erg cool. Ik lees alleen heeeeeel veeeel verschillende release datas op verschillende fora en online equipment zaken. Sommige zeggen mei andere augustus.
echt heeeele geile cd-speler dit

| Originally posted by basvh mijn timing is altijd erg strak dat weet je he |
stel je het volgende ff voor:
Stel je bent dj tiesto en je staat in singapore te draaien, je kijkt in je platenkoffer en je bent bijv traffic vergeten mee te nemen
. In een trance break, deze zijn immers toch vrijlang zet je je nieuwe umts mobieltje ff aan, je connect met de black hole server, je download traffic op je sd kaart die in je telefoon zit die je vervolgens weer in de technics cd-draaitafel propt. 5 min later sta je traffic in te mixen! crazy shit man

Op de foto's kun je gelijk de bijpassende nieuwe technics mixer zien.
[edit]In het filmpje dus ook
[/edit]
| Originally posted by basvh stel je het volgende ff voor: Stel je bent dj tiesto en je staat in singapore te draaien, je kijkt in je platenkoffer en je bent bijv traffic vergeten mee te nemen . In een trance break, deze zijn immers toch vrijlang zet je je nieuwe umts mobieltje ff aan, je connect met de black hole server, je download traffic op je sd kaart die in je telefoon zit die je vervolgens weer in de technics cd-draaitafel propt. 5 min later sta je traffic in te mixen! crazy shit man |
Info over de technics cd spelert:
Bei Elevator in Deutschland:
Lieferbar ab Juni.
1.099,00 Euro
| Originally posted by magrec 1.099,00 Euro |

Die prijs gaat nog wel een stukje naar beneden binnen een jaar hoor. Nu willen ze gewoon verdienen aan degenen die em bij wijze van spreken voor iedere prijs nog wel zouden kopen.
| Originally posted by basvh http://www.idp.nl/online/events/ hier wat beelden en fotos van een test sessie in nederland. Vooral dat filmpje is erg cool. Ik lees alleen heeeeeel veeeel verschillende release datas op verschillende fora en online equipment zaken. Sommige zeggen mei andere augustus. |
2 vraagjes
1: Heeft die technics cd-spelert bpm counter en digitale read-out van de mp3? (zodat je de luide en zachte delen kan zien)?
2: Heb ergens horen zeggen dat je je gekochte platen terug kan vorderen van de belasting als je een bedrijf runt ofzo... iemand enig idee hoe dit zit en werkt?
| Originally posted by Chicane 2: Heb ergens horen zeggen dat je je gekochte platen terug kan vorderen van de belasting als je een bedrijf runt ofzo... iemand enig idee hoe dit zit en werkt? |
| Originally posted by raoel Heb dit ook wel eens gehoord en het lijkt mij ook heel logisch, maar volgens mij is het wel zo dat je aan moet kunnen tonen dat je de platen en/of equipment aanschaft tbv je bedrijf. Je zou je dus gewoon als DJ in moeten schrijven bij de KVK en al je bonnetjes bewaren. Vervolgens kun je de 19% btw terugvragen. Immers, als DJ "verhuur" je jezelf. Dan ben je dus ook een begrijf. Als je je als bedrijf registreert zul je ook wel weer al je verdiensten moeten melden enzow terwijl dat er in de DJ wereld toch heel wat handje contantje via het het zwarte handje betaald wordt (denk ik). |
| 1: Heeft die technics cd-spelert bpm counter en digitale read-out van de mp3? (zodat je de luide en zachte delen kan zien)? |
wat dacht je van live perfomance.. loopen, samplen, kutviolen met sound effects enzo.. altijd handig om dat een bpm counter te hebben
als we het toch over dure cd spelers hebben...

wie wint het... technics of numark..op de numark zit wel een 12" platter op met een TTX1 motor :O
Qua design de technics, maar daar heb je natuurlijk weinig aan tijdens het draaien