TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
��h nej! haha fyy fan farbror JayBee uppe i DJ b�set som vanligt. kolla p� stonefields lucia kryssningsvideo. jag �r typ med i varje scen
jag �r nere p� dansgolvet med laszlo och sen uppe och kramas med john askew. (spooky, det minns jag inte ens) och sen st�r jag och observerar scott bond.
(vit T-shirt med tryck, R�d "keps")
haha kan inte n�gon stoppa mig i framtiden. ni vet ju att det �r farligt att mata mig med sprit. fr�n och med nu �r ni alla till�tna att arrestera mig om jag dricker f�r mycket 
�nnu en pinsam upplevelse med jaybee airlines. hope you enyojed your party 
aja annars allm�nt kul med videos fr�n f�rra kryssningen s�h�r 2 veckor innan SPRING CRUISE! yeeeeaaah! man blir ju ganska peppad. ska bli kul att se steves video ocks�.
stonefields ser ju nice ut p� bilderna iaf, har 75% s� jag kommer v�l titta p� den snart... 
Jag st�r mig p� att Liquidsunset inte vet att serie heter "series" p� engelska, dvs med ett s p� slutet. "Photoserie" ser asdumt ut. Bara s� ni vet. 
Ska kolla p� filmen nu 
n�n som vet om eric prydz �r en bra dj?
eric prydz e bra om man gillar house o techno.
trance l�r du inte h�ra honom spela...
han spelar p� grodan p� l�rdag, om du vill h�ra...
grrrrr vill ha biljeeeeeeeeeeeeeett 
*host* jag kommer med ser det ut som.. hoppas man inte blir nekad.. komemr ha 2 veckor kvar till 20�rsdagen.. inte ens det.. men iaf. ni TA's f�r ta hand om mig f�r jag har inga andra kompisar med 
| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer n�n som vet om eric prydz �r en bra dj? |
�r det N�GON som ska k�ra nedifr�n landet (typ sk�ne, sm�land, blekinge) som har lust att plocka upp mig p� v�gen?
Har sv�rt som fan att hitta n�n billig l�sning p� det hela med transporter.
har hittat ett billigt t�g (403kr) men hur ska man ta sig hem sen?
Jag f�r v�l boka ett t�g dit .. sen f�r man se.
hur l�ngt fr�n Sthlm C ligger v�rtahamnen?
| Originally posted by jofawe �r det N�GON som ska k�ra nedifr�n landet (typ sk�ne, sm�land, blekinge) som har lust att plocka upp mig p� v�gen? Har sv�rt som fan att hitta n�n billig l�sning p� det hela med transporter. har hittat ett billigt t�g (403kr) men hur ska man ta sig hem sen? Jag f�r v�l boka ett t�g dit .. sen f�r man se. hur l�ngt fr�n Sthlm C ligger v�rtahamnen? |
| Originally posted by jofawe �r det N�GON som ska k�ra nedifr�n landet (typ sk�ne, sm�land, blekinge) som har lust att plocka upp mig p� v�gen? Har sv�rt som fan att hitta n�n billig l�sning p� det hela med transporter. har hittat ett billigt t�g (403kr) men hur ska man ta sig hem sen? Jag f�r v�l boka ett t�g dit .. sen f�r man se. hur l�ngt fr�n Sthlm C ligger v�rtahamnen? |
@mjz... (och ocks� till alla andra).
min svenska kompis kan definitivt inte vara med p� kryssningen. allts� vi har en 'sovplats' kvar v�rt hytten.
verkar som min kompis har precis best�mmt att �ka skidor i S�len i exakt samma veckan
.. ahja synd men om det �r n�n h�r allts� som beh�ver hytt s� h�r vi det g�rna.
det e B-klass f�rresten
(695 SEK).
scul:
jag vet en som �r intresserad..
Ska jag h�ra eller �r det k�rt redan?
| Originally posted by jofawe scul: jag vet en som �r intresserad.. Ska jag h�ra eller �r det k�rt redan? |
Jag har ocks� hyttplats till salu :)
Till alla intresserade; Jag har ocks� en B-plats som jag vill s�lja. Staz har anm�lt sitt intresse men inte h�rt av sig s� i fall han inte skulle vilja ha den kommer jag att beh�va hitta n�gon som vill k�pa.
PM:a eller mail till [email protected]
Ta det lugnt.
Update
Biljetten min �r s�ld, till Staz, bara s� att ni vet.
Hare kul p� cruisen Staz!
fan va avundsjuk man �r nu ass�....VILL ME!! argh!
haha jag h�l p� � tabba mig rej�lt p� datumet, trodde det va en m�nad senare �n kryssen faktiskt e men tack vare Pjox p�minnelse s� missar jag den inte p� rent klanteri iaf 
| Originally posted by jofawe scul: jag vet en som �r intresserad.. Ska jag h�ra eller �r det k�rt redan? |
Fick just SMS fr�n MondayBar:
De sista 100 hytterna sl�pps idag, Ring 08 - 222 140 och boka!
| Originally posted by reveal Fick just SMS fr�n MondayBar: De sista 100 hytterna sl�pps idag, Ring 08 - 222 140 och boka! |
jag tar det som en komplimang
fan vad jag vill h�nga med nu.. kolla precis p� steves film fr�n f�rra kryssen.... verkar ju heeeeel ball :/
| Originally posted by dbl fan vad jag vill h�nga med nu.. kolla precis p� steves film fr�n f�rra kryssen.... verkar ju heeeeel ball :/ |
| Originally posted by swe_Trancer vart finns den filmen? |

Har t�nkt att �ka med nu .. men jag er s� jevla sent ute ! ://, ska iaf f�rs�ka f� tag p� biljett imorgon. Om n�gon har n�gon hytt/biljett kvar, tveka inte att skicka pm!