TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »
al op ns.nl gekeken?
ik heb 40 min in een bus gezeten vanaf gouda
helaas kan ik niet komen,loop de hele dag al over te geven en dat is geen goede combi 
sorry dudes
| quote: |
| Originally posted by DjRV helaas kan ik niet komen,loop de hele dag al over te geven en dat is geen goede combi ![]() sorry dudes |
kut voor je man. Ook voor de feestvierders is het jammer!!! Verder iedereen toch nog prettige avond gewenst
| quote: |
| Originally posted by Remy D A: dat met die ballen kan ik niet B: Als je wat meer talent had dan had ik misschien wel gekomen, maar zolang een scheitend paard beter klint dan jouw zielige vertoningen op een feest blijf ik toch echt liever thuis. C: Tiesto RULESSS D: Ik ga bijna op vakantie wohooo ![]() |
whahahaha wat een geweldige thread weer 
*ik kom m weer ff verneuken ja*
Hoop dat t feessie toch wel ok is, ookal moeten jullie de zielige vertoningen van een bepaalde dj missen 
Misja er wel? Hmm ik zit op za-avond half 10 in een i-net cafe en denk dat het vanavond...MAGER..wordt! Mja, zit op Isla Mujeres en hoewel ik op vakantie ben, ben ik elke avond rond of voor 10-en gaan slapen. STappen doe ik wel als ik weer aan t werk ga 
Dus.........WAS het LEUK!!!!!!!! Vast niet, zonder mij en dj ANtiphus whaha 
Jowwwwwww, het was echt top!!!!
Ik had er in het begin een hard hoofd in maar dat heb iedereen denk ik wel als je iets kleins organiseerd.
De dj's waren echt supertop!
Verdine, Leander, Iris en Misja Helsloot waren super top!!
Jammer dat Ruben er niet bij was! zooi dat je ziek was!
Toen we wisten dat Rub niet zou komen dachten we dat Helsloot ook niet zou komen maar opeens stond hij voor de deur, supertop!
Op een gegeven moment was het lekker vol en gezellig druk.
Publiek was echt tof, van hen hebben we vele positieve reacties gekregen, dit gaf voor mij de motivatie om nogmaals een Addiction te houden, we zullen zien hoeveel jaar het dit keer gaat duren 
Ook top dat veel mensen ons wilde helpen, Bram Bassie Bastiaan en de rest! thanx! Nog veel meer thanx voor Iris, je bent een topper! 
Ook wil ik de mensen waarschuwen dat het geen slim plan is om Tin je autosleutels te geven. Dat kost je namelijk een abbo van de ANWB 
De auto op slot doen zonder je sleutels mee te nemen is niet handig. 
Ik vond het ook SUPER
! De avond was misschien wat chaotisch door de opbouw qua stijlen (techno, progressive, goa en trance) maar dat maakt niet uit: ik heb me prima vermaakt en volgens mij liep het ook gewoon goed
! Ik had er overigens geen probleem van gemaakt als Up afgesloten had (had echt prima gekund) maar wat Misja Helsloot liet zien was gewoon een brok pure liefde voor de scene en getuigd van ERG grote klasse.... hij moet wel heel gek gaan doen wil ie bij mij uit de gratie raken
!
Ook erg gezellig om weer eens wat TA's te zien die ik volgens mij al bijna anderhalf jaar niet meer gezien had zoals Smirnoff, die zoals gebruikelijk weer zo lam als een toeter was, en Timeporte (he's alive
)! In dat kader is het ZEER spijtig te noemen dat Donna en Ruben er niet bijwaren
maar dat komt nog wel een keer
.
gr. Gerdinand Kolkman
oja, nogmaals een bedankje richting de organisatie en de mensen die dit mogelijk maakten (Y).
gezien het feit dat ik net 2 uur als een steen heb lopen slapen in de trein die lekker wel op tijd was (hahaha tin) ben ik volgens mij wel eff instaat te vertellen hoe ik en hierbij betrek ik ook wouter me maat die met mij was dit feestje heb mogen beleven. ik zal hierbij een beeld proberen te scheppen voor alle mensen die hier niet bij waren en ik kan hierbij misschien het beste met de belangrijkste boodschap beginnnen: uuuuh, omg wat een topfeest!
ik heb het meerdere keren geroepen en dan vooral tegen tin en tim maar uuuh hierbij tegen heel addiction crew: het was zalig makend..
wouter und ich gingen ongeveer rond 12 uur van station af richting the place to be, we hadden andere buslijn dus moesten eff lopen. een maal gevonden kwamen we er achter dat we nog neit gepint hadden iets waar we van te voren nog veel moeite hadden voor lopen doen (moeder op bellen om zo geld over te maken naar rekening waar je nog niet vreemd had gepint) ach jah als we geld nodig hebben dan zien we wel.
we kwamen binnen door eerst hard gedist te worden door tim die er blijkbaar al flink zin in had, goede avond! de beats kwamen ons tegemoed en verdine zat weer eens als vanouds lekker te draaien, biertje erbij en de dansvloer op waar we echt lekker hebben kunnen meegenieten van lekkere techno/tech-house achtige muziek, precies goed om lekker in de stemming te raken.
Hierna kwam leander en we hebben eigenlijk hierna iedere keer bij het begin van een set eventjes aan de bar gezeten om daarna aan een stuk door te dansen iets wat erg goed uitpakte. leander zette echt de meest fantastische set neer, ik herriner me geen enkel nr iets wat in mijn ogen betekend: hell of a job man!
eigenlijk geld precies hetzelfde voor iris, heb staan genieten! hoor haar voor de 3de keer en eerst was het acid, toen beetje prog indraaien voor rest nexus crew en nu trance en je weet iedere keer echt een super set neer te zetten, pure kwaliteit!
ik vond het echt super dat misja nog was langsgekomen en niet verwacht en zegt veel over zijn karakter! hij zette voor de mensen die nog konden dansen en er nog waren een echt lekkere set neer.
Ik heb veel hallotjes hier en daar gedaan, niet veel gepraat gewoon lekker veel gedanst! de tent zat goed vol op gegeven moment ook al lekker mij lokatie niet perfect maar dat viel dus wel mee.
+ punten
leuke knappe barmeid
deze vrouw geef je 10 euro voor 2 bier en dan krijg je 2 bier + 17 euro
of dan ben je net klaar met je biertje krijg je der 2 gratis
of je krijgt voor de helft van de prijs een lekker sterke longdrink mix
owjah muziek en mensen waren ook wel leuk!
-punten
uuuuuuh, let me get back to you about that!
de groeten, lucas
ik ben net thuis, ga nu snel ff wat slapen.
ff nog 1 ding
Misja Helsloot is een HELD!
morgen meer
BRRR die ******lijers hebben me fiets gejat
nu net thuis hehe mjah ik kan wel zeggen dat het errug gezellig was. De meneer van de anwb is de held van de dag 
Sjinees de sukkel van de dag hahahahaha
Oke, mijn report aan de hand van wat stellingen en quotes:
- Een RV die niet komt omdat hij ziek is, is jammer...
- Misjah Helsloot die daarom waarschijnlijk ook niet zou komen: ook jammer....
- Zweedse dames die we naar huis sturen met de mededeling: Misja Helsloot komt niet....jammer jammer 
- Foute types die op de russische maffia lijken en naar binnen 'stormen': jammer!
- Dronken dames die niet willen betalen...hmm..:S
- Een dame met een beetje grote borsten die zich naar binnen lult bij Tim: HEEEEEEEEEEL Jammer!! KNEUS!
En vrienden van je een beetje uitknijpen! 
- Verdine die de boel heerlijk opwarmde!
- Een vage Smirnoff....(teveel Smirnoff op?
voorbeeld: "He , ga eens even zoenen met elkaar voor de foto, toe nou!" .. waarop de vriendinnen van Smirnoff gewoon dom gingen zoenen
Just simple, maar lachen!)
- Lander die het publiek lekker liet zweven maar aan het eind lekker stevig draaide (ik wil de titel van je laatste plaat weten!)
- Iris die The Age of Love draait!!
- Bardame: top!

- Sjinees met oordoppen in: Top! 
- Misja Helsloot dit TOCH op komt dagen, ondanks dan niemand het verwachte: Supervet!
- Een topfeest van de Addiction-crew: Super!!! Bedankt Tin, Tim, Harmen!!!
..en nu mis ik allemaal dingen, want wilde van jammer naar heeeel jammer gaan en van top naar SUPER. Maar nu weet ik ineens wat meer 'jammere' dingen
Ik ben echt wel wakker...not 
Was voor mij een topfeest zoals een oude Nexus, echt gaaf! Heerlijk sfeertje, goede muziek, gezellige mensen. Nogmaals compliment naar de organisatie!
Oh, Flarden van alles schieten me nu weer te binnen:
Top: Lex die effe belt na de tijd, toennie uit de XL kwam!
Jammer: SnuggLe die moe en verrot om 6:15 gaat pitten!
Jammer: eigenwijze chinees die teveel aan de deur stond! 
owjah moment van de avond, komt op eens raar sampetje door plaat van leander, hij weet zelf ook niet echt wat het is, maar owjah ze telefoon stond aan en die speelt eff mee op de juist beatfreq
quote van de avond: kut zeg dat hier geen klapdeuren zijn! 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE owjah moment van de avond, komt op eens raar sampetje door plaat van leander, hij weet zelf ook niet echt wat het is, maar owjah ze telefoon stond aan en die speelt eff mee op de juist beatfreq quote van de avond: kut zeg dat hier geen klapdeuren zijn! |


Erg top feestje jonges, congrats to the organisatie. Heb me erg vermaakt wat niet kan gezegd worden na 3 uur, beter raad van iris opgevolgd, maar goed we gaan nou niet over ligge mutse
Uurtje met ei in de auto tot utrecht, werden vervolgens via de nordeur verwelkomd door snuggle en opti. Tent zat nog niet bijster vol maar de sfeer zat er alvast wel in dacht ik enkel de menigte bleef nog wat uit. Ondertss stond belli al lekker zacht te knalle achter de dj-boot, vond het erg vermakelijk. Spijtig dat in het begin wat minder crowd aanwezig, maar dat werd meermaals gecompenseerd 2de deel dacht ik voor belli. Nogmaals proficiat met je mainstage op teqnologie, je verdient het zeker. Later op de avond kwam dan leander aan de beurt, die ik erg strak vond staan draaie, echt top set man 
Rond 2.15 zijn we dan denk ik vertrokke in utrecht, wat achteraf een pijnlijke vergissing was. Ik heb ook natuurlijk Iris en misja gemist, maar goed daar dacht ik gister van 3 tot 7 in de vrieskou niet meer aan
Thx to Ei, Chinees,Basd,Chinees, Snuggle, New-wave, Magrec,Iris,T.H.C, Bastiaan, Leander voor de erg leuke avond
pluspunten:
- hoe klein ook dat zaaltje was, het was echt gezellig
- top mensen van organisatie + top dj's
- dove chinees met een schroefje los
- geldwolf tim
- leuke barprijzen met dito barmeid
minpunten:
- dat ik zo vroeg moest vertrekke
- ow en de wcdeuren mochten ze ook wat handiger hebben ingedeeld, want ik had eerst niet door dat er ook nog een tweede wc was zodat ik bij de vrouwen belandde 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Lees de kansloze dingen op Partyflock. Mensen die het totaal niet begrijpen denk ik. Op de flyer lees je toch 'trance', of niet dan? En dat wordt meteen vergeleken met 'Sensation'..kansloos :S |
Die barmeid was populair jah.....
Bardame was mooi ja 
Oh, en Wouter ook nog bedankt voor de 'sponsoring'! 
Ook leuk dat Lynxx er was als TA - lid , plus de rest ofcourse!
Oh, PF:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/15906.html
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oh, en Wouter ook nog bedankt voor de 'sponsoring'! ![]() |
Bardame heet Lola en is een regelrechte vamp
al die mannen die kwijlend over de bar hingen, al die mannen die voor 5 bier gewoon 5x opnieuw in de rij gaan staan om maar vaker bij haar te kunnen zijn.... 
Ik had eigenlijk al wel wat fotootjes online verwacht...schiet eens op mensen!
Eagle... vertel mij nou eens wat er is gebeurd???
Rond 3 kwamen we aan in de asta, ei mocht binnen ik niet, want ik zag er volgens meneer de hoerebuitewipper niet fris genoeg uit.
Wat een klinkklare onzin. Ei wou ook buiteblijve, maar wou zen avond niet verknallen en heb ik hem dus laten binnegaan en ik ben buitegebleve.
Bij wijze van toetje kwam Armin er nog aan in zen rode audi, effe prob uitgelegd maar ie wou/kon me ook niet helpen. Vervolgens vraag ik normaals aan die bouncer waarom ik in hemelsnaam niet binnemocht. Komt ie met een volgend excuus aanlullen dat men attitude hem niet aanstond, rotzooi natuurlijk :sarcastic: De rest van de groep (buite ei) kon het ook weinig boeie dat ik buitestond maar goed. Bedankt Armin, bedankt jonges hopelijk hebben jullie wel een leuke en warme tijd gehad.
Ik heb dan 4 uur buiten in de barre vrieskou gestaan, heb best goeie tijd gehad op Addiction maar werd volledig weggemaaid door rotzooi erna, was worst night of my life.
edit: en als het iemand van de belgen stoort dat ik dit effe neerschrijf moeten ze maar ophoeren, okay.
da's niet zo best! Samen uit samen thuis, zo ben ik opgevoed. Dus als er eentje niet binnenkomt, dan gaat de rest ook niet. (Tenzij het zijn eigen fout is omdat ie te lam of te kort is, maar zelfs dan: het is onverantwoord om iemand vier uur lang dan buiten in de vrieskou te laten staan!!!)
zou bij mij ook nooit opkomen op iemand alleen buite te late staan, ik ging uit solidariteit gewoon naar buiten, maar blijkbaar bestaat dat niet meer, enkel nog de kutmentaliteit van "zolang-wij-maar-een-goeie-tijd-hebben". We waren vertrokken met een ganse groep belgen maar niemand van de belgen heeft ook maar geprobeerd om es te checken hoe het met mij ging. Nu komen ze natuurlijk allemaal aanhoeren met het_spijt_me reacties, anderen uit de groep boeit het zelf niet dat er iemand ganse nacht buite gestaan heeft.
Van je eige landgenoten moet je het hebben, nu goed dit is het laatste wat ik over zeg, ik weet nu met wie ik wel en "niet" moet uithangen in het weekend
edit: iemand die soms asta ticketjes verzameld, ik heb er nog eentje in perfecte staat .....
Voor de rest van de foto's, klik ergens 
Beetje kut zeg, tering!!!! Erg slecht!
Als ik nog in Den Haag had gezeten had je bij mij langs kunnen komen/pitten etc.
Behoorlijke flikkers....plus die lui die je buiten laten staan plus de uitsmijters bij de Asta, TERING wat een eikels zeg!
Mijn plan:
- Asta site spammen met een brief ofzo over de portiers
- Misjah Helsloot site spammen met bedankjes dattie toch gekomen is!
Btw Alex, waar was je??
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.