TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii binnen 10 minuten gaat me (waarschijnlijk
) vertrekken naar Hasselt! 
Have fun, Beta's (incl. ei
)! 
Zorg dat ze in de Asta weten wie we zijn! 
*ik hoor er niet bij*
*ik hoor er niet bij*

| quote: |
| Originally posted by eieregooie *ik hoor er niet bij* *ik hoor er niet bij* |
Veel plezier aan allen , i know you will 
Ik ken een paar mensen die over een paar minuten op de trein stappen...
Tzal hier verdacht stil zijn vanavond, tenzij Fus en Tiger zich uit gaan leven

Arme Eagle 
Leef je nog?
ik ben al thuis, fris gewassen. Nog geen zin om te slapen denk niet dat ik het zal doen. Geweldig feestje woooooooooot!!

| Originally posted by eieregooie Arme Eagle ![]() Leef je nog? |

what happened to iegol
hij mocht niet binnen wegens 'onaangepaste schoenen'
weet niet hoe en waarom, maar even daarna was hij plots verdwenen..
aaaaw, dat zuigt... ik denk dat eagle nu iets tegen armada heeft... 
| Originally posted by TOR hij mocht niet binnen wegens 'onaangepaste schoenen' weet niet hoe en waarom, maar even daarna was hij plots verdwenen.. |
Ow my god that sucks
Lol dat zuigt idd 
| Originally posted by Nabistai Wat voor schoenen mogen dat dan wel geweest zijn |
bleh suckaars wtf
echt wel typisch voor da uitgaansleven van tegenwoordig h�, al die mode zever die der bij komt zien etc
klopt.
en dat hij helemaal uit Belgi� was overgekomen deed er ook precies niet veel toe..
probleem is dat hij toen weggegaan is, maar niemand weet waarheen.
een paar nummers dat ik mij herinner, no particular order:
Perry O'Neil
Central Rush � Out of Focus (Tkac & Haverlik Remix)
Katana � Tribal Shock (Perry O'Neil Remix)
Motorcycle � As the Rush Comes (Perry O'Neil Dub)
Markus Schulz pres. Elevation � Clear Blue
M.I.K.E.
Mark Otten - Tranquility (eerste nummer uit zijn set)
Ofra Haza � Love Song (Mystic Friends Remix)
Scarab � Vagabond
Active Sight � Take the Day as it Comes
Fire & Ice � Para Siempre
Push � Universal Nation
Maharishi � Sonic Breeze
Mojado � Naranja (Dimitri Andr�as Vision)
Midway � Amazon
The Roc Project � Never (Filterheadz Remix)
Sinesweeper � Eyes Wide Shut
Ferry Corsten - Kyoto
Musix - Cyber Desire
Armin van Buuren
Solid Globe � Sahara
Pvd vs. Second Sun � Crush
Midway � Amazon
Mike Koglin vs. Jono Grant - Circuits
Binary Finary � 1998
Sander van Doorn � Loaded
Jens � Loops & Things (Marco V. Remix)
Futureshock � Pride's Paranoia (Marco V. Remix)
Mojado � Naranja (Dimitri Andr�as Vision)
Andy Ling � Fixation (Airwave Remix)
Armin van Buuren � Burned with Desire (Riley & Durrant Remix)
G&M Project � Sunday Afternoon (Nu-Nrg Remix)
Faithless � We Come 1 (Dave Clarke Remix)
Motorcycle � As the Rush Comes (Armin van Buuren Remix)
Mark Norman - Phantom Manor
Waterplanet - Introspection (John Askew Remix)
DJ Buzz � Situations (?) (kan dat zijn?, dat laatste nummer met die piano�s, echt vet!)
van 12 tot 5 is er normaal gezien opgenomen, dus ik zal concreter kunnen zijn als ik alles gedownload krijg..
Ik draag altijd sportschoenen, zeker als ik uitga. Is het misschien de bedoeling dat ge met die lompe dikke skaterschoenen of botinnen ofzo gaat dansen?
BTW, wat een geheugen TOR, bijna ziekelijk 
denk niet dat het sportschoenen waren..
Ei weet er meer over.
ik wil eerst en vooral iedereen bedanken !!!
het was echt geweldig met jullie!!!
feestje was echt supervet ! (reportje komt maybe nog ...)
2 'eagle => ik vinnet zo erg vr u .. die stomme security ! ik hoop dat ge der ni te hard vanaf ziet... We zullen da allemaal snel inhalen ! Armin komt wel weer snel in Belgi� draaien !!!!
foto'tjes komen er nog aan, als ik alle pix heb zet ze online 
tracklist is shaping up 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=164504
jah ik was aangenaam verast door MIKE z'n set. uplifting platen zoals vagabond en amazon had ik niet verwacht.
Armin vond ik zeer sterk beginnen, daarna iets te hard naar m'n goesting (wtf was die remix van burned with desire?? helloww waar is die melodie naartoe?)
hoogtepuntjes voor mij waren clear blue, amazon (in MIKE set), take the day as it comes, binary finary (!!!) en dan natuurlijk -onvermijdelijk- as the rush comes. Dacht dat ik die plaat gans beu was, maar op de dansvloer doet-ie
het nog altijd.
Ik heb mij zeer goed geamuseerd, alle beta's die ik nog niet ontmoet had zijn stuk voor stuk leuke mensen, hopelijk gaat der voor AIB n�g meer volk mee.
Domper op de feestvreugde was wel dat eagle niet binnen mocht natuurlijk =<. manman, wat een vetzakken, waar gaat da naartoe, iemand niet binnen laten wegens 'ongepast' schoeisel. Had ik niet verwacht van de voor de rest zeer vriendelijke hollanders.
edit: lol, schitterende foto gevonden; emma die armin probeert te hypnotiseren! LINK
| Originally posted by TOR hij mocht niet binnen wegens 'onaangepaste schoenen' weet niet hoe en waarom, maar even daarna was hij plots verdwenen.. |
| Originally posted by Eagle` LUL TOCH NIET OVER IETS WAT JE NIET WEET MAN. |
| Originally posted by Eagle` LUL TOCH NIET OVER IETS WAT JE NIET WEET MAN. en dan toppunt, kwam ik armin nog tegen buiten, maar het boeide hem blijkbaar weinig dat ik helemaal van belgie kwam. Ben benieuwd of ie het ook zo geinig vind om van 3 uur snacht tot 7 uur smorge is de vrieskou rond te lopen. van mijn part kan ie ophoeren ow en dank je ei, dank je dat ik mocht mijrijden naar addiction, was echt top feestje,goeie sfeer, leuke mensen. Tis niet omdat ik niet binne mocht voor een onbestaande kutreden dat ik jouw avond moest vergallen door jou niet late binne te gaan, ik apprecier de support dan ook heel hard die je me gaf van binnen, echt je bent top man !! Ik had beter iris haar raad opgevolgd en lekker op addiction gebleven, nu goed het boeit me allemaal niet meer en ik hoop dat armin en zen vriendinnetje het lekker warm hadden in hun kut audi. Der zijn hope mensen die me heel ontgoochelt hebben maar ja thats life I guess ... Over en out |