TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Massive, niet handig dat je in de TAG je naam laat staan, nu ga je sowieso al niet door 
Mixjes klinken wel lekker.
Weet niet of ik dingen mag zeggen, maar 14 klonk oke, maar dat is ook de enige die ik geluisterd heb. Naast een techno mix (Jippie, niet alleen trens!
)
Bij mijn zijn er ook wat mensen die wat in de tags hebben laten staan
Hahha, lijkt wel of bij deze mix diegene goed gekeken heeft naar wat ik postte in 'favorite tracks ' thread 
hmm heb zelf neit eens gemixt want ik ben stervensdruk met tig dingen, dus ik heb mijn plaats aan een vriend van kolkie gegeven, alleen antwoordt die niet. kolkie vraag em eens 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hahha, lijkt wel of bij deze mix diegene goed gekeken heeft naar wat ik postte in 'favorite tracks ' thread |
he wat zeg je?
)
ik ga m vanavond uppen, kan dat nog, mijn verbinding lag 'r zaterdag, zondag en gister uit. Please..
| Originally posted by kolkiewolkie en 2 nogal vaag zijn opgenomen (volgens mijn mediaplayer zijn ze dan een half uur maar in feite duren ze gewoon een uur....laatste kan trouwens ook aan mij liggen )). |
| Originally posted by japeman ik ga m vanavond uppen, kan dat nog, mijn verbinding lag 'r zaterdag, zondag en gister uit. Please.. |
pff, gelukkig.
| Originally posted by Switch hmm heb zelf neit eens gemixt want ik ben stervensdruk met tig dingen, dus ik heb mijn plaats aan een vriend van kolkie gegeven, alleen antwoordt die niet. kolkie vraag em eens |
| Originally posted by kolkiewolkie Ah kijk ik vroeg het me al af. Gecondoleerd nog en sterkte met verwerken. Nu rest nog de vraag waar contestant nummer 3 is [discovery channel]'teams, you have 5 hours of construction time remaining till midnight'[/discovery channel] M.a.w. momenteel beoordeeld groep 3 ook slechts 4 mixen (waarvan 1 te lang, 1 een wat brakke opnamekwaliteit heeft (alsof je een tape op mono-mode zit te luisteren in onze bestelbus (met slechte boxen dus) en 2 nogal vaag zijn opgenomen (volgens mijn mediaplayer zijn ze dan een half uur maar in feite duren ze gewoon een uur....laatste kan trouwens ook aan mij liggen )). |
Mijn naam staat ook in de tag
Ik mis de nummers 5 en 15 nog! Is daar iets over bekend?
Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren....
[Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo
]
| Originally posted by xxl Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren.... [Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo ] |
| Originally posted by eieregooie Ja, dat is dus geen reden om het uit te stellen he, je hebt ruim de tijd gehad... Mijn mix is ook nie perfect, so what? Iedereen maakt weleens een foutje... En dat mensen hun naam in de tag laten staan vind ik ronduit dom... Waarom denk je dat iedereen een nummer in PM heeft gekregen? Niet om administratieve redenen hoor |
) moeten minpunten krijgen
De mixen die te laat worden ge-upload ga ik niet meer jureren. In groep 1 die ik jureer zijn 4 mixen binnengekomen, die ga ik beoordelen, die andere 2 die te laat zijn hebben dus pech.
Sido
welke nummers (sets) ga je niet jureren?
| Originally posted by SnuggLe Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e. Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bullshit...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad. Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?) En mensen met hun naam in de Tag (zoals Massive ) moeten minpunten krijgen |
IK WIL GRAAG DE UITSLAGEN VOOR VOLGENDE MAANDAG BINNEN HEBBEN.
| Originally posted by japeman welke nummers (sets) ga je niet jureren? |
Mjah, er is nog wel tijd, dus waarom zou je ze NIET beoordelen?
Maar het is natuurlijk een eigen keuze.
Bij mij waren ze alle 5 binnen, dus ik beoordeel ze alle 5 wel. Hoop dat ik alle tijd nog kan vinden om ze allemaal te beoordelen overigens, maar dat komt wel goed. Mijn oordeel tot nu toe komt overeen met die van Muppet.
Ik vind het niet professioneel als je je mix te laat inlevert. Iedereen heeft ruim de tijd gehad om een mix te maken. Ik heb na de deadline van 1 Maart nog 2 dagen gewacht of er extra mixen binnenkwamen maar dat is dus niet het geval. Lullig maar dan ligt het toch echt aan jezelf.
| Originally posted by SnuggLe En mensen met hun naam in de Tag (zoals Massive ) moeten minpunten krijgen |
Zit hier met t zelfde probleem als de bouma's, mixen nummer 5 en 15 hebben pech, zijn nu nog niet binnen, dus jammer voor ze.
ps. Nogmaals ik vind t niet alleen getuigen van weinig professionaliteit, maar ook van weinig sociaal gedrag, er zijn nu al 4 mensen die te laat zijn met een mix, dwz dat een reservelijst overbodig was geweest, en dat iedereen die mee had willen doen mee had kunnen doen....