TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 19:50:

Massive, niet handig dat je in de TAG je naam laat staan, nu ga je sowieso al niet door

Mixjes klinken wel lekker.
Weet niet of ik dingen mag zeggen, maar 14 klonk oke, maar dat is ook de enige die ik geluisterd heb. Naast een techno mix (Jippie, niet alleen trens! )

Posted by Asperge on Mar-01-2004 20:22:

Bij mijn zijn er ook wat mensen die wat in de tags hebben laten staan

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 20:26:

Hahha, lijkt wel of bij deze mix diegene goed gekeken heeft naar wat ik postte in 'favorite tracks ' thread

Posted by Switch on Mar-01-2004 23:18:

hmm heb zelf neit eens gemixt want ik ben stervensdruk met tig dingen, dus ik heb mijn plaats aan een vriend van kolkie gegeven, alleen antwoordt die niet. kolkie vraag em eens

Posted by Little Theseus on Mar-02-2004 00:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahha, lijkt wel of bij deze mix diegene goed gekeken heeft naar wat ik postte in 'favorite tracks ' thread

he wat zeg je?

(nee grapje, dat zou te goedkoop zijn )

[edit] lees nu zelfs dat ik mn naam NIET in de tag mag laten staan, waarom wist IK dat ook niet!?! [/edit]

Posted by japeman on Mar-02-2004 07:52:

ik ga m vanavond uppen, kan dat nog, mijn verbinding lag 'r zaterdag, zondag en gister uit. Please..

Posted by Ding Chavez on Mar-02-2004 09:14:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
en 2 nogal vaag zijn opgenomen (volgens mijn mediaplayer zijn ze dan een half uur maar in feite duren ze gewoon een uur....laatste kan trouwens ook aan mij liggen )).

Dat ligt denk ik aan dat ze op VBR encoded zijn, weet niet of mediaplayer daar helemaal mee overweg kan.

Posted by Switch on Mar-02-2004 10:29:

quote:
Originally posted by japeman
ik ga m vanavond uppen, kan dat nog, mijn verbinding lag 'r zaterdag, zondag en gister uit. Please..

ga je gang

Posted by japeman on Mar-02-2004 10:30:

pff, gelukkig.

Posted by kolkiewolkie on Mar-02-2004 15:29:

quote:
Originally posted by Switch
hmm heb zelf neit eens gemixt want ik ben stervensdruk met tig dingen, dus ik heb mijn plaats aan een vriend van kolkie gegeven, alleen antwoordt die niet. kolkie vraag em eens

LOL, hij melde al iets vaags van te laat blabla maar dat hebtie dus totaal verkeerd begrepen.

Posted by magrec on Mar-02-2004 15:40:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ah kijk ik vroeg het me al af. Gecondoleerd nog en sterkte met verwerken. Nu rest nog de vraag waar contestant nummer 3 is [discovery channel]'teams, you have 5 hours of construction time remaining till midnight'[/discovery channel]

M.a.w. momenteel beoordeeld groep 3 ook slechts 4 mixen (waarvan 1 te lang, 1 een wat brakke opnamekwaliteit heeft (alsof je een tape op mono-mode zit te luisteren in onze bestelbus (met slechte boxen dus) en 2 nogal vaag zijn opgenomen (volgens mijn mediaplayer zijn ze dan een half uur maar in feite duren ze gewoon een uur....laatste kan trouwens ook aan mij liggen )).

haha das wel jammer jah van die kwaliteit van die ene set.
maarr er zitten wel 2 hele lekkere sets bij....

Posted by Magic83 on Mar-02-2004 17:00:

Mijn naam staat ook in de tag

Posted by DJ D-Man on Mar-02-2004 20:30:

Ik mis de nummers 5 en 15 nog! Is daar iets over bekend?

Posted by xxl on Mar-02-2004 23:59:

Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren....

[Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo ]

Posted by eieregooie on Mar-03-2004 01:40:

quote:
Originally posted by xxl
Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren....

[Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo ]

Ja, dat is dus geen reden om het uit te stellen he, je hebt ruim de tijd gehad... Mijn mix is ook nie perfect, so what? Iedereen maakt weleens een foutje...

En dat mensen hun naam in de tag laten staan vind ik ronduit dom... Waarom denk je dat iedereen een nummer in PM heeft gekregen? Niet om administratieve redenen hoor

Posted by SnuggLe on Mar-03-2004 06:49:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, dat is dus geen reden om het uit te stellen he, je hebt ruim de tijd gehad... Mijn mix is ook nie perfect, so what? Iedereen maakt weleens een foutje...

En dat mensen hun naam in de tag laten staan vind ik ronduit dom... Waarom denk je dat iedereen een nummer in PM heeft gekregen? Niet om administratieve redenen hoor

Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e.
Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bullshit...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad.
Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?)

En mensen met hun naam in de Tag (zoals Massive ) moeten minpunten krijgen

Posted by Bouma-Bros on Mar-03-2004 08:19:

De mixen die te laat worden ge-upload ga ik niet meer jureren. In groep 1 die ik jureer zijn 4 mixen binnengekomen, die ga ik beoordelen, die andere 2 die te laat zijn hebben dus pech.

Sido

Posted by japeman on Mar-03-2004 08:24:

welke nummers (sets) ga je niet jureren?

Posted by snitz on Mar-03-2004 08:37:

quote:
Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e.
Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bullshit...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad.
Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?)

mee eens als je ergens staat te draaien dan kun je toch ok nie de plaat afkappe en zeggen van, uuuuuh jongens ff opnieuw want dit ging helemaal ruk

Posted by Switch on Mar-03-2004 10:23:

IK WIL GRAAG DE UITSLAGEN VOOR VOLGENDE MAANDAG BINNEN HEBBEN.

Posted by Bouma-Bros on Mar-03-2004 12:09:

quote:
Originally posted by japeman
welke nummers (sets) ga je niet jureren?

Nummer 1 en 26 ga ik niet meer jureren.

Nummers 6, 11, 16 en 21 waren op tijd binnen dus 2 daarvan gaan door naar de volgende ronde.

Posted by SnuggLe on Mar-03-2004 12:33:

Mjah, er is nog wel tijd, dus waarom zou je ze NIET beoordelen?
Maar het is natuurlijk een eigen keuze.
Bij mij waren ze alle 5 binnen, dus ik beoordeel ze alle 5 wel. Hoop dat ik alle tijd nog kan vinden om ze allemaal te beoordelen overigens, maar dat komt wel goed. Mijn oordeel tot nu toe komt overeen met die van Muppet.

Posted by Bouma-Bros on Mar-03-2004 13:02:

Ik vind het niet professioneel als je je mix te laat inlevert. Iedereen heeft ruim de tijd gehad om een mix te maken. Ik heb na de deadline van 1 Maart nog 2 dagen gewacht of er extra mixen binnenkwamen maar dat is dus niet het geval. Lullig maar dan ligt het toch echt aan jezelf.

Posted by Massive on Mar-03-2004 13:13:

quote:

jaja nu weten t we t wel

Posted by total woot on Mar-03-2004 13:15:

Zit hier met t zelfde probleem als de bouma's, mixen nummer 5 en 15 hebben pech, zijn nu nog niet binnen, dus jammer voor ze.

ps. Nogmaals ik vind t niet alleen getuigen van weinig professionaliteit, maar ook van weinig sociaal gedrag, er zijn nu al 4 mensen die te laat zijn met een mix, dwz dat een reservelijst overbodig was geweest, en dat iedereen die mee had willen doen mee had kunnen doen....

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »