TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »

Posted by Freezel on May-20-2004 22:17:

quote:
Originally posted by Zehra
het was gewoon heel vriendschappelijk bedoeld van yves.

btw iemand enig idee wie dit is: http://users.skynet.be/beta/ferryve...s/photo_95.html

tis nie voor mij hoor...

Die dude was echt vaag

Posted by Nyah on May-20-2004 22:18:

huh.. hoe doet ge dat: met iemand op een foto staan en ni weten wie dat is ?
"hey, gij daar, met u wil ik op de foto" - sleur sleur -...

Posted by Freezel on May-20-2004 22:20:

quote:
Originally posted by Nyah
huh.. hoe doet ge dat: met iemand op een foto staan en ni weten wie dat is ?
"hey, gij daar, met u wil ik op de foto" - sleur sleur -...

Andersom Mensen kwamen naar haar toe

Posted by Zehra on May-20-2004 22:22:

very easy, ge neemt uw fototoestel, begint wa foto's te nemen van de dj en de mensen, wa sfeerfoto's enzo... mensen beginnen je spontaan aan te spreken over waar je de foto's gaat zetten online enzo. zo ben ik ook beginne babbelen met die kerel. was super toffe

heel opt einde stond ik daar met de rest van de bende kort bij da podiumke en die kerel kwam me vragen of mijn kaart vol was. ik zei ja en hij: oh das jammer. je hebt nog nie eens een foto van mij. heb ik gewoon gezegd: no problem... en voila daar stond ik dus met hem op een foto

edit: niemand die hem kent?

Posted by Nyah on May-20-2004 22:36:

quote:
tis nie voor mij hoor...

zeker weten dan dat t niet voor jou is?

Posted by Zehra on May-20-2004 22:38:

quote:
zeker weten dan dat t niet voor jou is?

yes!

Posted by DeSpErAtOs-X on May-20-2004 22:43:

quote:
Originally posted by Zehra edit: niemand die hem kent?

ik allesinds niet ...

Posted by Freezel on May-21-2004 06:15:

Foto's van Emma staan op PartyFlock:

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/21639.html

Dus even een accountje aanmaken voor degene die dat nog niet hebben en dan kunnen jullie daar de boel volspammmen

Posted by pooley on May-21-2004 08:48:

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/gallery/ACTION/one/PUSERID/34430/IMGID/96815.html
Onze emma en wies die andere bom?? !! )

carry on

Posted by Freezel on May-21-2004 08:50:

Was een vriendin van Emma die mee was Leuk en aardig meisje

Posted by pooley on May-21-2004 09:00:

so obvious

Posted by Zehra on May-21-2004 09:01:

nice. fotos zien er goe uit.

Posted by emma on May-21-2004 09:05:

quote:
het was gewoon heel vriendschappelijk bedoeld van yves.

btw iemand enig idee wie dit is: http://users.skynet.be/beta/ferryve...s/photo_95.html

tis nie voor mij hoor...

nee, weet ni wa hij is ..
kwam bij mij ook vr nen foto vragen ...

maar die was daar samen met een andere jongen en het vriendinneke van dien andere jongen (ik maak het graag moeilijk haha) was er ook op aib en armin op de boot ...
want ze herkende mij op 1 of andere manier, weet wel haar naam ni meer .. maar wel een sympathieke

okee, ik besef eigenlijk da ge ni meer weet na mijnen uitleg ...

quote:
Originally posted by pooley
so obvious

quote:
nice. fotos zien er goe uit.

thx beebe

Posted by Zehra on May-21-2004 09:10:

quote:
Originally posted by emma
okee, ik besef eigenlijk da ge ni meer weet na mijnen uitleg ...

maakt nie veel uit eigenlijk. hoef het al nie meer te weten.

Posted by pooley on May-21-2004 10:12:

Niks slecht mee bedoelt emma.

lovely creature

Posted by Kaidreas on May-21-2004 13:06:

quote:
Originally posted by pooley
Niks slecht mee bedoelt emma.

lovely creature

^WORD

jeeeeees. ik moet dringend wa deftige foto's van mij hebben, want kzie er echt begaaid uit.
btw bouyant.. ik ben echt wel niet breed. ik ben gewoon magere hein zelve

Posted by Kaidreas on May-21-2004 14:45:

quote:
Thx zehra voor nice pics.
Vraagje bij dat laatste filmpke: wat doet YDR daar met Ferry? (rond 25 sec zowat)

neen hij geeft em geen kus ofzo ze. hij pakt gewoon ferry zen koppeke vast en schud er is goe mee, zoals de oma's wel een doen bij de kleinkinderen.. zo van... agoutsigoetsiboe... ofzoiets.
snapt ge hem. kvond het anders wel voos van yves, nog belachelijker vond ik, dat hij die kerel liet buiten gooien door die buitenwipper.
machtsmisbruik. sorry voor deze stelling misschien maar, mocht yves geen dj geworden zijn, dan zie ik em toch zeker met een getunede auto rondrijden met een cdtje op van tuning beats.

btw puma, die pic van u met yves----> hahaha pinkie and the brain, brain ,brain snuffel en duffel, peppi en koki.
sorry kliet me ff gaan

Posted by pooley on May-21-2004 15:02:

Whahahahah kai )))

Ief heeft wie buiten laten smijten?

Posted by Jasperovitsj on May-21-2004 15:58:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^WORD

Daarmee uw strategische keuze van zitplaats op de trein naar huis

Posted by Meltoz on May-21-2004 18:30:

Nah se, ff e momentje genomen om ook e review te doen:

Rod 22u40 de parking van de Versuz aangekome, op m'n gemakske met de plaatjes richting de frituur gegaan, lees distributiekanaal voor SilentEagle.. Eerste menskes die der aankwamen waren Nyah, vriend Johan en dan gezamelijke vriend van't koppel Eliander (ofzoiet )... Kort daarop werden we vergezeld van Zehra (dikke glimlach als altijd ) en Freezel (echt ne koele ket, helemaal TOP jonge ). En op't laatste werd de kudde alleen maar groter, met FredNova, Liesbeth (Fred zen gezelschap ), Emma, vriendin van Emma, Steve-Austin, Gert, Pumaz, Jasper, Dries, Tom, Benny & TatjanaGirl en dan nog het resterende volk (ben er waarschijnlijk nog vergeten, maar enfin)... Dave Lambert heeft inderdaad e hele goei opwarming gedraaid, was super, ma dan ok zoals iedereen al gezegd heeft te lang en zeker te hard naar Ferry zijn set toe...
Had ok echt wel zoiets van, verdomme man laat de Ferry hier ma snel beginnen zene en dan stond hij der eindelijk, echt e h��l zalige kerel, perfecte interactie met het publiek, was echt HUGE en dan nog maar te zwijgen over zijn set, die was in ��n woord gezegd ZALIG, gewoon de perfecte mix van oude en nieuwe platen!! En dan uiteraard zijn iet of wat nieuwere stijl die me absoluut bevalt, die kerel is echt BOM Da was de sfeer ook echt wel, de BeTa's absoluut ni vies van e feestje en ze hebben geweten dat de BeTa's der waren, ge moogt der zeker van zijn, menskes jullie waren allemaal te gek, merciekes vo de fijne avond Maak e heel diep buiging richting Zehra, merciekes vo't foto'ke en je aanstekelijke plezier
Toen "den Yves" begon, had'k ook zoiets van, ok ik wil de avond mooi afsluiten dus nu echt wel de tijd om door te gaan, ge moet altijd op een hoogtepunt vertrekken he Hij had verdikke al Producelast en Traffic gedraaid, WTF en da na Ferry, waar is't RESPECT, vond ver te zoeken zene, want had Ferry best wa meer tijd mogen geven voor misschien nog e plaatje, ma waar waren mij gedachte Het was zijn uur, dus draaien, handtastelijke boereke ... (enfin mij ff kunne uitlaten, excuses )

Thx to Emma en Zehra voor de pics en Pumaz voor de tracklist ==> Ferry heeft ook nog 2x "It's Time" (zijn nieuwe plaat gedraaid, 1x original Mix, denk'k en die andere was "Ferry's Flashover Remix"...

Conclusie: e heel geslaagde avond denkzij Ferry (BOM set, Hoesje van Right of Way gesigneerd en der mee op de foto... KEI blij lek e klein kind ) en ok dankzij de BeTa's, THANK YYYYOOOOUUUUUUUU

Posted by Kaidreas on May-21-2004 18:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daarmee uw strategische keuze van zitplaats op de trein naar huis

check out the big brains on jasper
[pulp fiction quote]

Posted by Nyah on May-21-2004 19:35:

quote:
Originally posted by Meltoz
Eerste menskes die der aankwamen waren Nyah, vriend Johan en dan gezamelijke vriend van't koppel Eliander (ofzoiet )...

Eleander - ma wij noemen hem Ele De was omdat ge de naam ni meer wist zeker?

Posted by Meltoz on May-21-2004 19:39:

quote:
Eleander - ma wij noemen hem Ele De was omdat ge de naam ni meer wist zeker?

De was bedoeld omda 'k schrik had da'k zene naam verkeerd zou schrijven en nu krijg'k hier de bevestiging da'k verkeerd was, die de waren terecht, ma nu hedde mij ne meer zene

Posted by emma on May-21-2004 20:15:

quote:
Originally posted by Meltoz
==> Ferry heeft ook nog 2x "It's Time" .... denk'k en die andere was "Ferry's Flashover Remix"...

is echt veel beter dan die originele!

deze klinkt echt goed vinnek

binnen twee weken komt de videoclip trouwens uit ik (&ferry) zijn benieuwd ....

Posted by Jasperovitsj on May-21-2004 22:23:

quote:
Originally posted by Kaidreas
check out the big brains on jasper
[pulp fiction quote]

You definetely weren't checking out my brains in the train...

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »