TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »


Posted by SnuggLe on Sep-10-2004 21:12:

Net Man on Fire gezien....werd een paar keer dacht ik aangeraden in deze thread. Op zich volgensmij een goede film (mooi gefilmd, mooie kleuren), maar hij kan met niet ECHT boeien. Daarvoor mist het een paar dingen..... Verhaal voorspelbaar, Christopher Walken zijn rol is me ook onduidelijk en wordt niet uitgediept, die van die journaliste ook niet.






Spoiler niet verder lezen als je nog wil kijken.

Daarnaast, het kutste ooit waar ik echt op afknap: als Denzel zijn guns schiet in die club, blijft iedereen lekker doordansen Echt heel apart. Iedereen lijkt het normaal te vindne. Hele toko fikt af, iedereen vind het geweldig en gaat uit zijn dak. Tsja......

En het belangrijkste, wat ik niet snap: WAAROM en WAT heeft die vader van het kind te winnen door te helpen aan die ontvoering? Iets met schulden van zijn vader ofzo......? Maar het wordt mij totaal niet duidelijk. Iemand die me kan helpen daarbij?


Posted by SnuggLe on Sep-10-2004 21:34:

Oh btw, dit zullen VEEL mensen hier wel leuk vinden:



http://forum.fok.nl/topic/566860


Posted by Cosmic on Sep-10-2004 22:29:

Benieuwd wat ze ervan maken...


Maar goed, kheb net Taking lives gezien met Jolie en Hawkes. Goede film, alleen je wist gewoon dat er wat met die gast aan de hand was...


Posted by New Wave on Sep-11-2004 14:39:

Ik heb gister Heist gekeken. Best grappig...


Posted by Remy D on Sep-11-2004 18:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh btw, dit zullen VEEL mensen hier wel leuk vinden:




Heb afgelopen woensdag voor de zoveelste x DD gekeken en hij blijft zo PHAT!! Maar toch denk ik dat zo'n Director's Cut niet zo heel veel zo veranderen van het orgineel!! Das meestal zo...........


Posted by Cosmic on Sep-11-2004 23:32:

Net Blair Witch I en II gekeken. Ik had ze nog nooit gezien, maar deel I was duidelijk de betere al bleef het allemaal vaag. Deel II was nog vager, met dingen die al dan niet wel op e tape stonden en mensen de al dan niet gestoord waren...

Maar goed, ik ga mn bedje opzoeken..


Posted by SnuggLe on Sep-12-2004 15:36:

quote:
Originally posted by Remy D
Heb afgelopen woensdag voor de zoveelste x DD gekeken en hij blijft zo PHAT!! Maar toch denk ik dat zo'n Director's Cut niet zo heel veel zo veranderen van het orgineel!! Das meestal zo...........


Check die url die ik erbij gaf, daar staat alles bij wat er verandert is. Ik moet de DVD nog kopen, must have!


Posted by basd on Sep-13-2004 07:07:

quote:
Originally posted by Cosmic
Net Blair Witch I en II gekeken. Ik had ze nog nooit gezien, maar deel I was duidelijk de betere al bleef het allemaal vaag. Deel II was nog vager, met dingen die al dan niet wel op e tape stonden en mensen de al dan niet gestoord waren...

Maar goed, ik ga mn bedje opzoeken..

Van het weekend ook deel I gekeken, en blij dat ik deel II niet heb opgenomen, beetje een tegenvaller. Vond er echt helemaal niks aan.


Posted by basvh on Sep-14-2004 19:15:

vandaag stond in de veronica review over de star wars dvd box die binnenkort uitkomt. In de review stond stuk over dat ze vooral de kleuren hebben opgepoetst en het er heel crispy en schoon uitziet. Toevallig had ik vandaag net de dvd rip van a new hope gedownload en OMFG Het ziet er zooooooooooooo mooooooooooooooooi uit. Zo levendig, r2 is zooo mooi blauw en c3po is lekker gold!!!!!!!!


Posted by moogwai on Sep-15-2004 09:22:

quote:
Originally posted by basvh
vandaag stond in de veronica review over de star wars dvd box die binnenkort uitkomt. In de review stond stuk over dat ze vooral de kleuren hebben opgepoetst en het er heel crispy en schoon uitziet. Toevallig had ik vandaag net de dvd rip van a new hope gedownload en OMFG Het ziet er zooooooooooooo mooooooooooooooooi uit. Zo levendig, r2 is zooo mooi blauw en c3po is lekker gold!!!!!!!!


Die DVD box ga ik ook zeker halen. Krijg een mooie plaats tussen the Godfather en Lord Of The Rings


Posted by Chicane on Sep-15-2004 09:40:

quote:
Dispatch estimate for these items: 20 Sep 2004
Delivery estimate: 22 Sep 2004 - 24 Sep 2004 1 "Star Wars Trilogy (Episodes IV-VI)"
George Lucas;DVD; �27.33


Amazon

Niet eens zo gek duur, 40 euro voor een 4 dvd box, vooral die extra features maken het helemaal waard


Posted by moogwai on Sep-15-2004 11:59:

quote:
Originally posted by moogwai
Die DVD box ga ik ook zeker halen. Krijgt een mooie plaats tussen the Godfather en Lord Of The Rings


Posted by basd on Sep-16-2004 10:53:

Gisteren dan toch eindelijk naar The Village geweest, en ik vond het ook een erg goede film, mooie sfeer, het einde was misschien wat vreemd, maar vond het niet eens zo belachelijk ver gezocht en het klopte in ieder geval allemaal wel. Toch wel een echte aanrader, en blij dat ik em in de bioscoop heb gezien, waar zo'n film toch een stuk beter overkomt dan achter je PCtje.


Posted by basvh on Sep-16-2004 15:56:

http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2374


haha humor!


Posted by Jappio on Sep-17-2004 19:27:

Ik heb van de week Dodgeball in de sneak gezien met Ben Stiller. Klinkt als een middelmatig verhaal maar was 1 van de beste comedies die ik in tijden heb gezien. Heb zeker een x of 4 helemaal dubbel gelegen en vergeet ook vooral niet te wachten totdat de ondertiteling bijna voorbij is


Posted by Cosmic on Sep-17-2004 21:42:

Ik ga nu dead end kijken, lijkt me wel spannend.

For the past 20 years, Frank Harrington has grudgingly driven his family to celebrate Christmas with his mother-in-law. This year, he takes a shortcut. It's the biggest mistake of his life: The nightmare begins. A mysterious woman in white wanders through the forest, leaving death in her wake. A terrifying black car - its driver invisible - carries the victims into the heart of the night. Every road sign points to a destination they never reach. The survivors succumb to panic, to madness; deeply buried secrets burst to the surface, and Christmas turns into a living hell.


Posted by Ding Chavez on Sep-18-2004 10:00:

quote:
Originally posted by Jappio
Heb zeker een x of 4 helemaal dubbel gelegen en vergeet ook vooral niet te wachten totdat de ondertiteling bijna voorbij is


Ik neem aan dat je de aftiteling bedoelt?


Posted by platinumcobra on Sep-18-2004 14:21:

heb pasgeleden kill bill 1 en 2 gezien
tsoo, kill bill 1 ging nog maar vond ik saai, de tweede film heb ik niet echt gevolgd omdat ik die saai vond en hij me totaal niet boeide
ik snap niet dat veel mensen heb zo goed vinden , , maarja, smaken verschillen nou eenmaal


Posted by websley on Sep-18-2004 15:42:

quote:
Originally posted by platinumcobra
heb pasgeleden kill bill 1 en 2 gezien
tsoo, kill bill 1 ging nog maar vond ik saai, de tweede film heb ik niet echt gevolgd omdat ik die saai vond en hij me totaal niet boeide
ik snap niet dat veel mensen heb zo goed vinden , , maarja, smaken verschillen nou eenmaal


Naar mijn mening zijn Kill Bill 1 & 2 allebij goede films. Maar inderdaad, iedereen beweert dat deel 2 beter is. Veel mensen zien het dan ook als en doorlopend verhaal waarbij deel 1 & 2 niet met elkaar vergeleken moeten worden, maar moeten worden 'samengebracht'.
Ik ben echter tegen die theorie en vindt dat ze het in Kill Bill 2 er soms wel erg makkelijk van afbrengen, waar zijn bijvoorbeeld die prachtige animatie-stukjes? Bovendien is het einde ook wat minder spectaculair


Posted by MaGiK54 on Sep-20-2004 15:07:

Woensdag release van Star Wars op dvd


Posted by basvh on Sep-20-2004 15:48:

quote:
Originally posted by websley
Naar mijn mening zijn Kill Bill 1 & 2 allebij goede films. Maar inderdaad, iedereen beweert dat deel 2 beter is. Veel mensen zien het dan ook als en doorlopend verhaal waarbij deel 1 & 2 niet met elkaar vergeleken moeten worden, maar moeten worden 'samengebracht'.
Ik ben echter tegen die theorie en vindt dat ze het in Kill Bill 2 er soms wel erg makkelijk van afbrengen, waar zijn bijvoorbeeld die prachtige animatie-stukjes? Bovendien is het einde ook wat minder spectaculair


ik vind het beide vette films. Deel 1 voor de actie en animatie scenes. Deel 2 door de vette dialogen (stukkie over superhelden is echt vet!)



quote:
Woensdag release van Star Wars op dvd


jah heb er zin in al vraag ik hem denk ik voor mijn onjaardag.


Posted by Matthijs on Sep-20-2004 16:00:

quote:
Originally posted by platinumcobra
heb pasgeleden kill bill 1 en 2 gezien
tsoo, kill bill 1 ging nog maar vond ik saai, de tweede film heb ik niet echt gevolgd omdat ik die saai vond en hij me totaal niet boeide
ik snap niet dat veel mensen heb zo goed vinden , , maarja, smaken verschillen nou eenmaal


same here. Ik heb dan alleen Kill Bill 1 gezien, maar dat vond ik al zo'n saaie kutfilm dat ik deel twee niet eens h�ef te zien. Ik vond het alleen maar buitensporig veel geweld en zeer onrealistische actiescenes met al die bloedfontijnen, en daar houd ik helemaal niet van. Het enige wat me nog een beetje kon boeien was de muziek onder de film.


Posted by basvh on Sep-20-2004 19:27:

quote:
Originally posted by Matthijs
Ik vond het alleen maar buitensporig veel geweld en zeer onrealistische actiescenes met al die bloedfontijnen, en daar houd ik helemaal niet van.


tsjah welke actie scenes zijn tegenwoordig wel realistisch.

leuke van QT films is dat hij veel aandacht besteed aan de kleine details in de film. Er zit zoveel in de films als je wat dieper kijkt.


Posted by websley on Sep-20-2004 19:51:

quote:
Originally posted by Matthijs
Ik vond het alleen maar buitensporig veel geweld en zeer onrealistische actiescenes met al die bloedfontijnen, en daar houd ik helemaal niet van.

Maar de geweldadigheid was dan wel weer uniek. Om de geweldadigheid tot een uiterste te verlengen bereik je een nieuwe dimensie! In heel veel films die Quentin heeft geregiseerd had hij diezelfde visie voor ogen.
Maar inderdaad, het zijn de details waar het vooral om gaat!


Posted by MaGiK54 on Sep-21-2004 13:44:

Star Wars DISC 4: BONUSMATERIAAL

Star Wars is ��n van die mijlpalen in de filmgeschiedenis die allelatere films in z'n genre, en ook daarbuiten, heeft be�nvloed. Hetuitgebreide bonusmateriaal op deze vierde dvd geeft je tekst enuitleg bij een uniek filmmonument.

*Documentaire "Empire of Dreams": het verhaal van de StarWars trilogie
Deze documentaire van 21/2 uur toont het succesverhaal van deStar Wars saga en de invloed ervan op Hollywood en defilmwereld.

*Featurettes:
-De geboorte van de lichtsabelOntdek hoe de lichtsabel werkt en welke specialeeffecten ermee gemoeid zijn!
-De personages van Star WarsEen grondige kijk op alle belangrijke personages.
-The Force is With Them: The Legacy of Star WarsGetuigenissen van andere filmmakers over de invloedvan Star Wars.

*10 originele bioscooptrailers
*10 tv-spots
*Exclusieve vooruitblik op Episode III: The Return of Darth Vader
*Fotoalbums (ongeveer 300 foto�s)
*Trailer van computergame �Battlefront�
*Speelbare demo van Xbox-game �Battlefront�
*Vooruitblik op de computergame van Episode 3
*Verborgen verrassing...
*Lengte Disc 4 ca. 240 min.


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.