TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mysteryland 21 augustus, floriade terrein
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »
| quote: |
| Originally posted by AstralNrg I will be back to dot NL |
| Originally posted by total woot ps. Tot mijn GROTE verbazing ook nog uit mn dak staan gaan bij Johan Gielen... |
| Originally posted by total woot miereneuker ![]() Avonduurtjes waren heel goed te doen, organisatie en middagprogramma, alsmede t geluid, en de modder waren minder... duidelijk? |
Ik heb net effe setje van erik e gedowned opzich wel een lachuh setje........maar wat een ontiegelijke gladde homo zit dat hele setje te verneuken. elke minuut roept hij weer de meest nutteloze bullshit en het klinkt voor geen meter. Heb niets tegen homo's maar deze hadden ze ter plekke van de mic mogen schieten.
dat was waarschijnlijk dan nicky nicole de vaste MC van rush en chemistry, en bekend travo 
Ik zit even die set van Don Diablo op Mysteryland terug te luisteren en het is echt een onwijs vette set. Je moet er uiteraard van houden van al die gitaren, maar hier kan een tent zeker van uit z'n dak gaan hoor 
Vond het wel leuk, zeker niet SUPER!! Slecht geregeld, heel slecht!! Slechtse buitenfeest ooit iedergeval voor mij!! Jammer want keek er erg naar uit!!
| Originally posted by Remy D Vond het wel leuk, zeker niet SUPER!! Slecht geregeld, heel slecht!! Slechtse buitenfeest ooit iedergeval voor mij!! Jammer want keek er erg naar uit!! |
| Originally posted by Remy D Vond het wel leuk, zeker niet SUPER!! Slecht geregeld, heel slecht!! Slechtse buitenfeest ooit iedergeval voor mij!! Jammer want keek er erg naar uit!! |
| Originally posted by Dj Lex Je had gewoon een (klein) dipje! |

Zit effe die set van Moguai te luisteren. Wat is het toch een held he.
Zit effe die set van Moguai terug te luisteren. Wat is het toch een held he.
Ik was zelf niet heel positief over de organisatie van Mysteryland en ook om mij heen hoor ik negatieve geluiden (lange wachttijden bij de ingang, matige mainstage, smerige blubber, slecht geluid in de tenten, weinig sfeer, etc.) maar op de website van ID&T staan natuurlijk alleen weer mega-positieve kritieken!
Een beetje zelfkritiek kan geen kwaad mannen...
Naja, ik vond het wel gewoon een superfeest. Leuke mensen, redelijk weer, snel zeiken, snel drinken en goede muziek. Lijken mij de ingredi�nten voor een goed feest.
Bij DanceValley had je ook ellelange files en was het ook donker op die paden 's avonds.
Het is maar hoe kritisch je bent. Goed feest begint bij jezelf he
.
| Originally posted by Tim81 Ik was zelf niet heel positief over de organisatie van Mysteryland en ook om mij heen hoor ik negatieve geluiden (lange wachttijden bij de ingang, matige mainstage, smerige blubber, slecht geluid in de tenten, weinig sfeer, etc.) maar op de website van ID&T staan natuurlijk alleen weer mega-positieve kritieken! Een beetje zelfkritiek kan geen kwaad mannen... |
Ik zag op een gegeven moment Duncan langs de weg staan, maar VERDOMME opeens was al mijn lef weg en durfde ik alleen nog schalks kijkend rechtdoor te lopen
Was d� kans om een beetje te netwerken
En natuurlijk voor een goeie discussie, met verbeterpunten voor de feesten en het aanbod dat ik wel als logistiek evenementen manager aan de slag wil
aar is Chicane trouwens gebleven met de verdediging voor ID&T?

| uit de collumn van Duncan Maar waar niemand op had gehoopt, gebeurde toch:de zon brak door en de hele dag hebben we lekker weer gehad Ik stop voorlopig met het geven van interviews. Dit bevalt mij veel beter. Ik vertel mijn eigen verhaal op onze eigen site. Mijn woorden, zoals ik ze bedoel |
| Originally posted by Miss Proximus aar is Chicane trouwens gebleven met de verdediging voor ID&T? |
| Originally posted by total woot Ben ik nou gek, of is hij t ook |
of hij is tijdens de regen in de 20 min neuk-cabines geweest 
dan komt ie vast nog beter van pas
download mysteryland 2004 video
Hij is 45 mb en bijna 12min lang 
Ga die video ff checken...
Edit: leuk filmpje, zag ook een paar bekenden voorbij komen!
Vraag: Wat is in drie woorden Mysteryland voor jou
Antwoord: Mysteryland is de beste dag van het hele jaar

Tja, als de bezoekers van Mysteryland de toekomst van Nederland is, dan belooft het niet veel goeds
Kom je nog ergens speciaal voor?
Ja, Q-Dance! Keihard beuken, helemaal los!!
Cool filmpje! 
Ik vind net op Suprnova.org, een zeer gerespecteerde site de Liveset van Antiphus op ML tussen de Armin/Tiesto etc. sets staan! Vet cool! Voor degenen die m nog niet hebben; klik als je torrent hebt! http://66.90.75.92/suprnova//torren...ic.com).torrent