TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »

Posted by x-dream on Sep-08-2001 19:51:

quote:
Originally posted by reveal
om vi menar party i betydelsen "st�lle med just trance" s� �r det tyv�rr inte s�

jobbar ibland p� ett utest�lle, det jag gjorde ig�r. ganska fint med fria drinkar, mkt brudar etc etc �r n�n extra snygg �r det ju bara att bjuda n�r man st�r i baren heheh

Hehehe.....Det �r ju sant.....Fick du dina login/pass av mig eller....Har f�r mig att jag skicka ett pm till dig om det....

Posted by reveal on Sep-08-2001 19:56:

japp funkar fint, tackar

ska genast leta runt lite

Posted by x-dream on Sep-08-2001 19:59:

quote:
japp funkar fint, tackar

ska genast leta runt lite

G�r s�.....Hoppas att du hittar n�got du gillar......

Har n�tt mitt 300 inl�gg.......

Posted by reveal on Sep-08-2001 20:00:

hade varit bra om du till�t 2 inloggningar per konto, d� kan man forts�tta rota runt p� ftpn samtidigt som man laddar hem n�n fil... som det �r nu kan man inte bl�ddra medan man drar ner en fil

Posted by x-dream on Sep-08-2001 20:48:

quote:
hade varit bra om du till�t 2 inloggningar per konto, d� kan man forts�tta rota runt p� ftpn samtidigt som man laddar hem n�n fil... som det �r nu kan man inte bl�ddra medan man drar ner en fil

Ska ta en titt p� detta.....Har fixat det nu.......

Posted by reveal on Sep-08-2001 21:00:

ok gjutet

om du vill ha grejor s� rekommenderar jag direct connect, jag har ungef�r 30gig trance utdelat, s� det �r j�vligt sv�rt f�r mig att v�lja ut n�t fint att uploada p� din ftp som du kanske f�rst�r

Posted by x-dream on Sep-08-2001 21:14:

quote:
ok gjutet

om du vill ha grejor s� rekommenderar jag direct connect, jag har ungef�r 30gig trance utdelat, s� det �r j�vligt sv�rt f�r mig att v�lja ut n�t fint att uploada p� din ftp som du kanske f�rst�r

Direct connect vad �r det f�r n�got.....Okej men om du skulle ladda upp n�got som jag har g�r det inget f�r att det visar ju bara att du vill g�ra r�tt f�r dig om du tycker att du har laddat fr�n mig eller hur....

Posted by reveal on Sep-08-2001 21:56:

direct connect (dc) hittar du p� www.neo-modus.com
man hittar precis allting inom program, filmer, spel, och �ven det allra mesta inom musik (�ven trance)

s�g till n�r du installerat det och f�tt ig�ng det s� ska jag guida dig bland mina filer

Posted by mindshooter on Sep-08-2001 22:07:

quote:
direct connect (dc) hittar du p� www.neo-modus.com
man hittar precis allting inom program, filmer, spel, och �ven det allra mesta inom musik (�ven trance)

s�g till n�r du installerat det och f�tt ig�ng det s� ska jag guida dig bland mina filer

Anv�nder du inte Audio Galaxy? Alla andra p� TA g�r juh det s� vill du ha dom lite o�tkomligare l�tarna s� �r nog AG b�ttre...

Posted by reveal on Sep-08-2001 22:53:

jovisst anv�nder jag AG, men DC �r bra p� andra s�tt, tex att man kan dela ut vad som helst
dessutom finns det ingen server som kan sp�rra det man delar ut (som ju nu faktiskt h�ller p� att ske med AG - skedde med napster innan)
vidare kan man browsa en killes filer, k�a och resuma g�r s�klart ocks�

Posted by mindshooter on Sep-08-2001 23:05:

quote:
[Bvidare kan man browsa en killes filer, k�a och resuma g�r s�klart ocks� [/B]

Man kan kolla in vad olika anv�ndare har p� AG ocks�....resuam g�r ocks�.....s�k en fil...om den itne finns kommer AG automaitkst ladda ner den s� for n�n kommer online med den....�lskar det....

Posted by reveal on Sep-08-2001 23:10:

jo jag vet
men DC �r ocks� j�vligt bra, men inte p� samma s�tt. prova det!

Posted by reveal on Sep-08-2001 23:12:

och som sagt, det g�r inte att sp�rra

Posted by mindshooter on Sep-08-2001 23:35:

quote:
jo jag vet
men DC �r ocks� j�vligt bra, men inte p� samma s�tt. prova det!

Har DC Fast jag hittar aldrig l�tar jag vill ha d�r..anv�nder det n�r jag ska ha filmer bara

Posted by reveal on Sep-09-2001 00:57:

ok men det �r smidigt n�r man letar efter hela album

Posted by reveal on Sep-09-2001 00:58:

btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] fr�n x-dream som du hade uppat har letat efter en "riktig" version av denna l�nge, tack ska du ha har bara haft versioner utklippta ur mixar...

Posted by x-dream on Sep-09-2001 08:33:

Tror att jag h�ller mig till AG och andras ftp med mera....Tycker att det finns det mesta p� AG eftersom alla andra har det som �r h�r p� TA s� d� hittar man ju oftast det man s�ker......

Posted by x-dream on Sep-09-2001 08:36:

quote:
btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] fr�n x-dream som du hade uppat har letat efter en "riktig" version av denna l�nge, tack ska du ha har bara haft versioner utklippta ur mixar...

Tackar f�r l�tarna Minshooter....Har inte h�rt den andra remixen av Manya-Bound.....

Posted by verminator on Sep-09-2001 08:43:

asd

orka ikke � lese alle sidene, men hva g�r denne threaden ut p� ?

btw
en svensk only thread ?
synes alle som har skrevet , har skrevet p� svensk )

Posted by mindshooter on Sep-09-2001 08:58:

quote:
Originally posted by x-dream

Tackar f�r l�tarna Minshooter....Har inte h�rt den andra remixen av Manya-Bound.....
'

De E lungt grabbar jag uploadar mer s� fort jag f�r tid......
Nu ska jag iv�g och jobba s det blir ikv�ll eller imorn.....

Posted by x-dream on Sep-09-2001 09:13:

Re: asd

quote:
Originally posted by verminator
orka ikke � lese alle sidene, men hva g�r denne threaden ut p� ?

btw
en svensk only thread ?
synes alle som har skrevet , har skrevet p� svensk )

Det �r ju sant som du s�ger....

Du f�r ha det s� roligt p� jobbet mindshooter......

Posted by fruktsoppa on Sep-09-2001 10:15:

Monkey Dancer 2 fruktsoppa...

quote:
Originally posted by Gaby
fruktsoppa...ha ha ha...fan va roligt namn!
vart e du ifr�n?

tja, jo jag e fr�n stockholm.. IRL-polare till mindshooter..
jag e den enda fruchtsoppe p� n�tet..

fruchtsuppe a.k.a. fruktsoppa a.k.a. henko apa

Posted by reveal on Sep-09-2001 10:21:

hehe, betyder inte "frucht" fruktan eller n�t s�nt? det betyder iaf INTE frukt "the soup of fear"

Posted by x-dream on Sep-09-2001 10:37:

V�ntar fortfarande p� att min kompis jag prata om skulle visa sig p� detta svarje thread.....Men men....Det verkar som han gl�mt bort detta....

Posted by x-dream on Sep-09-2001 11:09:

Jag och Mindshooter har startat ett samarbete med att erbjuda alla n�gra l�tar i veckan....

S� ni kommer att f� se en hel del sk�n saker fr�n mig och Mindshooter....

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »