TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by reveal om vi menar party i betydelsen "st�lle med just trance" s� �r det tyv�rr inte s� ![]() jobbar ibland p� ett utest�lle, det jag gjorde ig�r. ganska fint med fria drinkar, mkt brudar etc etc �r n�n extra snygg �r det ju bara att bjuda n�r man st�r i baren heheh |
japp funkar fint, tackar
ska genast leta runt lite 
| Originally posted by reveal japp funkar fint, tackar ska genast leta runt lite |
hade varit bra om du till�t 2 inloggningar per konto, d� kan man forts�tta rota runt p� ftpn samtidigt som man laddar hem n�n fil... som det �r nu kan man inte bl�ddra medan man drar ner en fil
| Originally posted by reveal hade varit bra om du till�t 2 inloggningar per konto, d� kan man forts�tta rota runt p� ftpn samtidigt som man laddar hem n�n fil... som det �r nu kan man inte bl�ddra medan man drar ner en fil |
ok gjutet
om du vill ha grejor s� rekommenderar jag direct connect, jag har ungef�r 30gig trance utdelat, s� det �r j�vligt sv�rt f�r mig att v�lja ut n�t fint att uploada p� din ftp som du kanske f�rst�r 
| Originally posted by reveal ok gjutet om du vill ha grejor s� rekommenderar jag direct connect, jag har ungef�r 30gig trance utdelat, s� det �r j�vligt sv�rt f�r mig att v�lja ut n�t fint att uploada p� din ftp som du kanske f�rst�r |
direct connect (dc) hittar du p� www.neo-modus.com
man hittar precis allting inom program, filmer, spel, och �ven det allra mesta inom musik (�ven trance)
s�g till n�r du installerat det och f�tt ig�ng det s� ska jag guida dig bland mina filer 
| Originally posted by reveal direct connect (dc) hittar du p� www.neo-modus.com man hittar precis allting inom program, filmer, spel, och �ven det allra mesta inom musik (�ven trance) s�g till n�r du installerat det och f�tt ig�ng det s� ska jag guida dig bland mina filer |
jovisst anv�nder jag AG, men DC �r bra p� andra s�tt, tex att man kan dela ut vad som helst
dessutom finns det ingen server som kan sp�rra det man delar ut (som ju nu faktiskt h�ller p� att ske med AG - skedde med napster innan)
vidare kan man browsa en killes filer, k�a och resuma g�r s�klart ocks�
| Originally posted by reveal [Bvidare kan man browsa en killes filer, k�a och resuma g�r s�klart ocks� [/B] |
jo jag vet 
men DC �r ocks� j�vligt bra, men inte p� samma s�tt. prova det!
och som sagt, det g�r inte att sp�rra
| Originally posted by reveal jo jag vet ![]() men DC �r ocks� j�vligt bra, men inte p� samma s�tt. prova det! |
Fast jag hittar aldrig l�tar jag vill ha d�r..anv�nder det n�r jag ska ha filmer bara
ok
men det �r smidigt n�r man letar efter hela album
btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] fr�n x-dream som du hade uppat
har letat efter en "riktig" version av denna l�nge, tack ska du ha
har bara haft versioner utklippta ur mixar...
Tror att jag h�ller mig till AG och andras ftp med mera....Tycker att det finns det mesta p� AG eftersom alla andra har det som �r h�r p� TA s� d� hittar man ju oftast det man s�ker......
| Originally posted by reveal btw, drog hem Kamaya Painters - Endless Wave [Original Mix] fr�n x-dream som du hade uppat har letat efter en "riktig" version av denna l�nge, tack ska du ha har bara haft versioner utklippta ur mixar... |
asd
orka ikke � lese alle sidene, men hva g�r denne threaden ut p� ?
btw
en svensk only thread ?
synes alle som har skrevet , har skrevet p� svensk
)

| Originally posted by x-dream Tackar f�r l�tarna Minshooter....Har inte h�rt den andra remixen av Manya-Bound..... |
jag uploadar mer s� fort jag f�r tid......Re: asd
| Originally posted by verminator orka ikke � lese alle sidene, men hva g�r denne threaden ut p� ? btw en svensk only thread ? synes alle som har skrevet , har skrevet p� svensk ) |
fruktsoppa...
| Originally posted by Gaby fruktsoppa...ha ha ha...fan va roligt namn! vart e du ifr�n? |
hehe, betyder inte "frucht" fruktan eller n�t s�nt? det betyder iaf INTE frukt
"the soup of fear"
V�ntar fortfarande p� att min kompis jag prata om skulle visa sig p� detta svarje thread.....Men men....Det verkar som han gl�mt bort detta....
Jag och Mindshooter har startat ett samarbete med att erbjuda alla n�gra l�tar i veckan....
S� ni kommer att f� se en hel del sk�n saker fr�n mig och Mindshooter....