TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De verkoop thread
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Dat vraag ik me nou ook af |
ja duh, maar er is een verschil tussen enkele details niet horen of toch duidelijk minder horen.
Tja langs de andere kant, als ze de muziek er ni goe genoeg mee zouden horen zouden ze geen oordopjes gebruiken zeker 
Mja, ik ga geen 1 avond op de week weg, maar 2 of 3. En vaak staat de muziek ook veel te hard ja. Ik heb al gemerkt dat mijn gehoor achteruitga dus wil ik het een beetje beschermen 
Ik heb eigenlijk nog nooit gevonden dat muziek ergens te hard staat ze 
| Originally posted by Toni_D2 Van zo'n 1 avondje stappen zal je heus geen permanente oorschade oplopen. |

^^Het gepiep in uuw oor dat langer als 72 uur na de blootsteling blijft is permanent blijvend vrees ik
Heeft iets te maken met de trilhaartjes in het slakkenhuis, geneest heel moeilijk tot quasi niet. Ik heb ook zo'n fluittoon, maar ik heb dat altijd al gehad. 
Geluid in pieken is eigenlijk niet erg gevaarlijk, wel gevaarlijk is langdurig luide omgevingen. 105 a 115 dB, als normaal gemiddelde geluidssterktes in discotheken zijn schadelijk(=k�n schade berokkenen) na 20 minuten per dag.
60% van de mensen ouder dan 50 hebben in meerdere of mindere mate gehoorverlies.
(goei)Oordopkes dempen het geluid uniform, zodanig dat het niet aanvoelt alsof ge met ne stolp over uuwe kop zit: Dopkes kunnen eig best wel interessant zijn.
^dus ge kunt me die doppekes nog hore wat andere mensen zeggen?
| Originally posted by Sh!fty ^dus ge kunt me die doppekes nog hore wat andere mensen zeggen? |
Kvind dat 'het geroezemoes' meer gedempd wordt, met oordoppen heb ik het gevoel meer van de muziek te horen. Raar maar waar
en alst nu echt u favo-lieke is, de bom waar ge al heel u leven op wacht om is op een event te horen...
haalde dan ni effe u dopkes deruit?
(eerlijk antwoorden eh, zou nbeke ne waardemeter kunne zijn)
^^ ik doen geen oordoppekes aan
(we mogen al eens iets ongezonds doen he
)
Ik doe die nooit uit, ook al mag er daar een bom gedraaid worden, dan geniet ik er gewoon van. Als je ze trouwens uitdoet klinkt het geluid veel te luid en heb je al snel de neiging om ze terug in te doen omdat het gewoon veel aangenamer qua volume klinkt.
| Originally posted by Toni_D2 Ik vind het op "zijn zachts gezegd" overdreven. Oordopjes van 119 euro zijn voor de werkvloer als je 40 uren per week langs een machine staat, en niet voor op de dansvloer. Van zo'n 1 avondje stappen zal je heus geen permanente oorschade oplopen. Enkel als je er voortdurend aan bloot wordt gesteld. |
| Originally posted by Toni_D2 Hopelijk zijn jullie al van straat, want ik vind het bovendien belachelijk uitzien. Steken die van jouw ook zo uit ver uit, Lizzy, en ik bedoel daarmee je dopjes. Hoor je nog wel alles van de muziek als je ze in hebt? |
4 maanden een piep? Je bent toch nog naar de dokter gegaan, neem ik aan?
Een halfuurtje per dag naar je i-pod luisteren, is ook zeer slecht voor je oren.
Dokters zien daar niks aan... Das omdat er trilharen beschadigd zijn. Trilharen hebben een lengte van 5�m 
| Originally posted by Push2005 Ik heb eigenlijk nog nooit gevonden dat muziek ergens te hard staat ze |

| Originally posted by Tiger777 ni meer of ni minder als zonder. Achtergrond wordt even sterk gedempt als voorgrond. |
| Originally posted by Sh!fty ma als ge nah bv op toilet (waar je amper muziek hoort) iets zegt, dan hoort ge elkander nog? |
| Originally posted by TOR geluid was idd perfect op TE. |
| Originally posted by TOR geluid was idd perfect op TE. ik heb graag de muziek luid, dan heb je echt gevoel dat je "erin" zit, if you know what i mean.. |
En ik ben de Asta wel al gewoon
Te koop: JB DJ3000 Cd-speler
http://www.dj2dj.be/forum/index.php?topic=19446.0
Geld nodig. 
5 euro per item
Dave Swayze - The Travel EP (Part 2) (Yeti)
8 Wonders - The Morning After (Somatic Sense)
Re:Locate / Empyreal Sun - Volume One (Recreate Sounds)
B4 - Onde (Progrez)
Subsphere - Infinite (Green Martian)
Azior - Sunset At Myvatn (Green Martian)
Joker Jam - Traffic (Green Martian)
Energy 52 - Cafe Del Mar 2002 Remixes (Bonzai Trance Progressive)
Quadran - Eternally (Bonzai Classics)
Plastic Angel vs. 2 Players - Supreme (Afterglow)
M.I.K.E.- Futurism (Zounds)
Absolute - Stereosex (Tripomatic)
Edvika - Sometimes (Full Access)
[TK] Praga Khan - Code Red 2 tickets voor 25�!!!
Datum: woensdag 29/03
Plaats: Capitole Gent
De prijs voor een ticket is 25�.
Bij mij krijg je 2 tickets voor 25�!!!
Als je interesse hebt > PM mij!!!
Had ge nu een paar dagen geleden hier niet gepost dat ge die tickets gewonnen had? 
ge moogter iet aan verdienen eh, al heb ik men 2 plaatsjes voor armin in larocca wel gratis weggegeven