TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
vet inte varför jag e uppe... e hel trött, men känner inte för att sova bara... ingen bra musik har jag heller på dennadatorn
| quote: |
| Originally posted by dbl vet inte varför jag e uppe... e hel trött, men känner inte för att sova bara... ingen bra musik har jag heller på dennadatorn |
| Originally posted by reveal quote: Originally posted by dbl vet inte varför jag e uppe... e hel trött, men känner inte för att sova bara... ingen bra musik har jag heller på dennadatorn det löser man alltid med hjälp av tex digitally imported |
tråden som aldrig får dö 
varit ute och festat... mitt betyg är "sådär"
svårt att slå ferry förra onsdagen 
| Originally posted by reveal tråden som aldrig får dö ![]() varit ute och festat... mitt betyg är "sådär" svårt att slå ferry förra onsdagen |
Sitter och lyssnar på tenth planet - walk on water (barakka remix)
och undrar om inte kosheen har varit med på ett hörn??
Har en förkylning som är massive!
| Originally posted by Vizay eller så sätter man sig upp mot sig själv å går å sover iaf |
standardanledning... just hemkommen från fest, sitter och lyssnar på fet musik (trance, oväntat va?)
Ja va fan gör man uppe än ?
Har vart ute på klubb här i vilda väsby...
Fan va kul de va .... träffa en DJ som jag vart på breakparty på med förut... snacka med han och kommer få lite sets av han av vad han spelat så jag kommer lägga upp DDs av det här sen... kan bli nåt att tänka på inför sköna partys som kommer ske i sommar... han kör typ progg och hard trance. vi får se vad de blir ...
Ha D gött folk... / Steve
ps. nu ska jag inte ha nå mer, nu ska jag bara sova..... ds.
| Originally posted by reveal standardanledning... just hemkommen från fest, sitter och lyssnar på fet musik (trance, oväntat va?) |
har suttit i en buss från gbg å 8h eller nått sånt....e fan överpigg nu
den här tråden måste va en av de längsta på hela ta-forumet 
| Originally posted by Vizay den här tråden måste va en av de längsta på hela ta-forumet |
| Originally posted by reveal finns nån i chillout, kommer inte ihåg vilken, som är över 100 sidor lång |
Alla lägger upp sina nya sigs och folk hjälper varandra att göra....
Det är nog dax att lägga sig nu tror jag....Ska ju upp om ett par timmar typ 5 timmar....
Har precis kollat på en bra DivX rip på filmen Jeepers Creepers...
Jäkligt läskig... gå på bio med en tjej och jag lovar att du har henne i dit knä efter en stund, det hade jag här hemma iaf.... , ja om nu inte du hamnar där själv.
Gaby... du får väl gå med nån kille så du får sitta i hans knä då...
skoja 
Den har iaf. premiär i Juni...
Nu ska man väl ta hem nåt annat å glo på eller ska man göra nåt annat...
C-ya...
Är inte det mista trött... fan va jobbit att man e astrött på dagarna o pigg på nätterna när man ska sova
| Originally posted by x-dream Det är nog dax att lägga sig nu tror jag....Ska ju upp om ett par timmar typ 5 timmar.... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har precis kollat på en bra DivX rip på filmen Jeepers Creepers... Jäkligt läskig... gå på bio med en tjej och jag lovar att du har henne i dit knä efter en stund, |
| Originally posted by Ravesquad varför då? *edit* e du bonde? |
Nej inte bonde men jag sysslar med annat som bönder skickar till slakt.....
| Originally posted by Vizay låter som en bra strategi....nu gäller det bara å hitta en bra tjej också företsne...va gör man om man har en okänd kille brevid sej då som går ensam...tänk om han börjar närma sig mitt knä |
är hur pigg som helst just nu...
Fast inget å göra, får väl lägga mig i sängen och somna in till en film då kanske..
PEACE!
just hemkommen efter 3 dygns gediget festande på lundakarnevalen
amnesia var en av höjpunkterna
| Originally posted by reveal just hemkommen efter 3 dygns gediget festande på lundakarnevalen amnesia var en av höjpunkterna |
för att klockan bara e 15:53
något tidigtför att lägga sig 
usch, har spelat NHL 2002 hela natten, känns som att det är läge att lägga sig... halv 5
| Originally posted by SteveTranz4ever Okej ... om du nu inte är lagd åt det hållet så tycker jag du ska fly fältet.... |