TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »

Posted by Tim81 on Feb-10-2005 17:47:

Remy D: vanavond naar Meet the fockers??

Posted by Cosmic on Feb-14-2005 23:02:

Vanavond Saw gezien. Goede film! Tis een mengeling van horror/thriller, met een heel verassend einde.

2 mensen worden wakker in een ruimte en weten niet waar en waarom ze er zijn. Het blijkt dat de moordenaar hen daar heeft gebracht om hun een lesje te leren. Meer kan ik niet zeggen, maar ik raad hem iedereen aan. Ik had er nooit van gehoord, maar de film komt uit 2004 en ik las dat het binnen 18 dagen gefilmd was met een budget van 1.2 miljoen dollar. Dan is het nog extra knap vinnik.

Nu slapen...

Posted by Dj Lex on Feb-15-2005 15:26:

quote:
Originally posted by Cosmic
Vanavond Saw gezien. Goede film! Tis een mengeling van horror/thriller, met een heel verassend einde.

2 mensen worden wakker in een ruimte en weten niet waar en waarom ze er zijn. Het blijkt dat de moordenaar hen daar heeft gebracht om hun een lesje te leren. Meer kan ik niet zeggen, maar ik raad hem iedereen aan. Ik had er nooit van gehoord, maar de film komt uit 2004 en ik las dat het binnen 18 dagen gefilmd was met een budget van 1.2 miljoen dollar. Dan is het nog extra knap vinnik.

Nu slapen...

Mooie feitjes die je opnoemt! Van de week ook gezien en echt een topper inderdaad!

Posted by Siesta on Feb-15-2005 15:28:

saw heb ik al tijdje op me hd stan, ga em eens ff uitchecken

meet the fockers is ook een geweldige film trouwens

National treasure ook een topfilm

Taxi, ook wel sterke film

Posted by BaRTeZ on Feb-18-2005 16:22:

Net Flight of the Phoenix gekeken.

Vrij aardige film

http://www.imdb.com/title/tt0377062/

Posted by Tim81 on Feb-19-2005 16:19:

Vanavond maar een filmpje kijken... denk weer eens Scarface! Al een hele tijd geleden op dvd gekocht, maar vriendin houdt niet zo van dat soort films...

Posted by Phortastic on Feb-19-2005 16:25:

quote:
Originally posted by Tim81
maar vriendin houdt niet zo van dat soort films...

dan zet je toch gewoon 'Cum On That Tight Ass Deel 47' op :P

Posted by Remy D on Feb-19-2005 17:40:

ik ga nu Team America kijken

Posted by Magic83 on Feb-19-2005 19:04:

Klopt, Saw is echt dikke aanrader. Wel weird dattie hier nog niet in de bios is geweest :S Vanavond the manchurian candidate kijken denk ik. Thriller/Mystery met Denzel Washington over de Golfoorlog

Posted by Phortastic on Feb-19-2005 19:10:

quote:
Originally posted by Magic83
Vanavond the manchurian candidate kijken denk ik. Thriller/Mystery met Denzel Washington over de Golfoorlog

niets bijzonders imo...

Posted by BaRTeZ on Feb-19-2005 19:13:

Ik vond The Manchurian Candidate vrij aardige film
Een 7

Posted by Yarnie on Feb-19-2005 23:01:

Vandaag 2 films gezien, saw al eerder besproken hier, zeker een aanrader.

En the notebook een drama, romance. Het gaat over 2 mensen die vroeger iets met elkaar hadden maar min of meer gedwongen uit elkaar gaan en elkaar na 7 jaar weer ontmoeten, zeker een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien, kijken dus !

Posted by TimeportE on Feb-20-2005 18:08:

quote:
Originally posted by Yarnie
En the notebook een drama, romance. Het gaat over 2 mensen die vroeger iets met elkaar hadden maar min of meer gedwongen uit elkaar gaan en elkaar na 7 jaar weer ontmoeten, zeker een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien, kijken dus !

deze had ik ook al een eeuwigheid op mijn computer staan en heb hem uiteindelijk afgelopen weekend gezien (ik was ziek dus dan ga je dingen doen die je al 3 maanden eerder had moeten doen).. en het is zoals yarnie al zegt een dikke aanrader! gaat dat zien!

Posted by BaRTeZ on Feb-20-2005 22:42:

Notebook heb ik ook nog niet gezien, staat hier ook nog steeds op de hdd te wachten

Vandaag twee films gekeken:

Mean Creek - http://www.imdb.com/title/tt0377091/
Groep jongeren willen wraak nemen op een pestkop, maar het loopt wat uit de hand.

Geweldig acteerwerk van die kinderen, vooral van het meisje (die pas 14 is!)

Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/
Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde

Posted by Remy D on Feb-28-2005 20:50:

Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam

*doet een dansje naast zijn stoel* hihi

Posted by Teknikol on Mar-01-2005 09:06:

quote:
Originally posted by BaRTeZ

Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde

Collateral vond ik ook erg goed. Tom Cruise een keer als bad guy en nog overtuigend ook. Een 8.

quote:
Originally posted by ahp2002
Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!

Nou met deze stonden ik en mn vriendin na 4 videotheekbezoeken dan eindelijk voor de dvd speler. (we vonden elke keer een ogenschijnlijk leukere).

Maar nadat ik hem gezien had dacht ik van: Nou is dit het nou? Hij begint inderdaad veel te traag, maar hij komt daarna ook niet meer op gang. Ik zat echt te wachten tot ie onslagen werd, maar ook dat was langdradig. Je wist van tevoren al zo'n beetje wat er ging gebeuren. Een 5

Posted by Matthijs on Mar-01-2005 09:47:

quote:
Originally posted by BaRTeZ

Heb 'm van de week ook gezien, zeker een goeie film!!

Posted by TimeportE on Mar-01-2005 11:43:

quote:
Originally posted by Remy D
Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam

netjes hoor.. vond alleen de directers cut te "uitleggend" zeg maar.. origineel is beter

Posted by SnuggLe on Mar-01-2005 15:57:

quote:

Gvd, heb alleen origineel voor 15 euro. Hmm...inruilen dan maar

Posted by eXos on Mar-01-2005 17:56:

quote:

CLICK

Genre: Drama / Sci-Fi (more)

Tagline: Some secrets we keep. Some are kept from us.

Plot Summary: Taken spans five decades and four generations, centering on three families: the Keys, Crawfords, and Clarkes... (more) (view trailer)

User Comments: THE BEST MOVIE I EVER SEEN!!! (more)

User Rating: 7.6/10 (1,834 votes)

User Comments:

1 out of 1 people found the following comment useful:-
THE BEST MOVIE I EVER SEEN!!!, 12 December 2002

Author: bjderry87 from Coeur D' Alene, Idaho

I thought this movie would be lame but when the first night was over I was hooked. This is the most intresting and almost real movie I have ever seen. I was moved by the little girl and her role into helping everyone and settling their peace with those who passed on. When this movie comes out on video, I am getting it.

Vette serie van 12 delen!!

het zijn eerder films opzich dan sfleveringen. Te verkrijgen op 6DVD op verschillende plaatsen

Posted by Remy D on Mar-01-2005 19:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gvd, heb alleen origineel voor 15 euro. Hmm...inruilen dan maar

Tis dat ik het orgineel al heb anders had ik hem zo'n lieve als jij bent wel geruild hihi

Posted by SnuggLe on Mar-01-2005 21:24:

quote:
Tis dat ik het orgineel al heb anders had ik hem zo'n lieve als jij bent wel geruild hihi

Kusje voor Remy

Posted by Phortje on Mar-02-2005 08:45:

quote:
Originally posted by eXos

het zijn eerder films opzich dan sfleveringen. Te verkrijgen op 6DVD op verschillende plaatsen

10 delen, ongeveer anderhalf uur elk 2 per DVD. DVD6 is extras
Maar echt een topserie inderdaad!

Posted by Phortje on Mar-02-2005 08:45:

quote:
Originally posted by eXos

10 delen, ongeveer anderhalf uur elk 2 per DVD. DVD6 is extras
Maar echt een topserie inderdaad!

Posted by moogwai on Mar-03-2005 14:31:

Der Untergang gezien. Indrukwekkend!

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »