TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »
Remy D: vanavond naar Meet the fockers??
Vanavond Saw gezien. Goede film! Tis een mengeling van horror/thriller, met een heel verassend einde.
2 mensen worden wakker in een ruimte en weten niet waar en waarom ze er zijn. Het blijkt dat de moordenaar hen daar heeft gebracht om hun een lesje te leren. Meer kan ik niet zeggen, maar ik raad hem iedereen aan. Ik had er nooit van gehoord, maar de film komt uit 2004 en ik las dat het binnen 18 dagen gefilmd was met een budget van 1.2 miljoen dollar. Dan is het nog extra knap vinnik.
Nu slapen...
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Vanavond Saw gezien. Goede film! Tis een mengeling van horror/thriller, met een heel verassend einde. 2 mensen worden wakker in een ruimte en weten niet waar en waarom ze er zijn. Het blijkt dat de moordenaar hen daar heeft gebracht om hun een lesje te leren. Meer kan ik niet zeggen, maar ik raad hem iedereen aan. Ik had er nooit van gehoord, maar de film komt uit 2004 en ik las dat het binnen 18 dagen gefilmd was met een budget van 1.2 miljoen dollar. Dan is het nog extra knap vinnik. Nu slapen... |
saw heb ik al tijdje op me hd stan, ga em eens ff uitchecken
meet the fockers is ook een geweldige film trouwens
National treasure ook een topfilm
Taxi, ook wel sterke film
Net Flight of the Phoenix gekeken.
Vrij aardige film 
http://www.imdb.com/title/tt0377062/
Vanavond maar een filmpje kijken... denk weer eens Scarface! Al een hele tijd geleden op dvd gekocht, maar vriendin houdt niet zo van dat soort films...
| Originally posted by Tim81 maar vriendin houdt niet zo van dat soort films... |
ik ga nu Team America kijken 

Klopt, Saw is echt dikke aanrader. Wel weird dattie hier nog niet in de bios is geweest :S Vanavond the manchurian candidate kijken denk ik. Thriller/Mystery met Denzel Washington over de Golfoorlog
| Originally posted by Magic83 Vanavond the manchurian candidate kijken denk ik. Thriller/Mystery met Denzel Washington over de Golfoorlog |
Ik vond The Manchurian Candidate vrij aardige film 
Een 7 
Vandaag 2 films gezien, saw al eerder besproken hier, zeker een aanrader.
En the notebook een drama, romance. Het gaat over 2 mensen die vroeger iets met elkaar hadden maar min of meer gedwongen uit elkaar gaan en elkaar na 7 jaar weer ontmoeten, zeker een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien, kijken dus !
| Originally posted by Yarnie En the notebook een drama, romance. Het gaat over 2 mensen die vroeger iets met elkaar hadden maar min of meer gedwongen uit elkaar gaan en elkaar na 7 jaar weer ontmoeten, zeker een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien, kijken dus ! |
Notebook heb ik ook nog niet gezien, staat hier ook nog steeds op de hdd te wachten 
Vandaag twee films gekeken:
Mean Creek - http://www.imdb.com/title/tt0377091/
Groep jongeren willen wraak nemen op een pestkop, maar het loopt wat uit de hand.
Geweldig acteerwerk van die kinderen, vooral van het meisje (die pas 14 is!)
Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/
Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde 
Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam
*doet een dansje naast zijn stoel* hihi

| Originally posted by BaRTeZ Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/ Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde |
| Originally posted by ahp2002 Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm! |
| Originally posted by BaRTeZ Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/ Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde |
| Originally posted by Remy D Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam *doet een dansje naast zijn stoel* hihi |
| Originally posted by Remy D Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam *doet een dansje naast zijn stoel* hihi |
| Originally posted by SnuggLe Gvd, heb alleen origineel voor 15 euro. Hmm...inruilen dan maar |
| Originally posted by Remy D Tis dat ik het orgineel al heb anders had ik hem zo'n lieve als jij bent wel geruild hihi |
| Originally posted by eXos Vette serie van 12 delen!! het zijn eerder films opzich dan sfleveringen. Te verkrijgen op 6DVD op verschillende plaatsen |
2 per DVD. DVD6 is extras 
| Originally posted by eXos Vette serie van 12 delen!! het zijn eerder films opzich dan sfleveringen. Te verkrijgen op 6DVD op verschillende plaatsen |
2 per DVD. DVD6 is extras 
Der Untergang gezien. Indrukwekkend!