TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2005
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »
ojd�.. en kompis till mig har inte f�tt de han best�llt fr�n id-t s� han � hans flickv�n st�r utan biljetter nu, de skulle kommit f�r 1� vecka sen :|
Snacka otur.
Men jag p�b�rjar snart min lilla resa till Ljungby, d�r jag hoppar p� buss 1 i all fl�rd :P
Tjhihoooo Ragge, Nu draaaaar vi!
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken Steve har du n�gra tips p� saker att ta med sig som jag kanske kan t�nkas gl�mma. Har ingen rutin fr�n stora event i holland ![]() edit: valde platser nu 14a&14b |

| Originally posted by SteveTranz4ever Paraply s� slipper du k�pa ett p� plats f�r �5 ![]() Annars �r de ju bara de vanliga, pengar, kl�der & ett party hum�r Vad� valde platser ? Vad flyger ni med ? Jag flyger med Snowflake (SAS), tror inte jag kan g�ra n�t s�nt. |
| Originally posted by mr_fisken Paraply la jag till. Jo det kan du. www.snowflake.se > check in > checka in via internet > checka-in h�r. D�r skriver du in ditt bokningsnummer som du f�tt i din mail. D�r kan du skriva in vart du vill sitta. I morgon n�r du ska checka in s� finns det en automat som man skriver in bokningsnummret i. D� ska man f� en s�n d�r lapp man s�tter p� v�skan och sedan l�mnar man v�skan p� ett s�rskilt band d�r det sitter n�gon och tar emot den. Man kommer p� s� s�tt ocks� f�re i k�n vid incheckningen |
Ville ha f�nsterplats
vet inte men om du klickade p� en plats och den laddade och du sedan tog st�ng s� haru platsen.
l�ser sig i annat fall men nu har du checkat in. ses i morn
ingne eftersnackstr�d?
d�ligt 
J�vlar vilken fest det var!
MINA BILDER!!!
http://olat.mine.nu
Logga in med TranceClubber / trance
helsk�n fest, J00F och Rank 1 var b�st, Yoji avslutade det hela med sk�n h�rdtrans 
H�r �r ett videoklipp fr�n J00F's spelning
(v�nsterklick) http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=...PU3P1NV7RW89262
o h�r �r ett fr�n Mr Ferry Corsten
Man kan tom se vad ferry skrivit p� sina CD-Rs 
(h�gerklick - spara m�l som)
http://www.dance-tunes.com/te2005/trance_energy2005.mov
Hade en riktigt riktigt rolig helg!
Favoriterna var nog Eddie, Yoji o J00F! Stort plus till Gelderen ox� 
Kan bara h�lla med om att helgen va super, fast att man gick lite mer �n vad som va planerat i Amsterdam
N�r ska vi l�ra oss vart Cyberdog ligger...ska det va s� j�vla sv�rt 
Blev lite sur p� servit�ren f�r att han garvade n�r jag bad om ketchup till min pasta..wtf! 
Festen i sig var helt grym, Ferry, j00f och Yoji va b�st.
Hoppas nu bara att dom sl�pper seten, f�r dom bara m�ste jag ha!
jag m�ste bara s�ga att jag �r GRAVT besviken �ver att det inte blev n�got TA kort i�r ... D����LIG stil folk.. d����lig!
S� d�r d�... kom precis hem fr�n Arlanda...
Hade en riktigt skoj natt p� TE s�klart, 1� timme film har jag fr�n de hela som de l�r bli n�t av men de kanske tar sin tid.
Sprang mest runt solo, dessa hann jag med innan jag ledsnade p� att ta mig fram i folkmassan.
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank1
AVB
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
M.I.K.E. (som f�r �vrigt morsade p� mig i samma sekund jag d�k upp,snacka iof med han n�r han var i Sverige)
Filterheadz
Marco V
F�rs�kte du styra upp n�t jofawe ? styra upp n�t jofawe ?
Imorrn (tis.) ska jag sl�nga upp mina bilder...
Stonefields & LillaCs bilder finns redan uppe
http://www.liquidsunset.org 
TC Bussarnas folk !

| Originally posted by SteveTranz4ever Hade en riktigt skoj natt p� TE s�klart, 1� timme film har jag fr�n de hela som de l�r bli n�t av men de kanske tar sin tid. Sprang mest runt solo, dessa hann jag med innan jag ledsnade p� att ta mig fram i folkmassan. Ronald van Gelderen Judge Jules & Eddie Halliwell Rank1 AVB Ferry Corsten Johan Gielen Yoji Biomehanika M.I.K.E. (som f�r �vrigt morsade p� mig i samma sekund jag d�k upp,snacka iof med han n�r han var i Sverige) Filterheadz Marco V |
RebeL9: Du som verkar gilla J00F (o allt annat p� JOOF recordings).. J00F lirade en riktigt sk�n remix av "hey boys, hey girls" i l�rdags.. Du har ingen aning om vilken det kan ha varit?
Sen s� spelade Gelderen en l�t som hade vocalsen "funky state of mind" som var toksk�n.. n�n som kan IDa den? 
B�rjar l�ngsamt komma till liv igen, hyar varit en underbar helg 
Festens h�jdpunkter var helt klart marco v, yoji och ferry (n�r han lirade p� lilla golvet i chillen).
La upp lite bilder:
http://www.trancehora.com/gallery/2...2-TranceEnergy/
Lasern+discokulorna p� InCharge golvet �gde 

| Originally posted by Funfrock La upp lite bilder: http://www.trancehora.com/gallery/2...2-TranceEnergy/ Lasern+discokulorna p� InCharge golvet �gde ![]() |

festen va lika najs som f�rra �ret imo. Enda osm va t�rkigt va att dom hade �teranv�nt det mesta av ljuset p� mainstage, k�ndes lite B.
va g�ller dj's s� h�ngde jag nog bara p� mainfloor eller vilade i "chillen" som ocks� s�g fatalt. 
Eddie va nog absoluta h�jdpunkten f�r mig, j�vlar va han rockade dansgolvet
honom vill jag absolut se mer av i framtiden 
| Originally posted by Funfrock (...) Lasern+discokulorna p� InCharge golvet �gde ![]() |
Riktigt snygga animationer p� storbildssk�rmarna d�r inne ox�!
Ja, det var helt klart med "drag" p� ljuset in p� In Charge-golvet, men det var ju inte direkt trist p� main heller 

Ahh kom hem i natt och har jobbat hela dagen men nu kan man �ntligen kolla bilder och varva ner.
Mitt f�rsta stora event och det var riiiiktigt skoj
Eddie och Yoji var riktigt riktigt bra tycker jag. Tyckte inte Ferry passade in riktigt med sitt n�got lugnare tempo. Var ju r�tt h�rt i allm�nhet s� kom han d�r och sinkade ner. Tur att johan styrde upp det
Eufori n�r Armin spelade Ridgewalkers - find (kyau vs albert remix)
Nu �r det bara att g� o inv�nta sensation white 
Hmm... F�rsta trance energy.
Va sjukt stort det var
visst jag visste att det var stort men oj.
Och kalt vare ocks� 
Jag hade nog lite f�r h�ga f�rv�ntningar. Sen har jag �ven kommit fram till att vanlig trance inte kan h�lla mig vaken en hel natt. Men om man bortser fr�n det jag har klagat p� s� tycker jag det va v�ldans nice. Lite sm�skoumt k�nndes det bara att sl�nga skr�pet p� golvet och inte i n�n papperskorg 
Yoji va iaf klart b�st enligt mig. Dessutom s�g han roligast ut 
| Originally posted by Pjox Hmm... F�rsta trance energy. Va sjukt stort det var visst jag visste att det var stort men oj.Och kalt vare ocks� ![]() Jag hade nog lite f�r h�ga f�rv�ntningar. Sen har jag �ven kommit fram till att vanlig trance inte kan h�lla mig vaken en hel natt. Men om man bortser fr�n det jag har klagat p� s� tycker jag det va v�ldans nice. Lite sm�skoumt k�nndes det bara att sl�nga skr�pet p� golvet och inte i n�n papperskorg ![]() Yoji va iaf klart b�st enligt mig. Dessutom s�g han roligast ut |

| Originally posted by mr_fisken fattar verkligen inte grejen med att inte anv�nda papperskorgar, �ven om inte alla anv�nder det s� slipper man kl�ttra i drivor med skr�p. |
Sa ju att Eddie Halliwell ager
)
sjukt bra nar han river loss Dark Alliance - Genetic