TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
| quote: |
Originally posted by Remy D ja maar dat doe ik ook niet meer, der zijn wat mensen na een dag dissen nooit meer terug gekomen. Liggen nu nog huilend op bed. |
Originally posted by Remy D ja maar dat doe ik ook niet meer, der zijn wat mensen na een dag dissen nooit meer terug gekomen. Liggen nu nog huilend op bed. |
| Originally posted by SnuggLe He, heeft iemand het over mij? |
| Originally posted by Passiva Nee rukker, we hebben 't niet altijd over jou! Dat je al die awards hier hebt gewonnen betekent nog niet dat alle aandacht op jou gevestigd is, h�? |
Volgens mij krijgt hij te weinig van Anke
| Originally posted by Passiva Nee rukker, we hebben 't niet altijd over jou! Dat je al die awards hier hebt gewonnen betekent nog niet dat alle aandacht op jou gevestigd is, h�? |
Anybody knows the Timetable??
When comes it out??
* still waiting *
Thanks

| Originally posted by SnuggLe Ik probeerde aan zelfspot te doen, maar blijkbaar komtie niet over |
| Originally posted by Passiva Ja gooi het daar maar weer op. Makkelijk is dat h�? |
Als die hoertjes morgen geen kaartjes hebben, zal de jaarbeurs branden... Sorry jongens
Welke hoertjes? 
Is t al uitverkocht ofzo, hoorde zoiets.
nog 4 weken te gaan, arme TMF jeugd na oudejaarsavond, geen Special D in de line-up
het duurt nog wel effe voordat het uitverkocht is 
^hahaha ze hebben toch g-spott en jean?
Ik moet voor 9 mensen kaarten halen, mag dat van de ticketbox
zo veel tegelijk.
| Originally posted by Asperge Ik moet voor 9 mensen kaarten halen, mag dat van de ticketbox zo veel tegelijk. |
Als je de sigarenboer op de hoek wat vaker bezoekt dan draait ie er desnoods honderd uit
En een lief blondje meenemen werkt ook (ps: geen golden retriever)
| Originally posted by SnuggLe Ik probeerde aan zelfspot te doen, maar blijkbaar komtie niet over |
| Originally posted by Esrem Gaan we het toch weer over aandacht hebben?? |
Wat moet al dat offtopic gelul hier
| Originally posted by Asperge Wat moet al dat offtopic gelul hier |
| Originally posted by Passiva He joh! Bemoei je lekker met je eigen zaken! |
Oh.. *snik*

| Originally posted by Esrem Meestal moet dat dan n beetje grappig over komen en ik vond t persoonlijk niet zo grappig, dus ben t met Galen eens, je hebt een aandachtstekort |
Kaartje is binnen 
heb vrij gekregen dag na TE dus grote kans dat ik ook wel ga.