TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]

Posted by SnuggLe on Jun-22-2005 10:47:

quote:
Originally posted by New Wave
Je was er niet bij dus je weet niet hoe het gegaan is.
Je moet lezen.

*zucht* post het dan niet, of post het goed, want wij kunnen ook niet alles weten Tim van de 5 zinnen die je post. dus relaxed man

En kijk, als ze niets tegen je zegt etc, moet ze je waarschijnlijk gewoon niet. Shit happens, get over it

Posted by Roger on Jun-22-2005 10:49:

bedoelde eigelijk te zeggen dat als ze zich speciaal gevonden voelt, dat ze misschien meer op je reageerd. heb namelijk zoiets ook wel eens meegemaakt. kon eerst ook helemaal met een meid communiceren, maar nadat ze van een vriend te horen kreeg dat ik dr wel leuk vond kon ik ineens wel goed met dr praten

anders ga eens lekker directe vragen stellen van: ben je altijd zo stil/kortaf naar iedereen? je hebt toch niks meer te verliezen als ik het zo begrijp

Posted by New Wave on Jun-22-2005 10:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
En kijk, als ze niets tegen je zegt etc, moet ze je waarschijnlijk gewoon niet. Shit happens, get over it

Dat is dan altijd jouw beredenering.
Ik heb het goed gepost, gaat er gewoon omdat je geen gesprek met haar kan voeren, zo onduidelijk is dat niet.

Posted by New Wave on Jun-22-2005 10:53:

quote:
Originally posted by Roger
bedoelde eigelijk te zeggen dat als ze zich speciaal gevonden voelt, dat ze misschien meer op je reageerd. heb namelijk zoiets ook wel eens meegemaakt. kon eerst ook helemaal met een meid communiceren, maar nadat ze van een vriend te horen kreeg dat ik dr wel leuk vond kon ik ineens wel goed met dr praten

anders ga eens lekker directe vragen stellen van: ben je altijd zo stil/kortaf naar iedereen? je hebt toch niks meer te verliezen als ik het zo begrijp

Ik zie haar niet meer. Maar de kriebels zijn al weg. Ik doe liever moeite voor een meisje die me 90% aanspreekt dan een meisje die me 50% aanspreekt.

Posted by basd on Jun-22-2005 11:15:

quote:
Dat er alleen wat in hoeft dat was vroeger leuk , nu wil ik iets leuks opbouwen.

Een tent?

Posted by AirPole on Jun-22-2005 12:08:

quote:
Originally posted by basd
Een tent?

Ja, dan kan er nog meer in

Posted by New Wave on Jun-22-2005 12:55:

quote:
Originally posted by basd
Een tent?

Droogkloot
nee een relatie.

Posted by AirPole on Jun-22-2005 13:05:

quote:
Droogkloot
nee een relatie.

Is een hockeyvrouwtje niks voor jou? Zo een die de 'r' zo overdreven uitspreekt.

Posted by Remy D on Jun-22-2005 13:53:

New Wave, beter neuk je diepe bloedschrammen in haar anuskamer en zorg je ervoor dat je citroensap spuit.. wedden dat ze dan gaat praten.

Posted by Roger on Jun-22-2005 19:39:

serieus.. zoek een doktor

Posted by Jappio on Jun-22-2005 20:40:

quote:
Originally posted by Remy D
New Wave, beter neuk je diepe bloedschrammen in haar anuskamer en zorg je ervoor dat je citroensap spuit.. wedden dat ze dan gaat praten.

lol al dat serieuze geouwehoer hier..

Je moet een vrouw nemen zoals ze is zeg ik altijd maar

Posted by Teknikol on Jun-22-2005 20:51:

quote:
Originally posted by M@rc
Allereerst,

.....

Take care,

Marc

Hey Marc,

Bedankt dat je zo de moeite nam om zo'n lang verhaal te tikken, maar het was wel duidelijk! Had een tijdje niet meer bekeken door alle shit enzo, maar ik heb zondag met haar gepraat, en maandag en dinsdagavond ook nog eens. Dit is trouwens mijn 2e echte relatie.

Wat anderen zeggen over het leeftijdsverschil doet er niet zo toe voor mij. Dat heb ik nergens wat over geschreven btw, daar kwam chicane mee, maar dat doet er even niet toe.

Het gaat wel een stukje beter, ik ben nog steeds een beetje van slag door wat er allemaal gebeurt is, en heb nog steeds een soort argwaan. Ik sta elke ochtend op met die spoken in mn hoofd die roepen dat ik op mn hoede moet zijn.

Zelf zegt ze dat het nu weer voor een groot deel goed zit. Ik h�b gevraagd of ze nog verliefd is, ik h�b gevraagd of ik moet veranderen. Eerst kon ze geen antwoord geven op die vragen, nu we er rustig over gepraat hebben ging dat beter. Ze is nog wel verliefd en het komt erop neer dat we er allebei een stukje moeten veranderen.

We moeten meer begrip tonen voor elkaars positie. Aan het begin was het feest, nu komt er ineens zware storm op ons dak. Ik moet haar zien te overtuigen dat ik echt iemand ben waarmee ze een toekomst kan hebben, nu is dat nog zo ver weg dat het voor haar onzeker word. Het is nou eenmaal heel snel gegaan, we houden van elkaar. En idd wat jij zegt, misschien kunnen we dat niet helemaal zeggen. Maar soms voel je dat gewoon heel sterk en dan kan ik dat niet voor me houden. En andersom geld dat ook.

Zij zal mij er nu van moeten overtuigen dat ze het nog serieus neemt, want ik wil wel degelijk verder met haar. Zij heeft het gevoel dat het goed komt, ik sta daar nog wat sceptisch tegenover. Ik ben gewoon erg geschrokken van hoe het ineens kan opzetten bij haar. Is het eenmalig? Of komt het in de toekomst terug? Hoe zal ik dan reageren? Dat is misschien iets voor de toekomst maar het houd me wel bezig.

Maargoed, hierbij wil ik je bedanken voor je raadzame woorden, en dat meen ik echt.

Misschien dat ik over een tijdje nog even hierop terugkom.

Iedereen die replied heeft bedankt,

Groeten, Ram�n.

Posted by New Wave on Jun-23-2005 00:03:

quote:
Originally posted by AirPole
Is een hockeyvrouwtje niks voor jou? Zo een die de 'r' zo overdreven uitspreekt.

neu, doe maar niet. Ik hou niet van die arrogante kakhoeren. Moet ik nog op tennis/hokkie, no way dat ik daar mee in zee ga

Posted by SnuggLe on Jun-23-2005 06:31:

quote:
Originally posted by Jappio

Je moet een vrouw nemen zoals ze is zeg ik altijd maar

Nemen... i second that!

Posted by New Wave on Jun-23-2005 09:51:

Jaaaa Bram, allemaal grootspraak . Wees maar blij dat je aan Anke een goeie hebt! Jij bent niet verliefd op haar omdat je alleen je tollie er in steekt!

Posted by SnuggLe on Jun-23-2005 11:17:

Over "nemen" gesproken, Kai Tracid schijnt ook nog wel graag fans cq vrouwen op feesten te "nemen":

http://forum.phono.nl/index.php?nam...er=asc&start=40

Posted by Roger on Jun-23-2005 12:35:

vrouwen die over relaties gaan opscheppen.. erger kan haast niet

Posted by Lynxx on Jun-23-2005 12:44:

Attentionwhores... And proud of it!!!

Posted by New Wave on Jun-23-2005 15:50:

sjow wat triest zeg. allemaal hoeren.

Posted by Roger on Jun-23-2005 16:00:

ik dacht dat de gemiddelde man erg was.. maar dit slaat alles!

Posted by Cosmic on Jun-23-2005 21:38:

He NW, je bent toch niet illegaal aan het kweken he?

Posted by New Wave on Jun-23-2005 21:40:

quote:
Originally posted by Cosmic
He NW, je bent toch niet illegaal aan het kweken he?

Bestaat particulier legaal kweken?

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]