TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Deze fucking hitte |
't Is ook nooit goed he, bleiters.
Liever te koud als te warm
32 GRADEN DE KOMENDE DAGEN, FUCK YOU FUCK YOU
Lekker zweten en plakken!!
Mijn irritatie: tandpijn

Vrouwen in 't verkeer + basic verkeersregels
Mens schiet voor me in uit een parking. Ik maak van mijn kloten, zij begint te tieren dat ze voorrang van rechts heeft. Uit een parking. Waar dan ook nog eens driehoekskes op de grond geschilderd zijn. En een stopbord staat.
Jama twas een vrouw he. 
| Originally posted by Xilver Mens schiet voor me in uit een parking. Ik maak van mijn kloten, zij begint te tieren dat ze voorrang van rechts heeft. Uit een parking. Waar dan ook nog eens driehoekskes op de grond geschilderd zijn. En een stopbord staat. |
Pff zaterdagnacht een zwaar auto ongeval gehad op de verkeerswisselaar in Gent. Auto beginnen slippen paar keer rondgedraaid en tegen een betonnen berm gevlogen. Gans mijn auto pertotal en ik snijwonden op mijn armen, kneuzingen en eens goed door elkaar geschud.
Was een occasie en had geen omnium, dus ben alles kwijt. Nogal een geluk dat ik niet gedronken had of da kwam er ook nog is bij.
Ik begon er juist een beetje bovenop te komen want zit door de crisis al een tijdje zonder werk en het solliciteren verloopt enorm moeizaam.
Daarnaast ook nog eens emotionele problemen met een meiske waar ik enorm veel voor voel ook, heb die zaterdagnacht in paniek opgebeld na de crash en die is mij direct komen halen om mij naar huis te voeren.
Shit wat een bewogen maanden heb ik achter de rug, hopelijk keert het eens want zoveel ongeluk kan een mens niet blijven slikken.
Da's al iets meer dan kleine irritaties. Khoop dat alles goed komt man.
Klinkt idd niet als de meest happy tijd maar toch blijven relativeren, er zijn altijd ernstiger dingen & give it some time.
Spreuk van de dag: "Zonder de dalen geniet je niet van de pieken"
Veel sterkte toegewenst!
gelukkig hebt ge er niks ernstigs aan over gehouden
veel sterkte in ieder geval !!!
thx, maar kmoet mij toch elken dag zien te motiveren om uit mijn bed te komen.
I feel your pain man, ik zit in een soortgelijke situatie
De moed niet opgeven, blijven gaan, en dan komt het zeker goed. Waarschijnlijk zelfs wanneer je het het minst verwacht.
de metro in brussel! 
| Originally posted by christina de metro in brussel! |
alles! te warm, te veel volk, te vuil en nooit op tijd!
| Originally posted by christina brussel! |
| Originally posted by Xilver FYP |
Ik vind de metro in Brussel nochtans enorm handig hoor
niet dat ie zo slecht is ... maar toch ... *zucht* 
M.I.K.E. zelf zou ook een update gemaakt hebben
Die M.I.K.E. update klonk best goed eigenlijk. Redelijk duister progressief klinkend, maar wel trouw aan het origineel.
Reworks zijn sowieso onnozel; maar toch is die extreme sidechain daar op't einde wel vet 
Morgen niet naar het stad kunnen door die fucking criterium