TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj We could do that... wa kost da zo ongeveer? Want voor scholen of winkels is da wel een idee, daar wordt het toch ni direct overplakt... |
de financieel best passende mogelijkheid is met die 50 euro die we hebben van brooklyn. 50 affiches digitaal laten afdrukken op A3. Dan hoef je niet aan het andere geld te zitten dat we nodig hebben voor de zaal. A3 is wel klein natuurlijk...
^das allemaal wel een beetje logisch ze, ivm die hoeveelheden.. want als ge die drukpersen eens bekijkt... stom om zoiets alleen maar in te stellen voor 15 papiertjes. Ma ik zeg het, ga eens naar een school waar ze een drukkerij hebben. zelf bij mij op de avondschool doen ze zo'n dingen. en tzal goedkoper zijn. en zeker even goed.
Je kan hier bij bijv. de Copy Sjop, een kopieerwinkel dus, ook grote afdrukken laten maken. Tis wel niet zo mooi, maar als je t zwart wit houdt maakt dat niet zoveel uit. En dan is dus ook voor grote formaten financieel wel aantrekkelijk bij kleine oplage, omdat daar gewoon ieder "printje" even duur is.
Ik bedoelde dus ook afdrukken in de copy shop.
I know, maar niet iedereen had dat helemaal door geloof ik 
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zwart-wit affiches evenveel aanspreken dan kleuraffiches... Maar een copy center lijkt mij toch ook de beste oplossing, volgens mij is er toch niet zoo'n groot verschil tussen kleurenkopies en zwart wit? Ge maakt dank denkek liever wa minder kleurenkopies dan veel zwart witte...
heeft er al eens iemand over nagedacht wat we zouden doen indien we verlies maken?
Die kans is vrij klein als we het niet te groots gaan zien...
Wat gaan we doen met de winst? Ik zou zeggen dat het ene het andere meebrengt. We kunnen een lijstje aanleggen onder wie zowel de winst als het verlies gedeeld kan worden...?
| Originally posted by Tiger777 Ik denk eerlijk gezegd niet dat zwart-wit affiches evenveel aanspreken dan kleuraffiches... Maar een copy center lijkt mij toch ook de beste oplossing, volgens mij is er toch niet zoo'n groot verschil tussen kleurenkopies en zwart wit? Ge maakt dank denkek liever wa minder kleurenkopies dan veel zwart witte... |
Ik persoonlijk bekijk zwart/wit affiches minder dan mooie gekleurde. En vind ze zelf minder aantrekkelijk, maar is gewoon persoonlijke mening. Met kleur kunde meer in het oog springen.
Ik zou eventueel aanraden een beperkt aantal gekleurde affiches te laten printen bij de drukker (via zo'n A3-printer). Kan ik bij m'n drukker laten doen, kost 2�/A3-blad (enkele zijde). Valt wel nog mee IMO... Jasper zei tegen me, stuk of 20-25 max, wat ik ook goed vind. Hier komde met sponsoring van Brooklyn idd mooi mee toe...
en zoals Kaidreas zei, effectief laten persen/drukken kost teveel aan setup-kosten dus moet je er al genoeg van laten maken om te renderen.
| Originally posted by Tiger777 Die kans is vrij klein als we het niet te groots gaan zien... Wat gaan we doen met de winst? Ik zou zeggen dat het ene het andere meebrengt. We kunnen een lijstje aanleggen onder wie zowel de winst als het verlies gedeeld kan worden...? |
| Originally posted by djcresto Kristof had misschien ook gehoopt dat ze met hun mindhunters night winst zouden maken. Uiteindelijk deden ze verlies. En ook hij dacht dat iedereen te vertrouwen was. Nu ik denk dat de kans dat wij verlies zullen maken wel lager is dan 5%. Maar je weet maar nooit. En omdat wij geen vzw zijn komt dit verlies allemaal op ��n kop terecht nl op dat van degene die het contract heeft getekend. Grote risico's zijn uit den boze. Als we dan winst hebben, en die kans zit er vrij dik in, dan kunnen we die weer inversteren in een volgend feestje... |
| Originally posted by Jasperovitsj Dan liever het sponsorgeld uitgeven aan een stuk of 25 mooie kleurenaffiches die dan in startegische winkels en scholen gehangen kunnen worden, waar ze beter het doelpubliek bereiken �n niet direct overplakt zullen worden! |
| Originally posted by Tiger777 Als het geld in een potje gaat, wordt er natuurlijk ook verwacht dat het potje terugbetaald als er verlies is eh. De meeste mensen hier zullen dan wel zo redelijk zijn een duit in de zak te doen, dus ik denk niet dat de verantwoordelijke zich daar z�veel zorgen hoeft over te maken. |

Da zijn hier niks anders dan eerlijke mensen(en grote drinkers), dus we gaan voor de grote winst! 
| Originally posted by Tiger777 Da zijn hier niks anders dan eerlijke mensen(en grote drinkers), dus we gaan voor de grote winst! |
Ik ben gene groten drinker zenne... 52 kilo vlees is h��l rap verzadigd met al'cool
's goe, volgende week maandag of dinsdag ga ik naar de music man in gent, eens vragen voor de sponsering en als de affische der al is, ze der eentje in hun pollen duwen.
edit: Alhoewel, das wa rap zeker?
^ Kpeins inderdaad dat da wa rap is. Maar misshcien is tegen dan de site wel af, dus kunde hen desnoods ff de link geven en kunnen ze daar zien 
Ierste klas 
iemand die een mini-cantus wil doen met trancemuziek met vocals als liederen 
ein zwei drei ... zaufen 
nee? 
lol 
prosit senior ... ad fundum 
io vivat, io vivat. nostrorum sanitas... of zoiets 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X iemand die een mini-cantus wil doen met trancemuziek met vocals als liederen ![]() ein zwei drei ... zaufen ![]() nee? ![]() lol ![]() prosit senior ... ad fundum |
| Originally posted by Kaidreas io vivat, io vivat. nostrorum sanitas... of zoiets |
ik zie trance en cantus liever niet in 1 zin staan. Dit gezegd zijnde ga ik me nu zelf een pak slaag geven
BTW wanneer is de site klaar?