TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by Remy D on Mar-31-2005 16:56:

zie net op een afschrift dat Ticketservice in totaal 3 x geld heeft afgehouden. Echt kanslose rukkers daar. Kan ik daar morgen weer achteraan.

Posted by Asperge on Mar-31-2005 17:31:

quote:
Originally posted by Remy D
zie net op een afschrift dat Ticketservice in totaal 3 x geld heeft afgehouden. Echt kanslose rukkers daar. Kan ik daar morgen weer achteraan.

Grrr, stelletje mongolen zijn het, ga hier ook maar eens checken dan...

Posted by jp on Mar-31-2005 17:45:

quote:
Originally posted by Tim81
Ik heb nog steeds een kaartje over... wie wil toch wel graag hier heen maar heeft zelf geen kaartje?

hummmm Tiesto vs Ghosttown hummmmmm hummmm

Posted by Sabina on Mar-31-2005 19:00:

quote:

Hier hetzelfde

Maar bij wie moet je nu zijn? Bij Ticketbox, bij de Giro, bij footsteps?????

Morgen weer een hoop gekloot voor die kaartjes

Posted by dj pdv on Mar-31-2005 19:28:

quote:

Jij hebt tenminste nog kaartjes. Ik heb betaald maar nog steeds niet ontvangen. Tot het weekend wachten en anders moet je maar weer contact met ons opnemen. Nou ik weet genoeg mijn postbode staat volgens mij gewoon lekker gratis 29 april in de HMH

Posted by subtrance on Mar-31-2005 20:00:

hier is gelukkig alles goed gegaan...

schijnt al heel wat te zijn gezien de reacties hierzo!

Posted by Remy D on Apr-01-2005 10:29:

nou lekkere hoerenzooi daar, bel ik net op, zeggen ze dat zij niet gaan over internetbestellingen en dat ik moet mailen en dan binnen 2 weken bericht krijg. Echt een schrale tyfusteringzooi daar. Khoop echt dat binnen een jaar dat hele malariaticketservice weggerot is in dat nederland en dat alles ticketbox word. zwaar saggo geworden door dat hele voorval

Posted by Sabina on Apr-01-2005 11:39:

quote:
nou lekkere hoerenzooi daar, bel ik net op, zeggen ze dat zij niet gaan over internetbestellingen en dat ik moet mailen en dan binnen 2 weken bericht krijg. Echt een schrale tyfusteringzooi daar. Khoop echt dat binnen een jaar dat hele malariaticketservice weggerot is in dat nederland en dat alles ticketbox word. zwaar saggo geworden door dat hele voorval

Ja dat had ik dus ook

Als ze vanmiddag nog niet gereageerd hebben op mijn mail dan bel ik naar hun hoofdkantoor 070-4169333.

Plus de Giro gebeld dat ze die betaling moeten storneren... helaas kan dat niet zo makkelijk: moet een formulier invullen en aantonen dat ik maar 2 kaarten ontvangen heb... hoe doe ik dat?

Wat een klote zooi zeg

Posted by dj_spare on Apr-01-2005 11:42:

hmm hebben jullie met Creditcard betaald? zo ja dan ga ik de rabo ook maar eens bellen, want ik vertrouw er geen sars van...

Posted by Remy D on Apr-01-2005 11:42:

quote:
Originally posted by Sabina
Ja dat had ik dus ook

Als ze vanmiddag nog niet gereageerd hebben op mijn mail dan bel ik naar hun hoofdkantoor 070-4169333.

Plus de Giro gebeld dat ze die betaling moeten storneren... helaas kan dat niet zo makkelijk: moet een formulier invullen en aantonen dat ik maar 2 kaarten ontvangen heb... hoe doe ik dat?

Wat een klote zooi zeg

1 klein +puntje en dat is dat die vrouw wel zei dat ik hoe dan ook me geld terud kreeg.

Posted by Remy D on Apr-01-2005 11:43:

quote:
Originally posted by dj_spare
hmm hebben jullie met Creditcard betaald? zo ja dan ga ik de rabo ook maar eens bellen, want ik vertrouw er geen sars van...

je moet zeker checken want op tiesto forum waren ook nog mensen die meer keren hebben betaald.

Posted by Sabina on Apr-01-2005 11:55:

quote:
1 klein +puntje en dat is dat die vrouw wel zei dat ik hoe dan ook me geld terud kreeg.

Welke vrouw? Die van dat reserveringsnummer?

Nou ik vul wel het klachtenformulier van de Giro in.

Ja heb idd met de CC betaald!

Posted by HardKiller on Apr-01-2005 12:20:

quote:

Bij mij is naast de 2 kaarten ook een extra bedrag van rond de €40,- afgeschreven

Posted by Sabina on Apr-01-2005 12:23:

Nou ticketservice werkt echt alleen maar via de mail.

Net het hoofdkantoor gebeld en die zeggen ook: stuur een mail naar info@......

Wat een gezeik zeg... eerst de zaterdagochtend lopen stressen voor die kaartjes en nu dit

Posted by Remy D on Apr-01-2005 12:34:

ze naaien gewoon de boel, vlam erin

Posted by dj_spare on Apr-01-2005 14:48:

hier gelukkig maar 1x afgeschreven

Posted by eieregooie on Apr-01-2005 15:12:

quote:

Hmm... ze claimen toch zelf dat je niet meer dan 2 kaarten kon krijgen... lijkt me bewijs genoeg... ALS ze er meer hebben gestuurd is het hun eigen fout en hoef jij er niet voor op te draaien lijkt me...

Ik zal me pa ook eens laten checken...

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 15:33:

Dat schiet idd allemaal niet op... hier heb ik gelukkig geen last van gehad (via RaboDirect Betalen)

Posted by SteveTranz4ever on Apr-01-2005 17:44:

Seen the front cover of the ISOS4 yet ?

Link

j/k

Posted by eieregooie on Apr-01-2005 17:56:

It is the same image they're using on the tiesto forum tho

Posted by MennoB on Apr-05-2005 09:48:

Weet iemand al of dit feest is uitverkocht?

Posted by Sabina on Apr-05-2005 10:13:

Volgens mij is het nog steeds niet uitverkocht!

En ik heb vandaag bericht gekregen dat ticketservice de teveel geboekte kaarten terug stort... toch nog netjes en snel geregeld

Posted by Marc.....S on Apr-05-2005 14:26:

quote:
Originally posted by MennoB
Weet iemand al of dit feest is uitverkocht?

Er zijn nog zo een kleine 1500 kaarten te verkrijgen.

Posted by MennoB on Apr-05-2005 15:04:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Er zijn nog zo een kleine 1500 kaarten te verkrijgen.

Zijn deze alleen te verkrijgen via de site, of zijn deze nu via ticketbox ofzo te verkrijgen, omdat deze na een paar weken nog niet verkocht zijn?

Posted by Remy D on Apr-05-2005 15:23:

quote:
Volgens mij is het nog steeds niet uitverkocht!

En ik heb vandaag bericht gekregen dat ticketservice de teveel geboekte kaarten terug stort... toch nog netjes en snel geregeld

ja ik gelukkig ook

Beste Remy,
Ik heb vandaag 2x 86,42 retour geboekt op jouw creditcard.
Met vriendelijke groet,
Trea
TSN

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 »