TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Appreciation Thread
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
| quote: |
| Originally posted by Bertn die Prison Break, is dat dan gebaseerd op het theme van de gelijknamige serie? Ferry corsten heeft ook al een remix gemaakt van het prison break theme... |
Kheb die Prison Break net eens gechecked en kvind het eigenlijk maar rommel...
; dan vind ik Arctic Globe toch wel beter... En die melodie doet me aan een echte ripoff denken van een artiest buiten Jonas ook
Ik kom er wel nog nie op...
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Jonas heeft zeker z'n eigen sound maar kvind dat hij het veel te veel uitbuit. Moest hij nu eens wat tijd laten tussen de releases, ok... Maar Sobre Saliente, Sonrisa, ook de lead in die Split remix ... trekken veel te veel op Silent Waves vind ik. Het zijn mooie liedjes, daar niet van; maar khoop dat hij er niet nog een pak bovenop doet of kzal die sound rap beu worden denk ik |
Ik vind het nu toch nog net iets te vroeg om al te zeggen dat Jonas Steur zijn sound te veel uitbuit. Hij heeft een heerlijke typische sound en merkt ook dat het party-volk dat enorm apprecieert. Ik vind het niet meer als normaal dat hij dan voor enige tijd toch vasthoud aan die sound.
Ik vind het zelfs leuk dat zijn nummers wat op mekaar lijken, dat maakt zijn setjes tot de beste
en bovendien is het een toffe kerel (heb van hem ne gesigneerde promo van fable - above/nightshift gekrege
). Van mij mag hij nog een tijdje bij die sound blijven!
-- een jonas fan --
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.