TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »

Posted by Subsonik on Apr-29-2005 20:04:

quote:
Originally posted by basd

Is het onderhand niet eens tijd voor Tiesto-Barbies en een real life-soap?

Mja, als jij een zak geld kan krijgen omdat ze BASD op een mp3 speler willen zetten, en er een mix cd van jou bij willen leveren, pak jij em ook aan

Posted by basd on Apr-29-2005 20:17:

quote:
Originally posted by Subsonik
Mja, als jij een zak geld kan krijgen omdat ze BASD op een mp3 speler willen zetten, en er een mix cd van jou bij willen leveren, pak jij em ook aan

Zo bedoelde ik het niet. Ik wil gewoon echt graag een Tiesto-Barbie!

Posted by Djeebie on Apr-29-2005 22:19:

Cd's eerst even gedownload om te luisteren en toen toch maar wel gekocht. Cd 1 is een lekkere cd, maar van mij hadden die Andy Moor remix van Luminary en Arcadia van G&D eraf gemogen. Die passen niet echt in het geheel.

Bij cd 2 had ik geen idee wat ik kon verwachten, behalve dan dat het trance zou zijn. Ik luister al in geen anderhalf jaar meer naar sets van Tiësto of bijvoorbeeld ASOT, dus ik was er een beetje bang voor. Maar het valt allemaal bijzonder mee. De tweede cd vind ik erg goed te pruimen en ook wel redelijk passen in de sfeer van ISOS.

Voor de mensen die het nog niet weten, Tiësto zegt dit over het vierde deel van ISOS:

quote:
It blends between the first few Magik and In Search Of Sunrise albums and the developed electronic sounds we have nowadays

En dat komt vrij aardig overeen met de sfeer van de cd

Posted by MaGiK54 on Apr-29-2005 22:31:

Ligtie inmiddels al in de winkels of nie ????

Posted by Chicane on Apr-30-2005 07:17:

Free Record zou hem 2-5-2005 pas hebben, gisteren kreeg ik hem al over de post binnen van de Free Top service, jammer dat ik hem niet bij dancegrooves had gekocht dan zat er nog een mooie poster bij voor het zelfde bedrag

Posted by eXos on Apr-30-2005 10:11:

Lekker CDtje

Ideaal om in de zomer te draaien...

Posted by Dj_Day-V on Apr-30-2005 10:22:

Staat nog tekst in ofcourse

Posted by MaGiK54 on Apr-30-2005 12:40:

quote:
Originally posted by Chicane
Free Record zou hem 2-5-2005 pas hebben, gisteren kreeg ik hem al over de post binnen van de Free Top service, jammer dat ik hem niet bij dancegrooves had gekocht dan zat er nog een mooie poster bij voor het zelfde bedrag

Ze hebben inmiddels ook in de winkels liggen van de frs

Posted by MaGiK54 on Apr-30-2005 12:50:

Tering cd 1 is gewoon weg geeeeeeeeeeeeeeeeeil............

Posted by AxePlode on Apr-30-2005 23:01:

zeker leuk cdtje. zitten idd een aantal tracks in die er niet in thuis horen en de eindes van de cd's is echt brak. vind Bad echt een enorme topplaat maar snap niet echt dat ie hier opstaat... voor mij blijft Solar Stone - Solar Coaster echt de meest ultieme isos plaat

Posted by MaGiK54 on May-01-2005 10:18:

Nu ik cd 2 helemaal heb beluisterd, gaat mijn voorkeur toch uit naar cd 1....ondanks cd 2 ook niet slecht is hoor

Posted by Lynxx on May-01-2005 22:36:

Heb hem nu ook helemaal geluisterd, vind het echt een lekker cd-tje.
Als ik iemand mijn muzieksmaak zou moeten uitleggen zou ik hem of haar deze cd laten luisteren...

En idd, de Andy Moor remix van my world zuigt aardig ja, die had er wel af mogen blijven

Was wel grappig eigenlijk, was eindelijk in weer eens in een winkelcentrum in NL, dus ik dacht ik koop Miami05 van markus schulz, als ze die in de FRS hebben. En dan uiteindelijk ISOS gekocht. Baal echt die ik die andere ook niet meegenomen heb

Posted by Roger on May-01-2005 23:34:

quote:
Originally posted by Lynxx
Was wel grappig eigenlijk, was eindelijk in weer eens in een winkelcentrum in NL, dus ik dacht ik koop Miami05 van markus schulz, als ze die in de FRS hebben. En dan uiteindelijk ISOS gekocht. Baal echt die ik die andere ook niet meegenomen heb

hehe ja jij baalt echt ja
Sorry ik kan er niks aan doen maar die tosti cd is wel zooo ontzettend brak in elkaar gemixed, kan hier niet lekker naar luisteren want ik stoor me er echt aan! Als je door veel mensen als nummer #1 beschouwd wordt dan zou dat gedeelte toch wel beter moeten zijn imo

Posted by eieregooie on May-02-2005 00:05:

De enige mix waar ik me een beetje aan stoor is die van Gracity naar UR, dat klinkt echt niet. Maar verder vind ik het juist wel wat hebben. Bij deze CD krijg tenminste het idee dat het nog echt gemixed is, en niet met een CoolEdit oid gewoon aan elkaar geplakt...

Ieder zn meuk he

Posted by Roger on May-02-2005 00:19:

quote:
Originally posted by eieregooie
De enige mix waar ik me een beetje aan stoor is die van Gracity naar UR, dat klinkt echt niet. Maar verder vind ik het juist wel wat hebben. Bij deze CD krijg tenminste het idee dat het nog echt gemixed is, en niet met een CoolEdit oid gewoon aan elkaar geplakt...

Ieder zn meuk he

nou de gemiddelde set van dj rotjeknor vind ik nog wel beter gemixed als dit. maargoed als ik hier langer mee door ga krijg ik een ontzettende flame dus ik hou wel op

goed! ieder zn ding

Posted by Asperge on May-02-2005 07:55:

Ik ben het met ei eens, tiesto zijn cds hebben nog iets warms, beter dan al die kille saaie computermixen die bv. armin de laastste jaren uitbrengt, daarom luister je over een jaar ook niet meer naar die cd van armin terwijl je tiesto zijn cds over een jaar nog wel eens opzet.

Maarja ieder zijn ding

Posted by Siesta on May-02-2005 08:13:

vind het een leuke cd maar ik krijg kippenvel van de overgangen. zwaar lelijk

Posted by magrec on May-02-2005 08:50:

quote:
Originally posted by Asperge
Ik ben het met ei eens, tiesto zijn cds hebben nog iets warms, beter dan al die kille saaie computermixen die bv. armin de laastste jaren uitbrengt, daarom luister je over een jaar ook niet meer naar die cd van armin terwijl je tiesto zijn cds over een jaar nog wel eens opzet.

Maarja ieder zijn ding

Er zijn anders genoeg dj's die zonder computers strakke mixen op hun cd's hebben staan.

Posted by Matthijs on May-02-2005 08:53:

quote:
Originally posted by Asperge

Maarja ieder zijn ding

mee eens, ik stoor me er ook zeker niet aan.
Wat de CD's betreft: toch wel echt ISOS! Zoals ook al eerder gezegd vind ik die Andy Moor remix van My World ook niet echt denderend, het origineel van die plaat is echt vele malen beter. Ahmet Ertenu - Why, Coca & Villa - La Noche en Allure - The loves we lost zijn wel echt vette platen!

Posted by Little Theseus on May-02-2005 10:20:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
vind het een leuke cd maar ik krijg kippenvel van de overgangen. zwaar lelijk

Helemaal eens, echt sneu gewoon, snap niet dat je dit uit durft te brengen, hij mixt live zelfs nog beter.

Posted by Roos22 on May-02-2005 10:29:

vanochtend gekocht en ik vind 'm wel lekker klinken! Lekker zomers.

Posted by SnuggLe on May-02-2005 17:06:

Ben nu thanks to ' a certain someone ' hier op het board (thank you ) hem ook aan het luisteren.

Kan me wel vinden in de commentaren: niet super gemixed, maar wel het oude ISOS gevoel.

Vind cd 1 die track van de Wighhomy Brothers wel cool. La Noche van Coca & Vila ook wel een echte ISOS track overigens. Verder ben ik nog niet

Posted by moogwai on May-02-2005 19:01:

Vandaag maar weer eens geluisterd in de trein. De eerste 7 tracks van CD1 zijn echt super. Daarna zakt de cd wat in, behalve die ongelooflijk vette Luke Chable remix, Arcadia (die jammergenoeg wel gecut is) en The Love We Lost! CD2 vind ik nog steeds maar matigjes, dit is niet echt mijn stijl trance, terwijl ik bijvoorbeeld een Jonas Steur - Silent Waves wel helemaal geweldig vind! En het mixen kan idd beter. Al met al een wel een leuke cd, maar ik ben dan toch meer een fan van Armin's ASOT 2005

Posted by Remy D on May-02-2005 19:32:

quote:
Originally posted by Roger
nou de gemiddelde set van dj rotjeknor vind ik nog wel beter gemixed als dit. maargoed als ik hier langer mee door ga krijg ik een ontzettende flame dus ik hou wel op

goed! ieder zn ding

ik geef je helemaal gelijk, ik kon er ook niet tegen en heb hem vanmiddag geruild voor Hitzone 31.

Posted by Roger on May-02-2005 20:06:

quote:
Originally posted by Remy D
ik geef je helemaal gelijk, ik kon er ook niet tegen en heb hem vanmiddag geruild voor Hitzone 31.

hitzone: isos pwner

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »