TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »
Nougoed het was dus vet 
Stukkie Ozgur meegepakt, daarna door richting de technotent voor de held Richie Hawtin, om tot de ontdekking te komen dat 't daar te warm was 
In de progtent was 't aangenamer, dus war ik daar Luke Chable maar gaan checken. Hij draaide wel leuke plaatjes, maar 't mixen wilde niet echt lukken, ik heb iig 2 grove fouten van 'm gehoord en de mixjes die wel min of meer ok waren, waren gewoon te saai (te lange stukken alleen intro/outro beats). Daarna even gaan eten en door naar Danny Howells op de main, die een topset neerzette. Erg leuk gedaan ook met die saxofoon en gitaar erbij
Alleen die "MC" had wel wat vaker haar mond mogen houden 
Na Howells nog mooi een stukkie Digweed mee kunnen pakken, die zo te horen een fantastische set draaide. Erg jammer dat ik tussen die twee moest kiezen, ik had ze graag allebei gezien
Na Digweed was de beurt aan Matthew Dekay die naar mijn mening de beste set van de hele dag neerzette.
Next stop: ROCKIT 
Muziek: mwah wel leuk, nergens een omfg vet moment gehad.
Organisatie: Slecht 
Vrouwen: 
Sfeer: Top
Grootste minpunt:
Telefoon verloren
Verder een gekke pendelbus chauffeur die met 80 man in de bus niet eens het dakraam wilde open doen terwijl het binnen rond de 40-45 graden was. Jah dan maar nooduitgang en lopen.
Heej, hier voor de mensen die Digweed boven mij verkozen.
M'n tracklist op Extrema outdoor.
Special thanxx to Robin.
Marc-S @ Extrema outdoor tracklist.
1 Solar Factor - Global Getaways
2 Tweak - Spektrum
3 Ozgur Can - Changed
4 Matthew Dekay vs. Proluctors - The deep show
5 Rio Addicts - Crossroads
6 Alucard - Lighthouse
7 Perry O'Neil - Arise
8 Kosmas Epsilon - Innoncent Thoughts
9 3 Colours - Blueish grey day
10 Harry Lemon - Tiga
11 D-Fuse Living the dream (Matthew Dekay mix)
12 Eye Wall - Bad Deal (DJ Remy & Roland Klinkenberg remix)
13 Klinkenberg vs. Holden - Bounce @ Nothing
14 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub tech mix)
15 Lolo - Why
16 Hidden Logic presents Luminary - Wasting (Andy Moor remix)
17 Alfa - Moonshimmer
18 ID
| quote: |
| Originally posted by Marc.....S Heej, hier voor de mensen die Digweed boven mij verkozen. M'n tracklist op Extrema outdoor.Special thanxx to Robin. Marc-S @ Extrema outdoor tracklist. |
Relaxte feestje
Super gelachen met alle TA's! vanavond weer!
Ozgur Can draaide heerlijk! Wederom For Sale - Buy Now, doet het altijd goed
en veel vette platen!
Toen naar de mainstage gegaaan voor de 16 bit lolita's, draaide beter dan wat ik van ze gewend ben, goede platen, ik vond Jennifer Horn behoorlijk tegen vallen, ze zong te veel mee door vette melodielijnen
Even de techno tent ingelopen voor Richie Hawtin, lomp warm daarbinnen, phoe niet meer normaal!
Vervolgens Chable gehoord, hij draaide nog Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub) vette plaat, verder viel hij inderdaad weer tegen, hij moet eens wat meer van zijn eigen werk gaan draaien, dat maakt een dj ook uniek, snap hem totaal niet...
Toen de Freestylers, lekkere breaks maar niet heel bijzonder verder.
Laatste stuk van Andy Jarrod meegepikt en hij draaide echt super! vele malen beter dan ik verwacht had! Zijn ena laatste plaat was echt een knaller!
De master van de dag was John Digweed, super veel dikke platen!
Maakt me niets uit dat hij geen interactie heeft met het publiek, hij zit gewoon helemaal in zijn set, dat is het mooie! 
Tot slot Matthew Dekay die ik in het begin was trancy vond draaien, hij draaide nog Sucker DJ's - Lotta Lovin (Paradise Soul Remix) (thanks to Sido voor id-en
) maar gaande weg zijn set kwamen een aantal zeer vette platen voorbij, veel nieuwe dingen weer van zijn hand
Zijn afluit plaat en toegift waren 2 super knallers! en dus mooie afsluiting van de 10e editie 
| Originally posted by HiGH_NrG Zeg... welke stage heb je gedraaid dan? Want ik zie jou zo niet staan op de timetable... |
hoe reageerde het publiek Marc?
Zo, ben ook weer bij kennis. Even een KORT verslagje van de dag:
Rond half 10 uit Den Haag vertrokken en na een DIKKE breaktest rond Utrecht (gelukkig had je ook links een soort vlugstrook) en een Queen-cd later (lekker meezingen!) om 11 uur in Best. Bandjes goed geregeld en terrein gaan checken.
Derek Howell gezien, ziet er uit als een behoorlijke n3rd! Was geen hond in die tent, waarvan we eerst dachten dat het de electro was (tenten waren omgewisseld, meer mensen hadden er last van
).
Jerome, een stuk van Miss Barbara en Hawtin gehoord, maar het was ONTZETTEND druk en vooral warm. Wel super gezellig BasD weer even te zien te spreken! Tussendoor nog wat fototjes gemaakt voor Partyscene, maar mijn best heb ik echt niet gedaan... het was wel best.
Toen effe lekker gezeten, nog tussendoor een stuk van Ozgur Can gezien, onze springende turk, die ook nog even For Sale - Buy Now draaide.
Verder na het eten de hele tijd bij Digweed gestaan, waar het supergoed vertoeven was met de hele TA-clan (too much to mention). In ieder geval top even wat te roken met Original (als je gaat zitten, sta je niet meer op
) en de meesten weer even te spreken. Was weer super.
Verdere rare dingen:
- Renske die door Luke Chable uit het publiek word gehaald en die 'even met haar wil praten'
- Joints die maar NIET op konden!
- Het broerTJE van Rob
- Op de nek bij Rob, zoals beloofd
- Doorgesnoven sjappies bij de Techhouse
- Leon die NIET op de foto wilde
- Floortje Dessing
- Koelkasten backstage 

- Benny Rodriguez die me blijkbaar nog herkende toen ik een fotocamera bij me had (" He Benny, maak eens een foto!"
)
Mjah, d'r zijn genoeg gekke dingen in ieder geval 
Heb een topdag gehad!
Oh, heb hele vette foto's van Digweed en nog wat leuke andere
Komen nog!
| Originally posted by Partyhardy! ik vond Jennifer Horn behoorlijk tegen vallen, ze zong te veel mee door vette melodielijnen |
| Originally posted by Tim81 Na 's morgens mijn kaartje aan Franzelare te hebben verkocht (leuk feestje gehad man?!) alleen Sido tegen gekomen in de Progressive-tent..... vaag! |
Wij stonden met zijn allen helemaal rechts.| quote: |
| Originally posted by basvh Organisatie: Slecht ![]() |
Verder een gekke pendelbus chauffeur die met 80 man in de bus niet eens het dakraam wilde open doen terwijl het binnen rond de 40-45 graden was. Jah dan maar nooduitgang en lopen. |
Het was inderdaad gezellig! Na binnenkomst meteen de technotent ingedoken, voor het laatste half uurtje van de liveset van Jerome. Was twee weken geleden samen met 2000 and One erg goed op AWFS, en ook nu klonk het weer erg lekker. Geluid was trouwens ook erg goed verzorgd in de techno, top.
Daarna zou Misstress Barbara komen, had ik ook wel erg naar uitgekeken, maar ze was nogal te laat. In de tussentijd hadden ze een andere DJ neergezet (geen idee wie) die op zich lekker draaide, hard en spacy, maar na een half uurtje had ik dat wel even gezien en ben ik in de progressive de rest maar even op gaan zoeken. Niet mijn feestmuziek, blijkt maar eens weer. Snap persoonlijk de hype om die Ozgur Can niet, was behoorlijk zouteloos.
Kwart voor drie ofzo terug naar de techno, waar Misstress Barbara inmiddels gearriveerd was. Ze was wel erg goed bezig, jammer dat ze zoveel te laat was, anders had ik mooi haar hele set kunnen luisteren want ze liet er niet bepaald gras over groeien.. Spijkerhard maar erg goed dansbaar.
Daarna was het tijd voor de set waar ik echt naar uitgekeken had, die van Richie Hawtin. Had gelukkig een perfecte plek gevonden in de tent, vooraan en in het midden was het namelijk helemaal niet zo druk en warm vond ik het persoonlijk ook niet. Hawtin maakte bijna twee uur lang zijn reputatie echt he-le-maal waar, wat een ongelofelijke topset. Geen enkele plaat die ik ook maar eerder gehoord heb geloof ik, maar wat een geluid! Hard, vaag, zuiver, superstrak allemaal. Absolute hoogtepunt van de dag. Jammer dat die twee uur zo snel voorbij waren, maar dit heeft me wel doen bedenken dat ik erbij MOET zijn wanneer ie weer eens een langere set in de buurt neerzet.
Daarna even wat gaan eten en door naar John Acquaviva. Tenminste, dat was de bedoeling. Had eigenlijk al snel gehoord dat tech-house me net effe te langzaam is om lekker op los te kunnen gaan en bovendien sprak het publiek me daar ook niet echt aan. Veel apen met ontbloot bovenlijf die je knetterwaus aan staan te staren, nee dank je. Daarom maar even lekker buiten gezeten, techno-tent was inmiddels ook TE druk, gelukkig vertelde lange Bas achteraf dat Varela toch niet de moeite waard was
. Daarna maar even een tijdje 'verbreed je horizon' gedaan en in de electro gaan kijken. Daar was Dr. Lektroluv bezig, dat zag ik zelfs
Dat groene masker en die ouwe telefoon waar ik mee staat te mixen, echt briljant. Het klonk allemaal zefs ook nog wel vrij aardig en het publiek dat er stond had er ook wel zin in.
Zeven uur was het tijd voor Digweed, een van de (weinige) progressive DJs die ik nog wel trek. Het begin van zijn set was ook nog wel hoopvol, lekkere diepe platen, deed me een beetje denken aan de Digweed van een paar jaar geleden, die ik echt super vond. Helaas ging ook hij over op de nieuwere stuff. Ik kon zien dat de rest van hier het behoorlijk goed vond, persoonlijk vind ik het minder
Maar goed, ik had het in ieder geval weer eens geprobeerd. Dan maar redelijk op tijd naar huis gegaan, had nog een reis van drie uur voor de boeg.
Overall was de set van Hawtin alleen al de aanschaf van het kaartje helemaal waard, maar ik vond het over het algemeen ook net effe te druk. Sfeer was op zich erg goed, vond het aleen dus in de tech-house en later helaas ook in de techno effe wat minder. Maar goed, weer een leuk dagje uit gehad. Ook natuurlijk leuk om weer even wat mensen van hier te zien die ik anders eigenlijk niet tegenkom.
| Originally posted by SnuggLe Verdere rare dingen: - Joints die maar NIET op konden! |
| Originally posted by SnuggLe Goh wat wil je? Dan gaan er van die mafkezen hun hoofd uit het dakraam doen. Know what happened met die RBC supporter? |
| Ga toch weg man, alles wat TOP geregeld, wat was er slecht dan? |
| Originally posted by HiGH_NrG Zit niet zo te miepen man... Als we halverwege de joint waren hoefde jij ineens niet meer... |

Zoals verwacht weer een topfeest!!!
Bij de Future Funk stage was het goed toeven. Daarna naar Digweed gegaan. Tering dat was vet zeg!!! Toen nog een klein stukje Dekay en daarna naar David Guetta. Die deed het best lekker, maar had voor mij als afsluiter iets meer los mogen gaan (op het laatst nog wel C:\del*.mp3, die doet het bij mij altijd goed)
Bram blijf volgende keer eens gewoon zitten nerd
Oke, heb mijn fototjes online staan:

Richie Hawtin in de TE hete technotent

Jerome (dacht ik).. erg lekker technosetje!

"Oke, so whats on MTV?" 

Bart van Wissen die wel ERG serieus kijkt 

Water-stage..goed vertoeven!

Weet niet wie deze dame is (stond in de electrotent), maar het zag er wel lief uit 

Mick Boskamp en Danny Howells, echte liefde 

Digweed is de man!

Digweed sluit af, en superpinda Dekay neemt het over 

Hoe bedoel je, een beetje lang? (2meter 15!)

Ozgur Can die het naar zijn zin heeft...

Digweed: meer cdr dan vinyl...

Acqaviva in de Techhouse...

Food buffet 

Derrek Howell

..sjappies bij de techhouse.. Wat een doorgesnoven zooi daar zeg...

Leuk man, een 70-300mm zoomlens 

Check de text op het shirt 
Niet echt superfoto's, maar ik wilde liever feesten dan wat schieten, so blame me 
Originally posted by SnuggLe ![]() Hoe bedoel je, een beetje lang? (2meter 15!) |
| Originally posted by SnuggLe Niet echt superfoto's, maar ik wilde liever feesten dan wat schieten, so blame me |
| Originally posted by HiGH_NrG Zit niet zo te miepen man... Als we halverwege de joint waren hoefde jij ineens niet meer... |
Wel een grote bek maar het puntje komt nooit op de i
| Originally posted by New Wave Tis ook wel een beetje een mietje hoor. Wel een grote bek maar het puntje komt nooit op de i |
| Originally posted by HiGH_NrG Zeg... welke stage heb je gedraaid dan? Want ik zie jou zo niet staan op de timetable... |
Kort samengevat: Top feest, erg gezellig ook met al die Ta's 
aantal zeer lekkere setjes gehoord, maar digweed was toch wel de man!
Dat live gedoe met zangeressen enzo mogen ze van mij afschaffen want 9 van de 10 keer klinkt het toch voor geen meter.. vond de set van chable nou al niet zo geweldig.
Was het nou een of andere nieuwe mix of edit die dekay van bad draaide?
| Originally posted by tijs08 Verder lekker staan knallen met Original Digweed had aantal onwijze knallers in zijn set, in tijden niet zulke climaxen gehoord in een nummer! |
)| quote: |
Verdere minpuntjes: alweer viel Chable tegen, Bram, !Brothers & Sisters! en het was overall gewoon te druk op het terrein... |
... daar hebben we het vaak over gehad, jammer alleen dat ie niet ook daadwerkelijk gedraaid werd.| quote: |
| Originally posted by SnuggLe In ieder geval top even wat te roken met Original (als je gaat zitten, sta je niet meer op ) |
Nou Onno ik kan je vertellen dat het zwaar loos ging daar. Af en toe was het een beetje teveel handje schudden, maarja dat maakt het wel extra leuk. Zat er lekker in iig, toch wel fijn om te horen dat er mensen naar trance vragen, dus heb dat aan het einde ook wel een beetje gedaan. Het was lekker vol daaro voor die bus. Publiek heeft zich vermaakt en ik al helemaal.
wat voor apperaatje staat er nu meteen rechts naast het mengpaneel. En nee geen wijze antwoorden zoals een cdj1000. Ik bedoel dat kleine rechthoekige met al die knopjes
cycloops samplertje
kheb 'm hier ook thuis staan. leuk voor instant loopen om bij breaks te verlengen/veranderen of om platen die moeilijk uit te mixen zijn omdat ze snel afbreken, nog even te verlengen.
Topdaggie gehad. Veel boarders gezien van GC.
Helaas geen TA nichten ontmoet. 
Bram denk ik trouwens net misgelopen, als ik zo naar je foto's kijk.
Foto's (gemaakt met een tel.)
Is Ozgur.....Taliban af ofzo....waar is zijn baard gebleven...
| Originally posted by GrooveCollect. Bram denk ik trouwens net misgelopen, als ik zo naar je foto's kijk. |