TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by nils har du sett 'princess mononoke' (eller vad den nu heter)? en lite �ldre ghibli film ifall jag f�rst�tt det r�tt? |
Spirited Away �r ap-bra enligt min mening.
Ska snart se Ghost in the Shell 2 och hoppas p� en lika bra uppf�ljare som f�reg�ngaren som var mumma 
| Originally posted by DjAviander Spirited Away �r ap-bra enligt min mening. Ska snart se Ghost in the Shell 2 och hoppas p� en lika bra uppf�ljare som f�reg�ngaren som var mumma |
p� tal om d�liga filmer s� se inte White Noise, iaf inte p� bio (som jag tyv�rr gjorde).
the football factory
engelsk film som handlar inte mycket om fotbollen sj�lv utan huliganerna som planerar slagsm�l omkring (Y)
n�n som har sett den? tror den kom ut i fjor..
| Originally posted by dbl du kommer tyv�rr bli besviken.. tycker att ghost in the shell 2 s�g totalt.. riktigt j�kla kass tyv�rr |
okej grabbar - nu vill jag se en riktig bl�dig j�vla k�rleksrulle...s�nt hum�r �r jag p� just nu...N�gra tips?
| Originally posted by Laszlo okej grabbar - nu vill jag se en riktig bl�dig j�vla k�rleksrulle...s�nt hum�r �r jag p� just nu...N�gra tips? |
| Originally posted by Laszlo okej grabbar - nu vill jag se en riktig bl�dig j�vla k�rleksrulle...s�nt hum�r �r jag p� just nu...N�gra tips? |

| Originally posted by Aendy Det stora bl�... |

| Originally posted by jofawe I din situation (med Monika � allt) s� skulle jag "inte" rekommendera dig att SE Eternal Sunshine of the spotless mind. typ ![]() Ikv�ll s�g jag Sin City .. bra film :P L�ckert filmad |
skitgrym film....
| Originally posted by Laszlo haha - faktum �r att jag s�g den f�r ett par dagar sedan....f�r typ tredje g�ngen skitgrym film....Sin City s�g jag ocks� f�r inte s� l�nge sedan...brutal och originell film, men jag h�ngde inte riktigt med i slutet, varf�r jag m�ste se om den f�r att alla bitarna ska kunna falla p� plats... |

| Originally posted by dbl du kommer tyv�rr bli besviken.. tycker att ghost in the shell 2 s�g totalt.. riktigt j�kla kass tyv�rr |

h�r �r tre ni b�r undvika och aldrig n�gonsin f� k�nslan att sl�sa bort tid p�:
cursed
constantine
boogeyman
+ allt med regiss�ren uwe boll (alone in the dark, house of the dead, samt en massa andra v�ldt�kter p� diverse dataspel. far cry inom kort, f�rresten)
bara s� ni vet g�r "Kung Pow" p� ZTV just nu..
heeelt underbar film =)
tog mig ~10 dagar att se klart kung pow. jag klarar absolut inte av de gn�lliga insatta r�sterna ![]()
mhm betty 
klass p� den rullen, m� jag s�ga
�r det n�gon som sett hitchikers guide? har h�rt att den inte �r v�rd att inv�nta biopremi�ren p�.. kan det st�mma? f�r boken �r jue helt sansl�s
| Originally posted by nils mhm betty ![]() klass p� den rullen, m� jag s�ga �r det n�gon som sett hitchikers guide? har h�rt att den inte �r v�rd att inv�nta biopremi�ren p�.. kan det st�mma? f�r boken �r jue helt sansl�s |
N�t jag ser fram emot att se nu �r War of the Worlds !

Kolla in de trailers som finns.... grymma effekter !!!
http://www.waroftheworlds.com
Fast jag kan inte se p� SFs sida att den ska spelas hos dom...
E ju en Steven Spielberg film ffs.
[edit] Kollade just in p� Sandrews... blir dom som k�r den... premi�r den 29 juni 
http://www.sandrewmetronome.se
http://www.sandrewmetronome.se/temp...ies.asp?id=3979
Jag l�ngtar efter:
War of the Worlds
Hitch-hiker's ....
Sin City
Jag m�ste k�a f�r Hitch-hiker's tillsammans med mina Liftaren-tokiga kompisar 
Senaste filmen jag s�g f�rresten var den helt underbara:
Kung Fu Hustle, som kn�cker Kung Pow p� alla ledder 
| Originally posted by DjAviander Jag l�ngtar efter: War of the Worlds Hitch-hiker's .... Sin City Jag m�ste k�a f�r Hitch-hiker's tillsammans med mina Liftaren-tokiga kompisar ![]() Senaste filmen jag s�g f�rresten var den helt underbara: Kung Fu Hustle, som kn�cker Kung Pow p� alla ledder |
| Originally posted by DjAviander Senaste filmen jag s�g f�rresten var den helt underbara: Kung Fu Hustle, som kn�cker Kung Pow p� alla ledder |
| Originally posted by Jeremy H �h��..s�g inte s�.. Nu fick jag tokh�ga f�rv�ntningar p� den. _�lskade_ n�mligen Kung Pow! |
| Originally posted by dbl kommer knappast bli besviken.. s������ grym film verkligen |
S�g War of the Worlds i Fredags och m�ste s�ga att jag �r helt tagen.
Det var L�NGE sen jag s�g en s�n bra film!
Ljud, ljus och klippning
och sk�despeleriet av Tom Cruise sen, var riktigt riktigt bra 
Synd p� ett litet f�r sm�rigt slut bara, men jag har ju iofs inte h�rt radioprogrammen eller l�st boken s�.
G� och SE!
| Originally posted by DjAviander G� och SE! |