TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Dat moeten we nog maar ff goed bediscussi�ren
Heb net ook mijn uitslag doorgefaxt aan moogwai en visje. Er zit er een bij die definitief doorgaat. Nummer 2 en 3 schelen bij mij een punt. Terwijl ik nummer 3 vermakkelijker vind de ander is gewoon beter gemixed.
Dus dit word spannend.
Over die ene mix zijn Creamfields23 en ik het zeker eens. Dit is een mix van R&B, rap, breakbeat, bubbling, dance, club, groovy house en zelfs Michael Jackson! Dus, alles behalve trance en progressive (bij voorbaat al kansloos dus
). Maar wel erg aantrekkelijk en origineel gemixed.
Van wie zou deze mix toch kunnen zijn 
Ik twijfel ook nog over dezelfde mixen als Creamfields. Voor mij is de andere wat aantrekkelijker. De laatste mix is zeker niet slecht, maar toch duidelijk minder als de rest.
Nu nog wachten op visjes oordeel 
Het eindoordeel van Asperge, nwopper en mij ligt nu in de inbox van Phortje
Na een ontzettend goed beargumenteerde keuze te hebben gemaakt natuurlijk 
We hebben de juiste keus gemaakt 
ook mijn beoordeling zojuist gePM-ed
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik heb van Kaidras niets gehoord eigenlijk. Van de Boumabros kort wel, en dat kwam redleijk overeen met wat ik dacht. Ik stuur het zo door naar Phortje. |
Ben net terug van vakantie en die was wat uitgelopen. Ik had het moeten melden toen ik vertrok, maar dat zou weinig veranderd hebben aan de zaak. Ik blijf echter ge�ngageerd en zal, tenzij ik al geschrapt ben, morgen beoordelen.
| Originally posted by Phortje Die van hem ligt in mijn PM inbox |
mijn internet lag er de laatste week uit, ben ze nu aan het trekken, dus mijn oordeel komt er tegen de avond 
| Originally posted by SnuggLe En , kan je die van hem even doorsturen naar mij? |

(alle gedeeltelijk)
wanneer kunnen we de complete uitslag verwachten??
Ongeduldig ook he 
Vandaag is de uiterste inzenddatum, maar TAs kennende heb ik dan de helft nog niet binnen. Morgenavond denk ik tijd de hebben alle beoordelingen te kunnen inventariseren 
Hoe krijgen we te horen, wie er door zijn? Krijgen de dj's een pm van jou of wordt dat gewoon in deze tread gepost?
ik denk dat het leukst is om te melden blabla die is afgevallen en had nummer xx en de nummers die nog in competitie zijn zijnnnnnnn xx xx xx etc
houd de spanning erin he 
Ja, laat eens wat weten over al dat gepruts van die trancekutjes en progressivehoeren. We zijn benieuwd.
| Originally posted by New Wave Ja, laat eens wat weten over al dat gepruts van die trancekutjes en progressivehoeren. We zijn benieuwd. |
| Originally posted by Asperge Er zat bij mij ook een technomixje bij |

The verdict:
Bij de groep van Moogwai, visje en ikke gaan de volgende nummers door.
Als eerste met stip: Mix nummer 10
Ten tweede: Mix nummer 5
Succes in de volgende ronde en afvallers bedankt!
relaxed, nu weten we nog niks 
Nou ja, dan zet ik het eindoordeel van onze jury (Djeebie, Asperge en ik) ook even neer.
Als eerste waren we unaniem over mix 17, die dus ook als eerste door is
Tweede is mix 7 geworden (na een duel met mix 12
)
De kwaliteit in onze poule was aan de hoge kant 
Ik heb mijn uitslag hiermaar neergeknald omdat ik zo naar Schiphol moet. Vaders wegbrengen en daar hem ik me toch een zin in. NOTTTTTTTTTT! 
Krijgen we ook te horen welke DJ's bij welke mix horen? Of toch tenminste van de mixes die niet doorgaan 
mwjha, ben ik ook wel benieuwd naar.