TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [23-09-05] 18 Years Illusion
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »

Posted by Moondust on Sep-24-2005 11:55:

yep in de vip had ge nog redelijk wa plaats
maar voor het eten moest ge 't nie doen, 't waren gewoon sadwisches die ge zelf kon beleggen. Maar alleen al om niet op elkaar gedrukt te zitten zou ik mij zeker terug een vip nemen.
Ik had een half uur voor ti�sto afgesproken benenden in de main met pheatus maar wegens te veel volk hebben we een uur na ti�sto afgesproken ik geraakte er niet over of door en ben dan terug naar de vip gegaan waar ge bovenaan een schoon zicht had.
eens na tiesto ging er stillaan wat volk naar huis.
heb ganse tijd achter/boven de mensen van het licht gezeten daar zat ook �ne frank verstraeten de lampjes te bedienen, en de zangeres van milk inc. heeft ook even naast mij gestaan ( was het voor mij of puur toeval? )
de award voor dj met het meeste lef gaat toch wel naar dj jan, ge moet maar lef hebben om als openingsplaat voor uwen set in de main hall op 18 jaar illusion voor cherrymoon trax - acid dreams te kiezen
buiten pheatus heb ik ook nog belgian bonzai goeiedag gaan zeggen
retro hall was echt super muziek alleen jammer dat die veel te klein was en met te klein bedoel ik ook v����l te klein
tiesto vond ik met momenten goed tot zeer goed maar andere momenten redelijk saai ( heb zelfs hier en daar foutjes gehoord) maar 't viel wel goed mee vond ik.
qua animatie vond ik het dik geslaagd, vuurmachines, mega rookmachines, vuurwerk, mega veel lazers, mega ballen in het publiek en natuurlijk regi die weer moest opvallen door samen met wout over de zaal te vliegen volledig over het publiek. maar 'k vond da eigenlijk ook nog wel tof.
Alleen de lazers ( sorry frank) die werden in het begin niet gebruikt en ge zou denken ze gaan wachten tot er een hoogtepunt van een plaat of iets gaat komen, maar nee gewoon wachten en wachten en dan ineens zonder dat er iets aan het opbouwen was of zo ineens alle lazers aan. wel de moeite om te zien. al mogt er toch iets specialere zaken met de lazers gedaan worden, specialere bewegingen ofzo nu ja zet 20 & 30 tal lazers tegen en muur en ge bekomt gelijk hoe een super zicht
Qua muziek vond ik het op z'n minst een verrassing de ��n moment super illusion nummers en de andere moment had het iets van 18 jaar cherrymoon (lees jump)
Ik vond het allezsinds redelijk geslaagd feestje vooral omdat er zoveel afwisseling/animatie was al had ik de muziek iets anders verwacht maar 'k heb zeker geen spijt da'k geweest ben �n z�ker niet van mijn vip-ticket

Posted by pooley on Sep-24-2005 12:17:

die jump der zo tussendoor was soms is cool oml te staan springen, vooral op de vip, iedereen aant stampe met die voeten

Posted by Push2005 on Sep-24-2005 13:06:

Zo, kben ook net wakker

Ik kwam toe om 23u tijdens Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix); leuke plaat om je avond te beginnen. Wel jammer dat ik Ronald heb gemist. Der wsa inderdaad nie zoveel ambiance op da moment, maar ik genoot van de muziek.

Ton TB vond ik niet speciaal.

En dan Ti�sto:
Voor mij persoonlijk was het D� beste set die ik al gehoord heb van hem. Beginnen met Touchdown en daarna Above The Clouds, das voor mij zowaar een orgasme . Kort daarna ook Lyteo... dus daar had ik al mijn TechTrance waar ik zo naar verlangde . IK bleef de muziek aangenaam vinden, ondanks de overcrowd. Ik had er weinig last van. Een smerig truucje: rook 1 sigaar, de mensen vinden da z� vies daze allemaal wijken en je hebt plaats gegarandeerd. De prog bleef z��r beperkt (ik herkende alleen maar die Jasefos ft. Clair van der boom) en daarna w��ral techtrance .
Kvond het zelfs raar dat hij geen gewone trance draaide. Ik denk dat het Donna/hitjespubliek ferm in de zak is gezet (eindelijk) doordat Ti�sto g��n hitjes draaide (forever today valt daar nie onder). en verder lekker stvig speelde; en op het einde smeet hij z'n koptelefoon eens niet weg...

Qua mixtechniek heb ik me helemaal niet ge�rgerd, het viel zelfs zeer goed mee. En de lichtshow was dan ook magistraal.

Na Ti�sto was het wel genoeg voor mij; twas gewoon jump... en da vind ik marginaal. Om 5u benk het sportpaleis dan maar buitengegaan.

Ondanks het vele volk vond ik het toch schitterend. Ti�sto heeft zich voor mij bewezen

Btw; Kaidreas dude, gebt geluk gad ivm met je weddenschap h� Je kon er niet meer naast zitten --> Pure Tech & uplifting+ geen hitjes, lol

Posted by Bunz on Sep-24-2005 13:20:

Kzal mijnen avond ook ens kort schetsen.

Kben rond half1 toegekome en direct in main naar Ton TB gaan zien, eerlijk gezegd vondk em maar niks ma kheb ook maar 2 platen geluisterd ofzo. Daarna den Tijs die mij toch serieus verraste door 0 hitjes te draaien (respect). Nie iedereen kon er mee lachen natuurlijk (zo nen typ: "man man, da is dan de nummer 1 ma die draait zen eigen hits nie"). Hard gegaan op Lyteo en Playmo
Daarna een wa gaan zitte en de free food uitgetest (vies). Derna het einde van wout & regi meegepikt. Twas zowa van dien jump ma kvond et wel es cool voor ffkes. Daarna begon jan ook gans hard te draaie en daar hadk geen goesting meer in dus richting Retro gegaan. En net zoals vorig jaar was et daar serieus bom ! achteraf gezien spijt da we daar nie veel geweest zijn maja. Kwart voor 6 vertrokken richting metro en om half 9 thuis gearriveerd.

Posted by speentje on Sep-24-2005 14:33:

Leuke avond gehad gisteren. Ronald van Gelderen draaide een leuk setje (oa Jonas Steur - Castamara, Dogzilla - Without you, Rank1 - Topgear), Kane draaide imho wat hard en Ton TB draaide ook nog wat leuke plaatjes. Was nog eens leuk om Greece2000 met Three Drives on a Vinyl terug te horen Geluidskwaliteit bij Tiesto was bagger en ondermaats + de mainhall was echt wel fucking crowded. Al die n00bs die met hun gsm of cameraatje naar voren willen om maar een fotootje te kunnen maken. Tss.. Leuke platen gehoord, leuke set maar de zware bass verknalde alles had ook niet echt indruk dat Tiesto zich echt amuseerde. Dan achter z'n set wat gaan chillen en dan nog naar de retro room waar er echt een super ambiance was

Posted by Push2005 on Sep-24-2005 15:31:

quote:
Originally posted by speentje
had ook niet echt indruk dat Tiesto zich echt amuseerde.

Jamaar, tis ook altijd iets � bij Ti�sto. De ene keer wordt hij beschuldigd van over-enthousiasme en teveel interactie zodat hij zwakke momenten probeert te verbergen. En nu hij eens normaal doet komt het over alsof hij ich niet amuseert. Ik vond z'n attitude dik in orde.

Wat heeft die gast toch misdaan

Posted by Magistrate on Sep-24-2005 15:46:

was er vanaf begin:

Ronald van Gelderen: aangenaam verrast, voor mij beste dj van de avond, hoe die de zaal van 0 naar volle ambiance heeft kunnen brengen, echt zalige nummers ook, no one on earth, jonas steur, die marco v, zen eigen nummers zijn ook flipplaten heb ik gemerkt

DJ Kane : goed begin eigenlijk, in silence en lyteo, daarna kwam dan wel die Ghost daar go higher en dat was dan ook het einde van zen goeie set

Ton TB: had ik wel meer van verwacht, zalige opening natuurlijk met Greece 2000, rest van set was wel oersaai.. toen was het ook al massas druk op 5 meter voor het podium waar ik me bevond

Ti�sto: eerlijk gezegd vond ik tiesto zen set niet te goed gisteren, zal ook wel aan slechte geluidskwaliteit en veel te weinig plaats gelegen hebben, eigenlijk wel goeie nummers maar bewegen was praktisch onmogelijk.. jammer dus, vanaf universal nation ging ie wel goed, voor mij mocht ie toch wel 1 hitje erin gegooid hebben

Regi vs Wout: regi zen domme kop blijft me verbazen, voor de rest geen mening

Jan: mja, khad gedacht dat ik enkel nog jump ging horen voor de rest van de avond, maar toch wel leuk om push - strange world te horen en dark side of the moon, einde van zen set was ook pure zaligheid met man on mars en theme from norefjell

Nico: soms wel goeie nummers, maar soms ook heel slechte, wel heel verrast met conjure one - tears from the moon (tiesto remix), zalig schijf

Dreamteam: weet niet wat het was, maar het kon toch wel ietsje beter denk ik...

Posted by speentje on Sep-24-2005 15:51:

quote:
Originally posted by Push2005
Jamaar, tis ook altijd iets � bij Ti�sto. De ene keer wordt hij beschuldigd van over-enthousiasme en teveel interactie zodat hij zwakke momenten probeert te verbergen. En nu hij eens normaal doet komt het over alsof hij ich niet amuseert. Ik vond z'n attitude dik in orde.

Push, je kunt niet ontkennen dat zijn interactie met het publiek �en van z'n handelsmerken is. Voor mij hoeft hij zeker niet op z'n hoofd te gaan staan om het publiek mee te krijgen. Had gewoon indruk dat het stilstaande publiek en de baggere geluidskwaliteit, z'n interactie niet bevorderden.

Posted by Phortastic on Sep-24-2005 16:26:

Ksnap da toch ni goe. Tis ni da illusion da voor eerste keer organiseert he en dan zo een slechte geluidskwaliteit aan de reacties te zien. Dat zou ik serieus erg gevonden hebben moest ik daar zijn...

Posted by pooley on Sep-24-2005 16:35:

Darcon doet da h�...
En twas een andere firma deze keer, die dat ook Brian Adams gedaan hebben de woensdag...

Posted by Phortastic on Sep-24-2005 16:35:

ah that explains it...

Posted by Moondust on Sep-24-2005 16:39:

qua geluid hangt grotendeels af waar je stond vond ik, in de mainhall volledig beneden klonk die bass idd veel te hard, maar toen ik in de vip stond (waar de lichtenbediening stond, bovenaan rechts) klonk het geluid wel zeer goed.
Ik denk dat het gewoon in zo'n grote zaal moeilijk is om overal een aangenaan geluid te cre�ren. Al vind ik idd wel dat ze op de gewone vloer daar wat meer rekening hadden moeten met houden aangezien er daar dan ook het meeste volk stond

Posted by Phortastic on Sep-24-2005 16:45:

da zou ni mogen afhangen van waar ge staat... das bullshit. Op TIC was het geluid ook overal goed om maar een voorbeeld te geven.

Posted by Push2005 on Sep-24-2005 16:59:

Illusion Video's:

Kheb vannacht ook paar filmks gemaakt; tzou leuk zijn moesten jullie er een paar kunnen Id'en. Thanks.

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

Btw, herinnert zich nog iemand het eerste nummertje van zijn encore ? Ik dacht dat ik het redelijk goed vond.

Posted by Antony on Sep-24-2005 17:24:

quote:
Btw, herinnert zich nog iemand het eerste nummertje van zijn encore ? Ik dacht dat ik het redelijk goed vond.

dacht: Randy Katana - Play It Loud

Posted by Moondust on Sep-24-2005 17:27:

quote:
Originally posted by Phortastic
da zou ni mogen afhangen van waar ge staat... das bullshit. Op TIC was het geluid ook overal goed om maar een voorbeeld te geven.

zou idd nie mogen maar helaas was het wel zo...

Posted by Zehra on Sep-24-2005 17:28:

quote:
Illusion Video's:

Kheb vannacht ook paar filmks gemaakt; tzou leuk zijn moesten jullie er een paar kunnen Id'en. Thanks.

[[ LINK REMOVED ]]

Headstrong ft Tiff Lacey - Close your eyes

Kan uit je filmpje niet halen welke rmx. Ik gok op de Matt Darey rmx want die is zoooo vet! Jammer da ik da moment heb gemist... my fav tune of the moment

edit: kan ik er maar eentje per uur downloaden op die site of hoe zit dat? kan geen filmpjes meer afhalen

Posted by Phortastic on Sep-24-2005 17:38:

quote:

hoge bomen enzo he

Posted by Push2005 on Sep-24-2005 17:42:

Merci Antony en Z

quote:
Originally posted by Zehra
edit: kan ik er maar eentje per uur downloaden op die site of hoe zit dat? kan geen filmpjes meer afhalen

Ja, das het nadeel aan rapidshare. Slechts een aantal megabyte per uur.

Posted by Antony on Sep-24-2005 17:54:

Ronald zijn set was fantastisch! enkel spijtig dat hij niet veel volume kreeg...

Kane begon zeker niet slecht, maar go higher had hij beter thuis gelaten...

Ton TB vonnek minder, weinig variatie. niet meer dan normaal dat die geen belichting meer kreeg...

Tiesto was fenomenaal! hoogtepunten waren Push en zijn encore. tracklist doet me beetje denken aan de tracks die ik bij Armin tegenwoordig tegenkom... Lasershow was geweldig, geen woorden voor, (al telde ik er maar een 24? )

Regi vs. Wout hebben me aardig verrast, draaiden de juiste tracks. en wat hun entr� betreft. zij 'zijn' illusion, moesten ze 'gewoon' opkomen na tiesto zou het maar saai zijn in vergelijking... vonnet wel prettig (was ook blij dat er wat meer plaats kwam vanvoor, effe alles kunne geven)

daarna uiswaarts, moest basketmatch spelen smorgends (gewonnen met 30 punten trouwens...)

tot devolgende

(fotos en videokes komen andre keer)

Posted by Real on Sep-24-2005 17:57:

Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)

Die heeft Tiesto toch niet gespeeld he? Dat zou ik me zeker toch herinneren.

Op een ander forum staat deze tracklist, maar die Airbiscuit track buh?:

quote:
01. Mark Norman - Touchdown
02. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
03. ID
04. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
05. ID (vocal : you're so beautiful... darkness)
06. Jase From Outta Space - Do What You Want (Max Graham's Afterhours In Montreal Mix)
07. ID
08. Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz & Elevation Remix) WHY TIJS WHY
09. ID
10. Headstrong - Close Your Eyes (Matt Darey Remix)
11. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
12. ID
13. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
14. Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon (Axwell & Sebastian Ingrosso Remode)
15. Marco V - Second Bite (D-Formation's Third Bite Remix)
16. Kindervater - Sternenweg 5
17. Push - Universal Nation (DJ Montana Edit)
18. The Police - Message In A Bottle (Sander van Doorn Remix)
19. Bart Claessen - Playmo (1st Play)
20. ID
21. Tiesto - Forever Today
22. Randy Katana - Play It Louder
23. Marcel Woods - Advanced.

Posted by Push2005 on Sep-24-2005 18:08:

quote:
Originally posted by Real

Ja, kzie het al gebeuren... al die ID's van mijn video's gaan verzekerst samenvallen met die ID's

En ik herinner me Airbiscuit ook niet echt...
Waarom ligt die playlistsite van Tiestoworld.com toch plat ...

Posted by Bunz on Sep-24-2005 18:18:

quote:
Originally posted by Real

neen, zeker niet. kzou het ook wel geweten hebben

en in het begin dacht ik toch ergens Till there was you te horen, niet ?

Posted by Real on Sep-24-2005 18:27:

quote:
Originally posted by Bunz
en in het begin dacht ik toch ergens Till there was you te horen, niet ?

Nee, zeker niet. Dan zou ik tot het plafond gesprongen hebben.

Posted by Antony on Sep-24-2005 19:52:

efkes iet anders...

die merchandising is vrij duur, maar zag wel leuke dingen. (zweetbandjes van Magik Muzik, t-shirts van tiesto etc.) zijn er adresjes waar je goedkoper aan die dingen geraakt? shirts van Armin of Ferry ook ... ?

voor mij stond ne meneer met een t-shirt waar hij zelf 'tiesto' had op gestreken, maar geef mij maar kwaliteit

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »