TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
Eftersom jag ahr varit hemma i tv� dagar pga sjukdom och fortfarande inte k�nner mig s�rsilt bra s� kommer jag inte f�rs�ka mig p� n�got imorgon. Ni f�r bara setill att dansa lite f�r mig med.
Hoppas ni har det j�tte trevligt b�de f�re och under sj�lva festen.
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew S����� j������vla laddad ![]() ![]() ![]() ![]() See you all there imorn! |
| Originally posted by Pjox Eftersom jag ahr varit hemma i tv� dagar pga sjukdom och fortfarande inte k�nner mig s�rsilt bra s� kommer jag inte f�rs�ka mig p� n�got imorgon. Ni f�r bara setill att dansa lite f�r mig med. Hoppas ni har det j�tte trevligt b�de f�re och under sj�lva festen. |
IMORGON SM�LLER DET
ska bli s�� skoj hehe hela g�nget igen party party =) VI SES FOLKET
MT film �r d�r 

Grattis alla som ska dit imorgon, F�r v�l ta och lyssna p� era kommentarer om kv�llen i �vermorgon 
Jag �r lite lack �ver att jag m�ste k�ra
men jag l�ser det �nd� =)
Fan va jag har sett fram emot detta nu l�nge.. bra j�vla l�nge!
Sen en snajsig f�rfest ocks�, s���� nice!
Ses imorgon v�nner!
folk ska kliva till d d�r bullwinkellywink st�llet lr ? ..
| Originally posted by jofawe Jag �r lite lack �ver att jag m�ste k�ra men jag l�ser det �nd� =)Fan va jag har sett fram emot detta nu l�nge.. bra j�vla l�nge! Sen en snajsig f�rfest ocks�, s���� nice! Ses imorgon v�nner! |
| Originally posted by Laszlo Ge mig din biljett, hoppa in f�r mig p� Pudas, s� k�r jag mer �n g�rna upp till noll�ttaland.. |
alex stealthy - able to forget!

*dunkar p� Armin-Sunburn p� h�gsta*
AS I WAAAALK TROUGH THE FIREEEEE
CAN YOU SENCE MY DESIREEEEE?
Ikv�ll sm�ller det, �r jag den enda sopm legat s�mnl�s inatt?
Fjortis �r en livsstil, inte en �lder !
| Originally posted by xPROXYx *dunkar p� Armin-Sunburn p� h�gsta* AS I WAAAALK TROUGH THE FIREEEEE CAN YOU SENCE MY DESIREEEEE? Ikv�ll sm�ller det, �r jag den enda sopm legat s�mnl�s inatt? |

Re: Fjortis �r en livsstil, inte en �lder !
[QUOTE]Originally posted by SteveTranz4ever
N�r kommer folk till Bullen ? Jag kommer dit ca.20:00 +/-30min
Pappa vi dyker upp ungef�r samma tid, dvs 20.00+/-30 min...men snarare +
*jag upplyser hela omr�det om att amrin �r ikv�ll BTW, shivers skivan po� h�gsta m�jliga=)
jag tycker gamlingarna beh�ver en bra v�ckning
Jag s�ger d� bara: Oh My GOD!
Det har g�tt s� fort! Nu �r dagen h�r!
*krossar jobbet med Armin Van Buuren - Live @ Club Eau (7 hour set)*
Oh my God!
Dr�mmer om att han ska spela Goldenscan - Only With You. G�r han det d�r jag. 
Japp ikv�ll sm�ller det. Skall ju DJa p� en privatfest med 15 pers och t�nkte g�ra ett Armin medley p� ett par timmar. Roade mig att plocka fram allt man hade som var Armin relaterat och det blev inte mindre �n drygt 60 l�tar. S� karln har minst sagt prodicerat en del genom �ren. Ikv�ll skall det betas igenom noga innan kungen sj�lv tar �ver p� natten.
Jag kommer att vara vid "Bullen" vid halv �tta-tiden. Hoppas bara man k�nner igen n�n n�r man kommer dit 
Tracklist?
�r det n�gon som kommer att g�ra n�gon form av anteckning om tracklist f�r kv�llens set? Jag �r sj�lv v�rdel�s p� s�nt d� jag oftast inte k�nner igen 60% av l�tarna som spelas. *s*
hahah det ryckats om att folk st�r och k�ar redan nu
galet
| Originally posted by mr_fisken hahah det ryckats om att folk st�r och k�ar redan nu galet |
L�t timmarna fl�da!
Snart �r det dags!
Musiken som rockar de d�da!
G�r s� att �ronen sl�r runt med ett flax!
Armin Van Buuren!
Nu st�r Sverige �ntligen f�r turen!
Bring it on.
Bring it the fuck on!!
Re: Tracklist?
| Originally posted by K-PAXian �r det n�gon som kommer att g�ra n�gon form av anteckning om tracklist f�r kv�llens set? Jag �r sj�lv v�rdel�s p� s�nt d� jag oftast inte k�nner igen 60% av l�tarna som spelas. *s* |

| Originally posted by mr_fisken hahah det ryckats om att folk st�r och k�ar redan nu galet |
Kommer fram om ja k�nner igen dig 
Jag kommer f�rmodligen ha en bl� t-shirt med 'superstar' text p�, nu vet ni *blink* 
Jag k�r med vit Armin Van Buuren-tr�ja. 
| Originally posted by K-PAXian Jag k�r med vit Armin Van Buuren-tr�ja. |