TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 28 - 31 oktober
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »

Posted by djcresto on Nov-01-2005 13:43:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik had M.I.K.E. het afgelopen jaar al een paar maal gehoord dus heb ik hem gisteren ff overgeslaan. En blijkbaar was zijn set zoals altijd en heb ik dus niet zoveel gemist. Op 24/12, als hij in Cherry Moon draait, ga ik wel naar hem zien. En dan verwacht ik wel een sterke van hem!

Ik vond M.i.k.e. zijn set wel sterk hoor. Mike stond geconcentreerd te mixen en maakte geen enkele fout. De techtrance vond ik allesbehalve plat eigenlijk. Zelfs een paar heel sterke voor mij onbekende nummers. En dan die X-factor, djeezes, orgasme op de dansvloer . Naar het einde toe begon hij dan weer zijn klassiekers te spelen. Strange world, universal nation, silver bath, intruder, pound. Maar wie klaagt er nu als hij die draait.
Over Matt Darey heb ik ook niets dan goeds te melden. Soms ging het vrij hard. Maar hij draaide toch ook enkele uplifting bommen. En Matt zijn mixen was gewoonweg perfect!

Posted by New Wave on Nov-01-2005 13:48:

Wie is dat meisje links ? geil buikje.

Posted by FUSyke on Nov-01-2005 13:50:

quote:
Originally posted by New Wave

Wie is dat meisje links ? geil buikje.

Pas maar op voor die kwade blik

Posted by New Wave on Nov-01-2005 13:56:

quote:
Originally posted by FUSyke
Pas maar op voor die kwade blik

Als je een vlekje op zijn witte Hema t-shirt maakt dan is het een jankert.

Posted by FUSyke on Nov-01-2005 13:59:

quote:
Originally posted by New Wave
Als je een vlekje op zijn witte Hema t-shirt maakt dan is het een jankert.

Posted by Push2005 on Nov-01-2005 14:10:

Ahja, Anthony... om het nog erger te maken... Hij opende met de Marco V Remix van Caf� Del Mar en direct erna Summerdream (toch een top 5 plaat van je, niet ? )

Posted by Antony on Nov-01-2005 14:11:

quote:
Originally posted by Push2005
Ahja, Anthony... om het nog erger te maken... Hij opende met de Marco V Remix van Caf� Del Mar en direct erna Summerdream (toch een top 5 plaat van je, niet ? )

aaarrrgghhh !!!! draaitem dees week ni nog erges in de buurt ofzo?

Posted by djcresto on Nov-01-2005 14:15:

quote:
Originally posted by Antony
aaarrrgghhh !!!! draaitem dees week ni nog erges in de buurt ofzo?

neje doet nu eigenlijk zijn tour in de States als ik mij nie vergis.

Posted by Push2005 on Nov-01-2005 14:35:

Ik heb blijkbaar maar 2 foto's getrokken die avond...

Hier zijn ze

De filmpjes zijn ook niet echt de moeite denk ik; t� donker !

Posted by Push2005 on Nov-01-2005 14:44:

quote:
Originally posted by TOR
kzal u nog es een cola trakteren

'S goe... doe dat de volgende keer

quote:
Originally posted by djcresto
Over Matt Darey heb ik ook niets dan goeds te melden. Soms ging het vrij hard. Maar hij draaide toch ook enkele uplifting bommen. En Matt zijn mixen was gewoonweg perfect!

Het is al lang geleden dat ik een DJ z� perfect heb horen mixen. Die kan er echt wel wat van; geen enkele fout opgemerkt en geen enkele storende overgang en zo... Aangename verrassing !

Posted by Synthesia on Nov-01-2005 15:06:

Yeps was een zeer tof feestje maar k'moet gelijk toegeven dat ik dj's Nico en Jan toch nog beter vond dan Mike en Darey. K'zeg niet dat ik Mike en Darey niet goed vond integendeel maar toch k'vond het wel 1 van de mindere Mike sets dat ik de laatste tijd gehoord heb, Absolute - X-Factor was wel . En k'moet Xilver gelijk geven..UN begint langzaam aan zijn magic een beetje te verliezen, nog altidj bom van een plaat maar teveel gehoord de laatste tijd.

Had eigenlijk wat meer zweverige trance verwacht van Darey maar zijn set kon mij toch zeker bekoren, zalig om hem daar zo te zien en contact maken met het publiek ook al bleven er niet zo veel meer over na Mike.

Was zeer tof om wat meer BETA's te leren kennen. K'zal straks nog wat fotokes posten, post ook jullie foto's en video's he...indien nodig gecensureerd

Posted by Kelly* on Nov-01-2005 15:22:

Ik vond het meer dan een geslaagde avond!
Kheb mij dik geamuseerd, paar BETA's leren bijkennen (altijd fijn)

De eerste dj hebbek niet gehoord maar da was volgens mij niet Nico, Nico draaide na Matt Darey. En heeft trouwens echt een bangelijke set gedraaid!!!! Ni normaal...

MIKE vondek goe begonnen maar tegen het einde wat hard worden, zelfde met meneer Darey.

En SOS bennek al dik beu!!!!!! weer 3 keer op den avond

btw: Pooley, zie dak u volgende keer ni moet dwingen he!!!!!
en Zehra, Jasper, Synthesia, Xilver, Cresto en al de rest... see you next time

Posted by Antony on Nov-01-2005 15:26:

quote:
Originally posted by Kelly*
De eerste dj hebbek niet gehoord maar da was volgens mij niet Nico, Nico draaide na Matt Darey. En heeft trouwens echt een bangelijke set gedraaid!!!! Ni normaal...

Kane ?

Posted by Synthesia on Nov-01-2005 15:49:

Was dat niet DJ Jan?

SOS ben ik ook al beu gehoord :s, vind de origele versie 1 van de mindere platen van The Police.

Kelly tot in de Carre misschien

Posted by djcresto on Nov-01-2005 15:54:

quote:
Originally posted by Synthesia
Was dat niet DJ Jan?

SOS ben ik ook al beu gehoord :s, vind de origele versie 1 van de mindere platen van The Police.

Kelly tot in de Carre misschien

Voor mike was het dj jan denk ik. Maar daarvoor draaide nog iemand anders.

Posted by pooley on Nov-01-2005 16:07:

Kane zal wel geopend hebben, tis ofwel kane ofwel nico die openen.

Neenee kelly, dat zal echt nimeer vandoen zijn !!

meer van die nachtjes gvd !

Posted by The_G0dfather on Nov-01-2005 16:07:

ff sos op repeat zetten hier

Posted by The_G0dfather on Nov-01-2005 16:08:

quote:
Originally posted by TOR

v��r Mike werd trouwens nog Acues vs. Elitist - Zonderland gedraaid, in de 8 Wonders Remix. nooit gedacht da ik die ooit in een Belgische club zou horen. heerlijk moment

crazy stuff idd

Posted by Jasperovitsj on Nov-01-2005 18:02:

Bon, het meeste is al gezegd, maar toch nog een klein reviewkevan mijn kant.

Rond 23u45 bij Illusion aangekomen, en we konden al meteen terug naar de auto omdat Zehra haar kleine handtasje niet mee mocht binnen nemen. Eerste keer dat ik dat ben tegengekomen in een club Snel terug binnen, en meteen Frednova tegen het lijf gelopen. Die wist ons te vertellen dat DJ Nico aan het draaien was, en die deed dat niet slecht. Een paar dikke classics (Jamnesia - My memory is back; Nalin & Kane - Open your eyes; Tiesto - In my memory (Airwave remix);...) waren ideaal om de avond op te warmen. Jammer genoeg verviel Nico daarna in saai gebeuk met af en toe platte electrohouse ertussen. Gelukkig nam DJ Jan dan de decks over, en ondertussen waren de meeste Beta's ook gearriveerd. En de sfeer zat er meteen goed in toen Jan Till We Meet Again draaide. Maar vreemd genoeg deed die ook weeral hetzelfde als Wout en regi wel al eens plegen te doen: veel te vroeg de volgende plaat inmixen Buiten dat bij momenten veel te snel mixen speelde Jan best wel een aangename set met een paar zalige platen erin!

Tegen 2u was het dan de beurt aan Mike, en die had er duidelijk zin in, ondanks dat Illusion toch verre van vol zat. Want ironisch genoeg was er �p de dansvloet veel meer plaats dan errond, en het was er ook veel aangenamer qua temperatuur. Mike begon wat tranzy, maar na een kwartier schakelde hij over op het wat stevigere werk. En hier moet ik de meesten toch ongelijk geven. In plaats van platte techtrance draaide Mike stevige technoplaten met een scheut electro (die electroplaat met die pianobreak was geweldig ) erdoor, en alles ook strak aan elkaar gemixt. Voor mij een verrassing, en het deed me terug denken aan de "oude" Mike van Brussels Is Burning. Zijn sterke eerste uur sloot hij dan af met een paar enorme uplifters, waaronder X-Factor, zwaaaar kippenvel
Zijn 2de uur vond ik iets minder sterk, wegens t� veel techy werk en - jammer genoeg - weeral de typische hitjes (o.a. Never en UN). Hoogtepunt van de set - en voor mijn part van de hele avond - was Strange World 2006 gevolgd door Silver Bath. Ik vond het best een sterke set van Mike, vooral zijn eerste anderhalf uur. Veel variatie, goeie opbouw, veel onbekende platen, genoeg eigen werk en sterk gemixt. Alleen had hij beloofd om Seven Sins te draaien, maar dat heeft hij dus niet gedaan
De Beta's zorgden in ieder geval voor een groot deel mee voor de sfeer, terwijl ik de indruk had dat de rest van Illusion niet echt mee was...

Illusion was trouwens compleet anders dan ik verwacht had. Eerst en vooral veel kleiner (ligt waarschijnlijk aan het lage plafond) dan ik van zo'n "mega-discotheek" had verwacht, en het aanwezige volk was ook wel een kleine tegenvaller. Enorm veel jonge johnny- en marinatype's, en daardoor dus ook enorm veel gehuppel en geski gezien En zoals iemand hier al aanhaalde, ook constant mensen die erin slagen om tegen u aan te lopen, ook al is de dansvloer nagenoeg leeg

Na Mike zijn we nog een uurtje gebleven voor Matt Darey, en dat was toch ook een verrassing voor mij. Hij speelde bij momenten inderdaad te hard, maar dat wisselde hij wel af met sterke platen (Gamemaster, Halcyon), en vooral zijn mixwerk was indrukwekkend!
Jammer dat hij wel een serieuze draai aan de volumeknop had gegeven, want zoals Tor al zei klonken de meeste van zijn platen gewoon als herrie

Ik heb me in ieder geval goed geamuseerd gisteren. Leuke opwarming van de Illusion-residents, sterke set van Mike en Matt Darey, en leuk gezelschap of course. De "nieuwe" Beta's weten ook hoe ze een feestje moeten bouwen!

Posted by Synthesia on Nov-01-2005 18:10:

Mooie review Jasper

Hier wat fotokes van gisteren:

Posted by Push2005 on Nov-01-2005 18:18:

Lol, op partypics sta je er toch nooit snugger op h�

Ahja, uit Jaspers review herinner ik me Gamemaster weer. D�t was een zalige plaat; ��n van de beste momenten van de avond !

Posted by New Wave on Nov-01-2005 18:23:

Hebben nu al een paar mensen gemeld dat er mooie vrouwen waren bij dat feesie maaruh:

PICS OR STFU!!!

Posted by Kaidreas on Nov-01-2005 18:36:

de dj voor mike was zeker en vast dj Jan---> blond haar (jommekes kopke)
normaal gezien is hij een van de weinige illusion residents die zo'n stijl aandurft, bij de rest is het meestal retro en stuff.

kvond het wel een leutig avondje
matt darey: gamemaster en summerdream

Posted by New Wave on Nov-01-2005 18:40:

hebben jullie alleen maar foto's van jullie zelf gemaakt en niet van mooie vrouwen? wat een amateurs, jullie moeten eens met Jp praten.

Posted by Kaidreas on Nov-01-2005 19:02:

^nope geen pics van sletjes.. dus broek toe pimp!

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »