TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Grattis till Angola f�r deras f�rsta VM-po�ng n�gonsin, Tycker det �r j�vligt synd att SVT's sk. "Experter" inte kan acceptera det.
Men de kan dra, och jag vill veta vart jag kan skriva p� protestlistan mot henne 
| quote: |
| Originally posted by zoric Men de kan dra, och jag vill veta vart jag kan skriva p� protestlistan mot henne |
SVT h�ller som oftast toppklass vad g�ller kommentatorer och programledare - j�mf�r man med TV4 s� lirar de ju inte ens i samma liga - d�remot fattar jag inte vart de hittar alla fruntimmer de tar in...
| Originally posted by Laszlo Menar du fjantt�sen som �r s� kallad expert i SVT:s soffa? Ola Andersson och juggen vad han nu heter diggar jag stenh�rt, f�r att inte tala om Jihde SVT h�ller som oftast h�g klass vad g�ller kommentatorer, j�mf�r man med TV4 s� lirar de ju inte ens i samma kommentatorsliga... |
LOL! TV4s kommentatorer �r ju verkligen skittr�kiga i j�mf�relse med SVTs. SVTs b�sta kommentator �r Staffan Lindeborg, den killen kan f� vilken sport som helst att bli sp�nnande :=)
Enda nackdelen som redan n�mnts med SVT �r just den d�r Anna 
Maken till klagor�st har jag itne varit med om. N�gon borde ge henne en omg�ng! 
Studion
TV4 > SVT
Kommentatorer
TV4 < SVT
| Originally posted by RebeL9 Enda nackdelen som redan n�mnts med SVT �r just den d�r Anna ![]() Maken till klagor�st har jag itne varit med om. N�gon borde ge henne en omg�ng! |
tv4's hasse �ger allt svt har.. hedman g�r ocks� ett bra jobb
Jag tycker Ola Andersson �r tvekl�st den b�ste experten.
Synd att inte Canal+ Jonas Dahlqvist �r med f�r han �r riktigt bra ocks�.
Pohjanen beh�ver n�gonting nerk�rt i halsen desperat
Backe & Hedman �r ocks� bra men kan bli n�got avancerade i sina analyser.
Djordjic har grymt mycket karisma medan den blonda bruden och Hysen �r stela som gurkor.
Kommentatorerna �r v�l lika allihopa dom �r inte i klass med Lasse Granqvist och Niklas Holmgren. Wernersson och Perlskog �r v�l dom s�msta.
Kunde presenterat en likadan bild p� mig och Djordic som jag har p� mig och Osmanagic (se ovan)... Om jag bara kunde begripa var faen den bilden tagit v�gen!
Wernersson 
wernerson = hej jag tar alltid parti med de stora lagen ist�llet f�r att vara objektiv.
Som i matchen mellan England - T&T, sitter � tjatar om hela tiden vad england kan g�ra f�r att rycka upp sig � vinna etc.
aldrig ett enda ord om vad T&T gjorde bra och vad dom kunde g�ra f�r att f�rb�ttra sig, nej nej f�r dom skulle ju f�rlora s� klart, de hade han redan best�mt sig f�r.
usch vad jag hatar drygapan wernerson 
jag st�r mig mest p� hans r�st.
Den passar inte f�r TV
| Originally posted by Kongo_kim jag st�r mig mest p� hans r�st. Den passar inte f�r TV |
�r det han som l�ter som om han vore t�ppt i n�san?
f�rresten. Argentinas utklassning av Serbien p�minner skr�mmande mycket om Hollands utklassing av Serbien i EM 2000 ?
D� vann de 6-1
EM 2000: Holland 6 vs. Jugoslavien 1
VM 2006: Argentina 6 vs. Serbien & Montenegro 0
Savo Milosevic spelade sin 50e landskamp n�r Jugoslavien f�rlorade mot Holland med 6-1 f�r sex �r sedan. Ig�r spelade Savo Milosevic sin 100e landskamp f�r Serbien & Montenegro (Jugoslavien inkluderat), Vi f�rlorade med 6-0.
Visst �r det jobbigt, men det finns m�nga anledningar till varf�r det gick som det gick i �rets VM. �n en g�ng tror alla att vi �r v�rdel�sa och undrar hur vi kunde kvalificera oss f�r VM.
Precis vad man hade planerat
Tummen upp till Kezman, som i EM 2000 fick r�tt kort mot Norge efter att ha varit inne p� planen i mindre �n 2 minuter. Ig�r fick han r�tt kort igen.
Dessutom sl�ppte vi in 6 m�l igen, Precis som f�r 6 �r sedan, Fantastiskt ![]()
Aja, Det ordnar sig v�l med tiden..
JAg tror fortfarande EM 2008 blir serbiens turnering.
Och troligen lirar inte Savo Milosevic l�ngre d� i landslaget.
| Originally posted by Kongo_kim JAg tror fortfarande EM 2008 blir serbiens turnering. Och troligen lirar inte Savo Milosevic l�ngre d� i landslaget. |
| Originally posted by zoric och inte minst Slobodan Rajković som blev k�pt av Chelsea och rankas som en av de tio st�rsta talangerna i v�rlden. |
| Originally posted by Braxen F�rst�r inte hur dessa talanger (SwP, Mikel mfl) t�nker n�r dom skriver p� f�r Chelsea vid s�n ung �lder, visst dom f�r grymma pengar men hur mkt speltid f�r dom ? .. karri�ren stannar ju upp ffs .. ja fattar inte |
Kom igen nu Ghana 
| Originally posted by zoric Kom igen nu Ghana |
Ingen Baros, hur l�nge �r han skadad egentligen?
HEJA GHANA 1-0 efter 1 minut
Ghana vann ju v�lf�rtj�nt, och de spelade ut Tjeckerna.
Ghanas f�rsvar h�lls mycket fint ihop av Mensah som spelade riktigt bra idag. Dessutom tycker jag att det �r stort av Ratomir Dujkovic att peta Kuffour efter det han gjorde mot Italien.
Stephen Appiah och Michael Essien spelade fantastiskt, och f�rtj�nar riktigt mycket ber�m efter kv�llens match. Dessutom gjorde Udineses Muntari en riktigt bra match ocks�, Synd att det sista m�let som han gjorde inte blev godk�nt, Dum passning av Pimpong.
Asamoah Gyan var matchens lirare tillsammans med ett par andra i Ghana, men han sprang s�nder Tjeckiens ganska tama f�rsvar. Sen skulle han inte ha blivit varnad n�r han sk�t straffen, f�r det �r faktiskt domarens fel, d�ligt. Synd att han missade straffen som kom senare. Muntari var ocks� riktigt bra idag, och Habib Mohammed sprang p� sin kant konstant.
Ghana ser starka ut och f�rhoppningsvis tar de sig vidare fr�n gruppen trots att de har Muntari och Asamoah Gyan avst�ngda till n�sta match mot USA. Men de skall man v�l �nd� kunna sl�? Tjeckien har en riktigt tung match mot Italien, som iofs f�rmodligen kommer att vara klara f�r avancemang ikv�ll efter USA-matchen.
S� Italien och Ghana f�rhoppningsvis.