TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »
Ik stel voor dat we volgende keer Push live sturen 
Of DJ Fou 
F.R.A.N.K. + Danzel �n Vic Krishna !
| quote: |
| Originally posted by Antony F.R.A.N.K. + Danzel �n Vic Krishna ! |
Litouwen en Finland had'k na het zien ervan als winnaars getipt. Litouwen vond'k echt wel lachen
En de act van Finland was gewoon af.
Het enige kwaliteitsnummer dat er voor mij tussenzat kwam er voor mij van Noorwegen.
| Originally posted by Tiger777 Oh ja, dat hebben we al gedaan |
Eddy Wally met op de achtergrond zijn Marina met een pluim op hare kop zou ook nog kunnen scoren denk ik
| Originally posted by Phortastic Hij vond dat trouwens het beste nummer |
Nog liever Albert Motar dan diene zever
| Originally posted by Nabistai En terecht. Het was het minst shitty lied dat ertussen zat. |
Dat nummer van Finland moet nu ook nie overroepen worden he. Zo goed was het nu ook weer nie. En de zanger kan nie zingen. Elke echte rock liefhebber is ongetwijfeld beschaamd omdat "rock" in de titel wordt vermeld.
Voorstellen voor de volgende Eurosong:
1. Urbanus
2. Luc Steno
3. Eddy Wally
4. Dynamite!
5. ...

| Originally posted by djcresto Dat nummer van Finland moet nu ook nie overroepen worden he. Zo goed was het nu ook weer nie. En de zanger kan nie zingen. Elke echte rock liefhebber is ongetwijfeld beschaamd omdat "rock" in de titel wordt vermeld. |
... Maar dan nog metal van de goeien ouwen tijd.
| Originally posted by Push2005 De metalliefhebbers die ik ken vinden het best wel een goei schijfke (commercieel, maar doenbaar) |
| Originally posted by Push2005 Het is dan ook meer metal dan rock; want die 'zanger' is eerder aan het grunten dan het zingen ... Maar dan nog metal van de goeien ouwen tijd. |
| Lordi monsters won Song Contest With 292 points, the Lordi monsters won the 2006 Eurovision Song Contest with the song "Hard rock hallelujah". European viewers voted for Lordi's song in a show that is normally associated with catchy pop and big ballads. "This is proof that from now on there will be more rock bands who will have the courage to join in," he said afterwards. "We have nothing to do with satan worhipping or anthing like that - this is entertainment," Lordi said. Carola, from Sweden, who was the bookmakers' favourite before the contest and won in 1991, came fifth. Lordi have mostly been influenced by artists, including Kiss, Alice Cooper, WASP and Twisted Sisters, and as the band�s singer pointed out, music is their most important element and not their looks. "It�s like horror movies. Some people like them, some people don�t," replied when a journalist asked him whether he thinks that their eccentric looks will attract the interest and the votes of the viewers. As for his make-up, he said it takes him about three hours to get his make-up done, adding that he woke up at 5am to have plenty of time at his disposal to get pretty for the rehearsals. No country failed to get off the mark - Malta's Fabrizio Faniello came last with one point. Sixth place went to Lithuania's LT United, six men in suits singing: "We are the winners of Eurovision." |
Als ik me niet vergis, heeft Eddy Wally al te kennen gegeven mee te willen doen aan de voorrondes in 2008
Dan moeten we ons wel kandidaat blijven stellen natuurlijk, want ik heb vernomen dat we samen met Nederland overwegen om geen inzendingen meer te sturen.
| Originally posted by TOR Dan moeten we ons wel kandidaat blijven stellen natuurlijk, want ik heb vernomen dat we samen met Nederland overwegen om geen inzendingen meer te sturen. |
Laat de walen int vervolg maar kiezen, die kunnen noges met iets origineels uit den hoek komen
| Originally posted by Gladius Laat de walen int vervolg maar kiezen, die kunnen noges met iets origineels uit den hoek komen |
(wij dus
)
Kate Ryan toont zich in interviews wel een heel slechte verliezer.
omg zoveel mensen die da volgen?

| Originally posted by djcresto Kate Ryan toont zich in interviews wel een heel slechte verliezer. |
En waarom exact is Lordi een klucht?
Ze pwnen het hele Songfestival, das een feit. Maar dan ligt de klucht eerder bij het festival zelf dan bij Lordi...
Ik zit trouwens al dagen met de Litouws liedje in mijn kop 
| Originally posted by mellow_head En gij vind da die klucht van een Lordi het verdiende winnen? |