TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG laten we dan maar een gezamelijke bitrate afspreken best... |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Da zat erin, maar da was nen trial plugin die maar 30 keer ofzo naar mp3 kon exporteren. Daarna moest ge extra betalen. Edit: don't mind me, kben over soundforge bezig |
| quote: |
| Originally posted by Moondust ge kunt ook altijd u geluidsinstellingen van uwen pc aanpassen ![]() start->control panel -> sounds -> advanced volume controls -> en daar uwen "line" aanpassen dan moogde u mengpaneel nog volledig openzetten desnoods |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj 128k, zonder presets of plugins? |

Even een praktisch vraagje voor het uploaden: Ik heb de ID tags van mijn mix verwijderd, maar hoe moet ik m'n mix zelf noemen? Moet die ook volledig anoniem geupped worden ("set x", met als x het nummer dat de ftpbeheerder doorgeeft), of moet ik mijn naam erbij zetten? 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Even een praktisch vraagje voor het uploaden: Ik heb de ID tags van mijn mix verwijderd, maar hoe moet ik m'n mix zelf noemen? Moet die ook volledig anoniem geupped worden ("set x", met als x het nummer dat de ftpbeheerder doorgeeft), of moet ik mijn naam erbij zetten? |
| quote: |
| Originally posted by Moondust ge kunt ook altijd u geluidsinstellingen van uwen pc aanpassen ![]() start->control panel -> sounds -> advanced volume controls -> en daar uwen "line" aanpassen dan moogde u mengpaneel nog volledig openzetten desnoods |

Op pagina 1 staan de belangrijkste dingen denk ik 
| quote: |
| Originally posted by diddi EDIT: geen goesting om alles te lezen: hoe lang mag de mix duren? |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Kheb hem ondertussen geupped, als het nog veranderd moet worden zal ik dat wel op ftp zelf doen. |
Yes, Domineesje had me die al doorgestuurd. 
Kwil u die ook al doorsturen in PM als ge wilt (en als da mag of course)?
Dat mag wel, kvind het wel vreemd. 
Misschien is daar een reden voor?
Ik dacht dat ze alle deelnemers al een PM met het adres had gestuurd, maar precies ni
Wel logisch dat ze het adres en paswoord hier niet publiekelijk op het forum zet 
Ik voel me in elk geval uitgesloten. 

PM sent 
| quote: |
| Originally posted by Real Ik voel me in elk geval uitgesloten. ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Ik had da uitdrukkelijk gevraagd... kzal alles in het werk stellen om u nie te laten meedoen, met je tjingletjangle mcprog-tunes |

ik heb ook nog niks gekrege
MAar men mix is toch nog ni gemaakt dusja
'k heb de gegevens dus ook nog ni
En 'k was ook van plan deze week nog een setje op te nemen, heb immers ook vakantieeee 
Betekent dit dat ik hier toch niet uitgesloten word?

Mixje af, en ik ben er trots op. 
Mijn mix is ook af, 'k zal dan eens kijken om da om te zetten in 128k (zal daar wel efkes moeten op zoeken).
Kan er iemand mij 't systeem uitleggen om up te loaden (sorry, ik heb al de bovenstaande posts gelezen maar geraak er nog niet aan uit).
gezien ik geveld ben met de griep zal het mixje pas voor dit weekend of begin volgende week zijn...maar we komen er wel 
Moet er trouwens ook n tracklist of n cue-sheet bij zitten?
| quote: |
| Originally posted by The Freezzz Moet er trouwens ook n tracklist of n cue-sheet bij zitten? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.