TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
Nice, kga dan es achter m'n tickets gaan denkek 
De time-table is er al:

Voor mij valt em alvast redelijk mee. Er moeten geen al te moeilijke keuzes gemaakt worden.. 
In de namiddag wordt het vooral van de ene stage naar de andere gaan.. Vanaf 17u30 tot 22u wordt het non-stop feesten in de Perfecto, om vanaf 22u nog een uurke Ferry Corsten mee te pikken op de main en daarna nog twee uur Armin
Mainstage, Perfecto en Versuz zijn zowat de enige stages waar ik te vinden zal zijn, en die liggen alle drie in elkaars buurt, ideaal dus
En Q-Dance ligt mooi aan de andere zijde, dus daar hoef ik in principe al niet te passeren
(de techno-fans in Kozzmozz daarentegen zullen minder blij zijn
)
line up is idd ideaal, goed dat ze die techno dj's op de main vroeg geplaatst hebben (voor ons toch)
site is ook vet !
Dat wordt simpel 
13h - 20h30: Perfecto
20h30- 01h00: Mainstage
Maar kzal natuurlijk wel overal eens rondneuzen; alleszinds hoeven er niet teveel keuzes gemaakt te worden. Chris Liebing wil ik alvast wel ns zien 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Dat wordt simpel ![]() 13h - 20h30: Perfecto 20h30- 01h00: Mainstage Maar kzal natuurlijk wel overal eens rondneuzen; alleszinds hoeven er niet teveel keuzes gemaakt te worden. Chris Liebing wil ik alvast wel ns zien |

Er is dagen gesleuteld aan de uren... het resultaat mag er idd zijn.
Website is vet (en origineel want je kan er haast in rondlopen).
Het campingfestival... ni makkelijk zo iets... keuzes maken...
Waarom is mike ervantussen gehaald ?
Ik dacht dat zijn komst nog op zijn website bevestigd was ...
| Originally posted by Push2005 Waarom is mike ervantussen gehaald ? Ik dacht dat zijn komst nog op zijn website bevestigd was ... |
super timetable! De hele tijd perfecto en dan gaan afsluiten aan de main met Armin. Kon niet beter zijn!
Seg fritz, wel zien da die site ook in Firefox werkt he.
| Originally posted by Xilver Seg fritz, wel zien da die site ook in Firefox werkt he. |
Zijn er mee bezig...
| Originally posted by djcresto Mysteryland, niet tommorowland dacht ik. |

13 - 19 Perfecto
Daarna Main

14u30 - 21u00 Perfecto
21u00 - 01u00 Mainstage
zo dus 
Timetable is SUPER !
Eerst perfecto
en dan afsluiten op main
zoals de meeste hier !
T'is mijne eerste tomorrowland ! we gaan der geven !
En men vriendin ga ook mee
ze is wel nie aan trance
maar we gaan ze es tonen wa echt feesten in � gasten 
Als ik ga dan zal dit mijn schema zijn (met meer variatie dan de meeste hier
):
14.00 - 15.30: Kr!z (Kozzmozz)
15.45 - 17.00: Chris Liebing (Main)
17.00 - 17.45: Axwell (Versuz)
17.45 - 18.45: Filterheadz (Main)
18.45 - 20.45: David Guetta (Main)
20.45 - 22.00: Dave Lambert (Versuz)
22.00 - 24.00: Bob Sinclar (Versuz)
00.00 - 01.00: Marko (Perfecto/Storm)
En ik maar peizen da gij zo nen trancefanaat waart
Wie zou dienen eersten dj zijn op main ?
een bekende naam of ?
| Originally posted by dupondje Wie zou dienen eersten dj zijn op main ? een bekende naam of ? |
Of als ik me niet vergis was er ook nog een dj-contest omtrent Tomorrowland?!
| Originally posted by FenixStyle Ze gaan zowiezo gene dure topdj als eerste laten draain terwijl er nog amper volk is |
Klein beetje volk ? Der zit al ~2000 man ? op de camping �
waaronder ik 
| Originally posted by Push2005 Vorige editie opende ronald van gelderen, die kan toch al een beetje tellen... |

| Originally posted by djcresto die kon er dan ook nie mee lachen dat hij daar zo alleen stond ![]() |
Het regende en iedereen schuilde; er stond 20 man voor hem ofzo ... Kben toch even gebleven en dan naar fred baker. RvG is lang zo mis niet
De opener op de main staat voor Marco Bailey... Best iets minimal of techno...
Denk niet dat het trance gaat worden hoor.