TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Formule 1 Manager 2006
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »
Heb men password terug
Even wat aanpassingen gedaan om de laatste plaats te vermijden 
Ik moet Rosberg ook heeeeeeel snel kwijt. Elke keer denk ik weer, NU gaat hij eens punten voor me verdienen... en dan valt 't weer tegen. Maar budget is niet zo denderend dus waar ik 'm voor kan inruilen is ook niet altijd om over naar huis te schrijven.
En zul je zien, gooi je 'm eruit haalt ie het podium of zo 
heb ook maar wat aanpassingen gedaan na dit teleurstellende weekend voor mij qua punten.
volgend jaar trouwens minder races:
| quote: |
Kalender Formule 1 teruggebracht naar zeventien races PARIJS - De kalender van de Formule 1 wordt volgend jaar teruggebracht van achttien naar zeventien races. De internationale autosportfederatie FIA maakte dit dinsdag bekend. De strijd om de wereldtitel begint op 18 maart in Melbourne en eindigt op 21 oktober in Sao Paulo. Duitsland en Itali� moeten beide een wedstrijd inleveren. De Grote Prijs van Europa op de N�rburgring en van San Marino op Imola vallen af. De GP van Belgi� op het circuit van Spa-Francorchamps keert terug. De Grote Prijs van Duitsland die normaal in Hockenheim werd verreden, zal zeer waarschijnlijk naar de N�rburgring verhuizen. De kalender: 18 maart: Melbourne/Australi� 8 april: Kuala Lumpur/Maleisi� 15 april: Manama/Bahrein 13 mei: Barcelona/Spanje 27 mei: Monte Carlo/Monaco 10 juni: Montreal/Canada 17 juni: Indianapolis/Verenigde Staten 1 juli: Magny Cours/Frankrijk 8 juli: Silverstone/Groot-Brittanni� 22 juli: N�rburgring/Duitsland 5 augustus: Boedapest/Hongarije 26 augustus: Istanbul/Turkije 9 september: Monza/Itali� 16 september: Spa/Belgi� 30 september: Shanghai/China 7 oktober: Suzuka/Japan 21 oktober: Sao Paulo/Brazili�. |
Imola 
Bron: www.nu.nl 'Midland F1-team in Nederlandse handen' MONZA - MF1 Racing wordt volgend jaar een Nederlands team. Volgens F1Racing.nl is de verkoop aan het M-Consortium van Michiel Mol eindelijk rond. Een offici�le mededeling wordt dit weekend in Monza verwacht. Bij Midland wil men voorlopig nog niks bevestigen, maar volgens de Nederlandse F1-site die hen sponsort, komt het team weldegelijk in Nederlandse handen terecht. Eigenaar Alex Shnaider zou besloten hebben het voormalige Jordan team te verkopen aan een groep Nederlandse investeerders onder leiding van Michiel Mol. Welke rol autofabrikant Spyker in de overname speelt is nog onduidelijk. Het is dus wachten op een offici�le mededeling om te weten hoe het eerste Nederlandse F1-team er uit zal gaan zien. |
Mss komt Jos terug 
| Originally posted by TOR Mss komt Jos terug |
Verkoop MF1 Racing nog niet rond MONZA - De verkoop van MF1 Racing is nog niet helemaal rond. M-consortium leider Michiel Mol hoopt wel dit weekend eindelijk tot een overeenkomst te komen met de Russische eigenaar van het F1-team. "In tegenstelling tot eerdere berichten is de verkoop nog niet rond. Hopelijk slagen we er dit weekend wel in. Lukt dat niet, dan weet ik niet of we nog wel interesse hebben in een verkoop", verduidelijkte Mol de situatie tegenover Autosport. Slaagt Mol er toch de verkoop af te handelen, dan is de kans groot dat het team het seizoen zal afwerken onder de naam Spyker-MF1. Een vertegenwoordiger van de Nederlandse autofabrikant is overigens in Monza in een poging Ferrari-motoren los te weken voor hun nieuwe team. |
Kubica , held!
Mooi dat die eikel van een Schummi stopt, jammer dat de motor van Alonso plofte. De FIA doet er verder alles aan om Schummi wereldkampioen te maken. Wedden dat er nog een aantal dubieuze beslissingen komen in het voordeel van Ferrari/Schummi? Ik kots daarop, is te vaak zo geweest.
Verder: 436 punten, netjes. Jammer dat Massa zo zat te kutten anders waren het er nog vele meer geweest. Nu kan ik eindelijk die Rosberg eruit tyften en een goede rijder kopen, zoals Heidfeld. Dan helemaal een topteam 
416
| Originally posted by SnuggLe Mooi dat die eikel van een Schummi stopt, jammer dat de motor van Alonso plofte. De FIA doet er verder alles aan om Schummi wereldkampioen te maken. Wedden dat er nog een aantal dubieuze beslissingen komen in het voordeel van Ferrari/Schummi? Ik kots daarop, is te vaak zo geweest. |
| Originally posted by jp ga weg met die stink spanjaard. shumi is een legende |
ohneejijbentfan vandierare findiealtijd zospannend kanvertellenover derace
| Originally posted by jp ohneejijbentfan vandierare findiealtijd zospannend kanvertellenover derace |
| Originally posted by SnuggLe Kubica , held! Mooi dat die eikel van een Schummi stopt, jammer dat de motor van Alonso plofte. De FIA doet er verder alles aan om Schummi wereldkampioen te maken. Wedden dat er nog een aantal dubieuze beslissingen komen in het voordeel van Ferrari/Schummi? Ik kots daarop, is te vaak zo geweest. |
Jeuj! 342 punten! Niet zo veel als veel anderen hier, maar het is een forse verbetering van mijn vorige record (209).
Te lang met Rosberg gezeten. Kubica doet 't stukken beter 
En jammer dat Schumacher stopt, ik was geen fan van 'm qua persoon, maar het is en blijft een geweldige coureur.
GEWELDIG NIEUWS:
Doornbos vervangt Klien bij Red Bull MONZA - Niet Christian Klien, maar wel Robert Doornbos, zal de tweede Red Bull wagen besturen tijdens de laatste drie races van het F1-seizoen. Dat maakte het team maandagochtend bekend. �Het is fantastisch dat ik opnieuw mag racen. Ik kijk er echt naar uit. Testen op vrijdag was leuk, maar racen op zondag is wat ik echt wil. Ik ken het team intussen al heel goed en ga natuurlijk mijn uiterste best doen tijdens de resterende races", belooft Doornbos. Klien kreeg enkele weken geleden te horen dat er voor hem in 2007 geen plaats meer is bij Red Bull. De Oostenrijker wordt vervangen door Mark Webber en is nu op zoek naar een nieuw plaatsje in de F1. Dat moet hij nu wel zonder steun van Red Bull doen. Zij wilden Klien immers in het het Amerikaanse Champcar kampioenschap introduceren, maar dat zag de Oostenrijker niet zitten. Die weigering speelt nu in het voordeel van testrijder Robert Doornbos. De Nederlander neemt het het stuur tijdens de resterende drie races in China, Japan en Brazili�. Doornbos reed vorig jaar al acht races voor Minardi. |
Ik had exact genoeg geld voor 1 aankoop.. Michael Schumacher gekocht
De wereldkampioen van seizoen 2006
Die spanjool word geasswhoopt in de laatste 3 races!
Naam Team Punten Extra
Robin__ Kneusjes 500 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 436 (profiel)
eieregooie McEieren 407 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 391 (profiel)
AversusZ Joopies 364 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 360 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 357 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 353 (profiel)
M_Peror M_Peror 342 (profiel)
MennoB. MennoB 329 (profiel)
alexverheij Ferlexi 312 (profiel)
Jappio Forza 277 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 275 (profiel)
magrec mounties 272 (profiel)
pvdplanet jp 269 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 229 (profiel)
Deelnemers
User Punten
SnuggLe 3580
Jappio 3549
Robin__ 3290
TranceFool 3277
MennoB. 3196
T.O.R. 2959
eieregooie 2916
AversusZ 2772
alexverheij 2710
OuweDwaas 2692
Kolkie 2542
M_Peror 2539
magrec 2473
pvdplanet 2467
MikeVee 2396
bajes 2266

JP waar blijf je nou man?
Ik pak die draaikolk toch wel 
Die draaikolk die deze ronde 91 punten op je uitliep, die bedoel je? 
Beginnersgeluk 
Mwoehahahahaahahah! Dag Jappi0!
Nu even serieus: mooi in ieder geval. Die wissel dat ik een tijd geleden Ferrari heb gekocht is gewoon goed uitgevallen. Ook Kubica doet het netjes. Nu weer even wisselen om dit vast te houden.
Damnit, ik val in de klauwen van Ei