TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »
Ik sta niet op de kaart!
Je kan me erbij gooien 
Amsterdam (studie) of Purmerland(gemeente Landsmeer)
Doe maar Purmerland 
Precies tussen Amsterdam, Purmerend en Zaandam
Staat niet op elke kaart (Den Ilp wel, dat is een mooie plek voor een stip)
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Doe maar Purmerland ![]() Precies tussen Amsterdam, Purmerend en Zaandam Staat niet op elke kaart (Den Ilp wel, dat is een mooie plek voor een stip) |

duh...moet je ook naar Purmerend zoeken.
| Originally posted by jploveparade Doe maar Purmerland ![]() Precies tussen Amsterdam, Purmerend en Zaandam |

| Originally posted by T.H.C. duh...moet je ook naar Purmerend zoeken. |
| Originally posted by Flipper01 Waar woon je nou precies?? Ik volge het geloof ik niet helemaal.. PURMERLAND (is dat een plaats?) kan ik iig niet in de atlas vinden.. Ik zet je wel bij Den Ilp ![]() -> Updated |

ach joh. die kerel mag ook naar het fransiscushof..
het prachtige Papendrecht staat er ook nog niet op zie ik. En daar kom ikke vandaan. Ligt trouwens naast Dordrecht (voor de cultuurbarbaren onder ons
)
Originally posted by T.H.C. ![]() da's dus Precies tussen Amsterdam, Purmerend en Zaandam Zo tevre meneer de eieregooier? |
Verander mijn woonplaats maar in Rotterdam... Heb een paar verhuizinkjes gehad.
Zeg Flipper01, als je nix te doen hept mag je me verplaatse naar PIJNACKER ... Daar verhuis ik nml dit weekend heen ... Jeeeeeeh 
En waar Pijnacker precies ligt ... tja, weet ik eigelijk ook nie, maar tis nie ver van Delft 
| Originally posted by Access PIJNACKER ... Daar verhuis ik nml dit weekend heen ... Jeeeeeeh ![]() |
| Originally posted by Access Zeg Flipper01, als je nix te doen hept mag je me verplaatse naar PIJNACKER ... Daar verhuis ik nml dit weekend heen ... Jeeeeeeh ![]() En waar Pijnacker precies ligt ... tja, weet ik eigelijk ook nie, maar tis nie ver van Delft |
Hmm, mag ik er ook nog bij?
Ik woon in Born, das ongeveer in dat smalste gedeelte van Limburg, we horen eigenlijk officieel bij Sittard en Geleen, maar ja niemand die daar op let...
grtz!
Je staat er ook bij!!
En ik heb Artist ook maar ff bij Groningen toegevoegd, maar dan moet die gast wel eens wat vaker hier wat op het forum posten hoor!!!
Of heeft ie geen internet??
als oprichter van de ta map.. thanx flipper dat je em bijhoud! 
dacht ik laat ik eens langskomen..
ben btw gister wezen stappen in groningen, daar het studentenleven geproeft.. smaakte lekker! 
| Originally posted by Flipper01 Je staat er ook bij!! |
| Originally posted by TimeportE ben btw gister wezen stappen in groningen, daar het studentenleven geproeft.. smaakte lekker! |
Zevenaar
Hmmz, ben zo te zien niet echt origineel meer als ik zeg dak uit Den Haag kom..... 
whehe ik ben wel weer origineel, ik kom uit Almelo 
Ik kom uit Waalre, net onder Eindhoven 
ALMKERK (Gat vlakbij Gorinchem)
Ik heb een klein probleempje, ik heb hier op m'n kamer namelijk geen atlas 
Dus willen jullie ff je Postcode erbij zetten, dan zoek ik via andes.nl wel op waar op de kaart ik jullie moet plaatsen!!
Voor Vettebleem en M@rc is dit niet nodig, want die staan er al op!
| Originally posted by Flipper01 Voor Vettebleem en M@rc is dit niet nodig, want die staan er al op! |