TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 »
ni har v�l sett min film fr�n senaste kryssen?
Den �r inte bra men den �r s�t =)
http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv [/QUOTE]
���hhh, va kul � se!!! Verkar va bra drag. Hoppas d blir lika skoj p� den h�r! 
Jag kommer �ven dra med min b�rbara f�r att dumpa bilder p�.
S� det g�r bra att lenda plats h�r med.
akia: saturn return e skitbra tills man blir �ver 190cm l�ng (byxm�ssigt, tr�jorna e inget problem dock). Sen passar fanimej inget! 
pjox: nej det t�nker jag inte, det t�nker jag verkligen inte! Har iofs redan en d�lig handled av n�n j�vla anledning men det hindrar inte s� mycket ^^
H�r �r en film till, med bilder fr�n f�rra Arminkryssningen
ftp://klubbkulturen:[email protected]:10201

...funkar inte...

hmmm...anv�nder du internet explorer?
d� m�ste du g� in i verktyg => internet-altvernativ => avancerat => bocka f�r "Anv�nd passiv FTP" under Webbs�kning
| quote: |
| Originally posted by Laszlo hmmm...anv�nder du internet explorer? d� m�ste du g� in i verktyg => internet-altvernativ => avancerat => bocka f�r "Anv�nd passiv FTP" under Webbs�kning |
hmm,,,mycket m�rkligt :|
hmm, n�gon v�nlig stockholms-sj�l som har ett mysigt golv jag kan sova p� efter kryssningen? 
p� torsdag �r det kryssning, ja d� �r det fet fest,
men fredag �r �nd� den dagen som k�nns b�st,
vakna d� tidigt, sen p� det direkt,
jag vill ha kryssning idaaaaag
(Kyckling p� fredag-l�ten ni vet...)
Exakt fyra dygn till markus schulz atm. 
Jag ska dansa s�nder hela �stersj�n...
Satan vilket drag det kommer bli!!
| Originally posted by Akia Japp! Vet f�rst�ss inte vad d e f�r kritereier som g�ller f�r att f� kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall. |
s� jag tycker du �r en s�n. Iaf nu
H�ller med...med tanke p� att det finns s� f� tjejer p� sweta hade det n�stan r�ckt med 2 inl�gg 
Men om du missar gruppfotograferingen s� kommer vi att kasta dig �verbord! 
Fan.. s�g att de s�lde SD-kort p� 1gb f�r 279kr p� Netto.. M�STE DIT! 
Det var som FAN
289 sp�nn f�r 1 gigg CF p� JME...sist jag k�pte mitt 512-meggs s� betalade jag 450 sp�nn f�r det...j�vlar va det g�tt ner i pris...
sista dagen p� n�tet.
ses ombord 
| Originally posted by Laszlo Det var som FAN 289 sp�nn f�r 1 gigg CF p� JME...sist jag k�pte mitt 512-meggs s� betalade jag 450 sp�nn f�r det...j�vlar va det g�tt ner i pris... |

| Originally posted by Akia Japp! Vet f�rst�ss inte vad d e f�r kritereier som g�ller f�r att f� kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall. |

| Originally posted by SWE_TRANCE Jag ska dansa s�nder hela �stersj�n... Satan vilket drag det kommer bli!! |
| Originally posted by SteveTranz4ever S�klart du �r en Swe-TA ! Men tyv�rr brukar de flesta Swe-TA tjejerna f�rsvinna efter ett kort tag, tror den mest trogna vi har nu �r Pjox ![]() Resten �r bara en massa snygga Swe-TA killar |
fan va g�tt, b�rjar n�rma sig nu. Dags � b�rja g�ra sig redo, tv�tta det man vill ha osv ^^
Akia: ska jag ta med fotst�dsgrejen �t dig?
| Originally posted by Akia Passar mig perfekt! Skulle f�rresten g�rna ha ett AVB-set, har ingen nu s� vilken spelar ingen roll. ScuL - vi ses vid incheckningen! |
Laddar f�r fullt, tack Steve!
| [i][b] Akia: ska jag ta med fotst�dsgrejen �t dig? |
Va ute � provsprang foten ig�r men fick bryta
| Originally posted by Akia Om den inte tar upp f�r mycket bagageutrymme skulle den k�nnas bra att ha i fall att... Va ute � provsprang foten ig�r men fick bryta |
| Originally posted by Akia Om den inte tar upp f�r mycket bagageutrymme skulle den k�nnas bra att ha i fall att... Va ute � provsprang foten ig�r men fick bryta |