TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by Eagle` on Jun-18-2006 21:06:

quote:
Originally posted by Phortastic
idd, nagel op de kop. En Brazilie doet da slim. Zonder enorm veel inspanningen hebben ze 6 op 6, 3 goalen voor en nog geen enkele binnen. Na de groepsfase zijn ze pas genoodzaakt om alles te geven. Alhoewel er toch wel veel mensen uit vorm zijn hoor. Ronaldo, Adriano, Ronaldinho lijken allemaal serieus aan rust toe.

Eigenlijk zou het een goede zaak zijn om in het jaar dat er een WK of EK is, geen champions league te houden. Maarja dat zal nooit gebeuren, veel te veel geld mee gemoeid

ronaldinho staat gewoon niet op de positie waar ie hoort, nu staat ie al 2 matchen puur middenveld, terwijl hij het beste acteert net achter de spitsen zoals bij barca

Posted by djcresto on Jun-18-2006 21:23:

quote:
Originally posted by Eagle`
ronaldinho staat gewoon niet op de positie waar ie hoort, nu staat ie al 2 matchen puur middenveld, terwijl hij het beste acteert net achter de spitsen zoals bij barca

Je zit daar ook met 4 centrale spelers in het middenveld. Daardoor dat het daar meestal zeer goed dicht zit. Het veld wordt nie echt breed gehouden.

Ondertussen Frankrijk gelijk tegen Zuid Korea. Onverdiend wel hoewel Frankrijk slecht speelde. Zuid Korea was zeker nog slechter. Mogelijk ook het afscheid in mineur van Zidane die zijn 2e geel pakte. Snap ook die coach niet. Met slechts 1 spits. Saha en Trezeguet op de bank.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-18-2006 23:39:

quote:
Originally posted by djcresto
Snap ook die coach niet. Met slechts 1 spits. Saha en Trezeguet op de bank.

idd, dat snap ik dus ook niet. Dat is puur een gebrek aan lef. Die kerel wilt veel te veel zekerheid inbouwen en hoopt dan gewoon op een flits van Henry om de match te beslissen.

Na zo'n 5 min zag er dat al zeer goed uit maar t is niet dat frankrijk nog echt veel heeft laten zien in die match daarna (buiten die niet goedgekeurde goal). Ze konden niet veel waarmaken tegen de goed georganiseerde koreanen die zelf ook met veel achter de bal bleven tegen 1 spits. Kdenk zelfs dat het voor de Koreanen met drie in de verdediging ook wel gelukt zou zijn. Dit frankrijk mist echt een versnelling in de opbouw, zidane kan het blijkbaar niet brengen en een speler die dat volgens mij wel zou kunnen is nu op vakantie.

Als ik mij niet vergis speelde Frankrijk in het verleden wel nog met twee spitsen (op het EK 2000), met Henry en Trezeguet in de spits en dat hebben ze uiteindelijk gewonnen. Zou mij ook nu nog een goed duo lijken. Kdenk dat ze nog altijd wel die automatismen hebben van hun tijd samen bij Monaco en als dan een speler als Giuly het spel kan verdelen zit het wel goed, zeker met een speler als Makelele die het vuile werk kan opknappen. Op dit moment doen ze het mss met twee meer verdedigende ingestelde middenvelders, maar naar hetgeen ik lees en hoor is Viera niet echt in vorm.

Kben nu vooral benieuwd hoe ze het in de laatste wedstrijd gaan aanpakken, als ze dan ook maar met 1 spits starten hoop ik echt zoooooo hard dat ze serieus op hunne bek gaan. En zelfs als ze kunnen winnen zijn ze niet eens zeker meer van qualificatie.

Posted by Jasperovitsj on Jun-19-2006 05:51:

De Aussies speelden toch ook niet onverdienstelijk vond ik

Posted by Nabistai on Jun-19-2006 14:47:

Zwitserland neemt zowaar de leiding in groep G !

Voor de rest zijn het maar matige wedtsrijden vandaag imo

Posted by Jasperovitsj on Jun-19-2006 15:57:

Op basis van de 1ste helft had Togo zeker een gelijkspel verdiend, en zeker een penalty. Maar in de 2de helft kwamen ze er nauwelijks nog aan te pas, dus ergens wel verdiend dat de Zwitsers hebben gewonnen. En jah, dat ze 1ste staan in de groep ligt eerder aan de zwakte van Frankrijk dan aan hun eigen sterkte hoor

Vanavond de Spanjolen, kben benieuwd of ze de demonstratie van vorige week kunnen herhalen

Posted by djcresto on Jun-19-2006 16:10:

quote:
Originally posted by Nabistai
Zwitserland neemt zowaar de leiding in groep G !

Een verrassing kan je dat toch niet noemen. Zuid Korea speelt echt niet goed en Togo is nog wat te zwak. Frankrijk en Zwitserland zullen wel doorgaan, tenzij Zuid Korea weeral geluk heeft.

Die Zuid Koreaanse supporters gisteren, nie normaal, wat een ambiancemakers

Posted by eieregooie on Jun-19-2006 16:29:

Zwitserland en Zuid Korea ftw

Posted by Jasperovitsj on Jun-19-2006 16:33:

De Fransen spelen in ieder geval belabberd, dus voor mijn part hoeven ze ook niet door te gaan. Niet dat Zwitserland of Zuid-Korea nog verder zal gaan de 8ste finales, maar toch

Posted by djcresto on Jun-19-2006 17:09:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De Fransen spelen in ieder geval belabberd

tja maar Zuid Koreanen of Togolezen zijn nog een pak minder imo ondanks het zwakke Frankrijk. Jammer wel dat er in deze poule ploegen doorgaan en bv Ivoorkust al naar huis moet. Maarja das nu eenmaal voetbal.

Posted by Blue Sky 99 on Jun-19-2006 17:10:

quote:
tja maar Zuid Koreanen of Togolezen zijn nog een pak minder imo ondanks het zwakke Frankrijk. Jammer wel dat er in deze poule ploegen doorgaan en bv Ivoorkust al naar huis moet. Maarja das nu eenmaal voetbal.

Zo ontstellend zwak is Zuid-Korea nu ook weer niet, in ieder geval verdienen ze het meer dan de Fransen op dit moment.

Posted by Jasperovitsj on Jun-19-2006 17:15:

quote:
Jammer wel dat er in deze poule ploegen doorgaan en bv Ivoorkust al naar huis moet. Maarja das nu eenmaal voetbal.

Waarheid.

Posted by Phortastic on Jun-19-2006 17:42:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Zo ontstellend zwak is Zuid-Korea nu ook weer niet, in ieder geval verdienen ze het meer dan de Fransen op dit moment.

Waarheid

Posted by djcresto on Jun-19-2006 17:43:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99

Dan heb je de match toch niet gezien denk ik. Heeft Zuid Korea buiten de goal tegen de Fransen een kans gehad? Ik dacht het niet. Heb je Zuid Korea gezien tegen Togo in de eerste helft? Erbarmelijk was dat. Na de rust mochten ze blij zijn dat die Togolees rood kreeg. Ik ben zeker geen fan van de Fransen maar ik zie hen toch veel liever in de 1/8e finale dan de Zuid Koreanen. Zeker kwalitatief gezien dan.

edit: Als Togo een punt pakt tegen de Fransen zit ik hier wel schoon met mijne commentaar

Posted by Real on Jun-19-2006 17:53:

Hup Shevchenko hup.

Straks gaat Spanje schitteren, let maar op.

Posted by Blue Sky 99 on Jun-19-2006 18:11:

quote:
Dan heb je de match toch niet gezien denk ik. Heeft Zuid Korea buiten de goal tegen de Fransen een kans gehad? Ik dacht het niet. Heb je Zuid Korea gezien tegen Togo in de eerste helft? Erbarmelijk was dat. Na de rust mochten ze blij zijn dat die Togolees rood kreeg. Ik ben zeker geen fan van de Fransen maar ik zie hen toch veel liever in de 1/8e finale dan de Zuid Koreanen. Zeker kwalitatief gezien dan.

edit: Als Togo een punt pakt tegen de Fransen zit ik hier wel schoon met mijne commentaar

Ieder zijn mening natuurlijk maar ik bekijk het zo: Frankrijk heeft individueel gezien kwaliteit zat maar ze hebben als we naar die verhouding kijken nog niets gebracht, dan vind ik dat Zuid-Korea al meer gebracht heeft als je weet dat er maar 6 spelers uit de selectie niet uit de K-League komen.

Posted by Jasperovitsj on Jun-19-2006 19:10:

Fuck seg, Luis Gar�ia brengt Spanje ei zo na op voorsprong, en nog geen 2 minuten laten scoren die Tunesi�rs een onnozele prutgoal.
Wel leuk voor de match denk ik

Posted by FredNova on Jun-19-2006 19:43:

VT4 stond net op, djeezus die Gunther Yeshead verdient toch een kogel door zen kop he... snel terug op NOS kijken.

Posted by The_G0dfather on Jun-19-2006 21:00:

jeanet = topscorer

Posted by Eagle` on Jun-19-2006 21:11:

Fabregas

Posted by Xilver on Jun-19-2006 21:17:

SPAIN FUCK YEAH!

Zij mogen van mij zeker met de beker naar huis. Droomfinale: Argentini� - Spanje... Te mooi zeker?

Posted by Shadowkid on Jun-19-2006 21:31:

Vamos Espa�a! Ge kunt zeggen van Raul wat ge wilt, maar hij stond er toch

Ik vond zowel Xavi, Xabi Alonso als Senna wel vrij zwak vandaag. Gelukkig heeft Spanje een sterke bank. Verdedigend gaan ze wel aandachtiger moeten zijn als ze tegen een ploeg als Brazili� ofzo uitkomen, anders gaan ze denk ik redelijk wat goals slikken.

Posted by Real on Jun-19-2006 21:44:

In slaap gevallen na 10 minuutjes.

Posted by Eagle` on Jun-19-2006 21:48:

quote:
Originally posted by Real
In slaap gevallen na 10 minuutjes.

kalf !

Posted by The Freezzz on Jun-19-2006 22:10:

quote:
Originally posted by Xilver
SPAIN FUCK YEAH!

Zij mogen van mij zeker met de beker naar huis. Droomfinale: Argentini� - Spanje... Te mooi zeker?

Dat zijn ook de enige twee landen, die in beide wedstrijden goed voor de dag zijn gekomen + Ghana trouwens.

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »