TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »


Posted by christina on Aug-03-2006 09:00:

quote:
Originally posted by Tiger777
Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat.

Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont.


ja mss wel, maar als ge wilt bijkomen is kip niet zo geschikt he


Posted by Kelly* on Aug-03-2006 09:34:

quote:
Originally posted by christina
ja mss wel, maar als ge wilt bijkomen is kip niet zo geschikt he


ik zen nogal ne viesneus als het op eten aankomt
ik eet niks met been in of vet aan...
meestal komt da neer op een kiek-filet, een steakske, kalkoenfilet,...

uiteaard met de nodig sauzen


Posted by Loraine on Aug-05-2006 16:25:

quote:
Originally posted by Kelly*
ik zen nogal ne viesneus als het op eten aankomt
ik eet niks met been in of vet aan...
meestal komt da neer op een kiek-filet, een steakske, kalkoenfilet,...


Hier nog zo inne
Afgezien van een varkenshaasje of schnitzel ook gin varkensvlees dus!

De pot schaft vanaaf hier iig:
Einoodles met biefstuk-reepjes, broccoli en tauge in zwarte bonen saus met een likje Japanse soya saus


Posted by Config on Aug-05-2006 16:31:

BBQ strax + drank om alles goed naar beneden te werken


Posted by MikeVee on Aug-05-2006 16:32:

quote:
Originally posted by ConFig
BBQ strax + drank om alles goed naar beneden te werken


Hier over een uur of 4 hetzelfde, maar dan zonder BBQ


Posted by Kelly* on Aug-05-2006 16:34:

Ik gaan mij eens nen piza spinazie in den oven slingeren!


Posted by Sh!fty on Aug-06-2006 13:26:

Struisvogelsteek van den Aldi, met een groentebrei van tomaat, aubergine, champignons, ajuin en melk met goudgeel gebakken patatjes in een pan olie

krachtvoer


Posted by domineesje on Aug-06-2006 16:43:

Scampi Diabolique (goed pikant, nu oudste niet thuis is)


Posted by eieregooie on Aug-06-2006 16:45:

McDonalds


Posted by domineesje on Aug-06-2006 16:52:

is dat een gedacht of echt zo??

steeds dezelfden die fastfood eten


Posted by Dark Apostle on Aug-06-2006 17:14:

S.P.A-ghethey!!!!


Posted by Sh!fty on Aug-06-2006 17:33:

quote:
Originally posted by domineesje
is dat een gedacht of echt zo??

steeds dezelfden die fastfood eten


als ge om de 2 minute moet spammen op een forum dan hedde geen tijd om te koken eh, das toch duidelijk


Posted by mellow_head on Aug-06-2006 17:43:

Verjaardagsfeestje van mij dezenavond zuipeuhhhhh en stokeuhhhhh!!!!


Posted by Push2005 on Aug-06-2006 17:45:

Have fun

(Zijn er geen BETA's uitgenodigd... Kdenk dat TOR wel graag zou komen )


Posted by eieregooie on Aug-06-2006 18:09:

quote:
Originally posted by domineesje
is dat een gedacht of echt zo??

steeds dezelfden die fastfood eten

Ja, dat is echt zo

Wat ik anders eet is vaak het vermelden niet waard


Posted by mellow_head on Aug-07-2006 09:57:

quote:
Originally posted by Push2005
Have fun

(Zijn er geen BETA's uitgenodigd... Kdenk dat TOR wel graag zou komen )



LOL, neeneen, tis een little get-together onder kameraden gewees


Posted by diddi on Aug-07-2006 10:11:

quote:
Originally posted by mellow_head
LOL, neeneen, tis een little get-together onder kameraden gewees


verjaardag vieren onder meloenhoofden duz...


Posted by TOR on Aug-07-2006 17:35:

quote:
Originally posted by mellow_head
LOL, neeneen, tis een little get-together onder kameraden gewees


Ik dacht dat ik uw kameraad was


Posted by eieregooie on Aug-07-2006 17:45:

Pannekoeken


Posted by 1Million$shot on Aug-07-2006 17:48:

WOKKEN !!!!!


Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2006 17:49:

gene speciale kost vandaag, bonen met aardappelen en blinde vink


Posted by mellow_head on Aug-07-2006 18:23:

quote:
Originally posted by TOR
Ik dacht dat ik uw kameraad was



Nope, heb mn vriendschapsbandje uitgedaan!


Posted by eieregooie on Aug-08-2006 18:10:

Spaghetti

Alhoewel... Spaghetti, met van die wokkelvormige pasta erdoorheen... En napoletaanse saus met soepballetjes en verscheurde plakjes jong belegen kaas erdoorheen


Posted by Dark Apostle on Aug-08-2006 18:36:

quote:
Originally posted by eieregooie
Spaghetti

Alhoewel... Spaghetti, met van die wokkelvormige pasta erdoorheen... En napoletaanse saus met soepballetjes en verscheurde plakjes jong belegen kaas erdoorheen


Zoals gij dat uitlegt lijkt dat op een overreden eendje, maar het zal er wel presentable uitzien


Posted by eieregooie on Aug-08-2006 18:38:

Ochja, het was wat improviseren, maar t smaakt prima


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.