TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat. Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont. |
| quote: |
| Originally posted by christina ja mss wel, maar als ge wilt bijkomen is kip niet zo geschikt he |
| quote: |
| Originally posted by Kelly* ik zen nogal ne viesneus als het op eten aankomt ik eet niks met been in of vet aan... meestal komt da neer op een kiek-filet, een steakske, kalkoenfilet,... |
BBQ strax
+ drank om alles goed naar beneden te werken 
| quote: |
| Originally posted by ConFig BBQ strax + drank om alles goed naar beneden te werken |
Ik gaan mij eens nen piza spinazie in den oven slingeren! 
Struisvogelsteek van den Aldi, met een groentebrei van tomaat, aubergine, champignons, ajuin en melk met goudgeel gebakken patatjes in een pan olie
krachtvoer 
Scampi Diabolique (goed pikant, nu oudste niet thuis is)
McDonalds 
is dat een gedacht of echt zo??
steeds dezelfden die fastfood eten 
S.P.A-ghethey!!!!
| quote: |
| Originally posted by domineesje is dat een gedacht of echt zo?? steeds dezelfden die fastfood eten |
Verjaardagsfeestje van mij dezenavond
zuipeuhhhhh en stokeuhhhhh!!!!
Have fun 
(Zijn er geen BETA's uitgenodigd... Kdenk dat TOR wel graag zou komen
)
| quote: |
| Originally posted by domineesje is dat een gedacht of echt zo?? steeds dezelfden die fastfood eten |

| quote: |
| Originally posted by Push2005 Have fun ![]() (Zijn er geen BETA's uitgenodigd... Kdenk dat TOR wel graag zou komen ) |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head LOL, neeneen, tis een little get-together onder kameraden gewees |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head LOL, neeneen, tis een little get-together onder kameraden gewees |
Pannekoeken 
WOKKEN !!!!! 
gene speciale kost vandaag, bonen met aardappelen en blinde vink 
| quote: |
| Originally posted by TOR Ik dacht dat ik uw kameraad was |
Spaghetti ![]()
Alhoewel... Spaghetti, met van die wokkelvormige pasta erdoorheen... En napoletaanse saus met soepballetjes en verscheurde plakjes jong belegen kaas erdoorheen 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Spaghetti Alhoewel... Spaghetti, met van die wokkelvormige pasta erdoorheen... En napoletaanse saus met soepballetjes en verscheurde plakjes jong belegen kaas erdoorheen |
Ochja, het was wat improviseren, maar t smaakt prima 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.