TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הט'רד של ההאב נשאר סטיקי... אם כולם רוצים שזה גם יהיה סטיקי אז אני ישים את זה גם |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC תראה, איך שבא לך ממילא הטרד הזה מתעדכן כמעט כל יום וככה הוא זז למעלה בפורום הזה ככה שאין ממש הבדל...... רק שסטיקי יהיה יותר נוח. זה הכל. בגלל זה הצעתי את זה....... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם יש הסכמה שזה יהיה סטיקי אז אני ישים את זה... לי זה לא מפריע |
כן גם אני בעד...
למה נרקומנים אוהבים כדורסל?
יש שם 2 זריקות וכדור מהצד....
איך יודעים שבתורה לא היה דאודורנט?
כי כתוב בתורה: "וירם משה את ידו וימותו העמלקים..."
| quote: |
| Originally posted by NaOren איך יודעים שבתורה לא היה דאודורנט? כי כתוב בתורה: "וירם משה את ידו וימותו העמלקים..." |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ זאת בדיחה של כיתה ג' |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ זאת בדיחה של כיתה ג' |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ זאת בדיחה של כיתה ג' |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind שני אנשים הלכו ברחוב, אחד נפל לבור, השני אהב חומוס |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ חחחחחחחחח בדיחות כפית... אני תמיד נקרע כשמישהו מספר לי אותם פתאום בלי קשר איש אחד הולך ברחוב ורואה ילדה יורקת אז הוא שואל אותה: ילדה את ממטרה? אז היא עונה לו לא אני אפרשזיף |
די עם הבדיחות קרש
זה לא מצחיק גם שאתה שיכור ב4 בלילה
(טוב אולי נסחפתי*)
בכל מקרה הבדיחה בסגנון שלדעתי היא מלכת הבדיחות
היא של האיש השמן בגן ילדים
וסתם סיפור
איזה יום אני הולך ברחוב ועובר ליד גן ילדים
ופתאום מגיע איזה שמן כזה ונכנס לגן
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ די עם הבדיחות קרש זה לא מצחיק גם שאתה שיכור ב4 בלילה (טוב אולי נסחפתי*) בכל מקרה הבדיחה בסגנון שלדעתי היא מלכת הבדיחות היא של האיש השמן בגן ילדים וסתם סיפור איזה יום אני הולך ברחוב ועובר ליד גן ילדים ופתאום מגיע איזה שמן כזה ונכנס לגן |
איש אחד הולך ברחוב רואה איש אחר דופק תראש בקיר
אז הוא שואל אותו "תגיד אתה דפוק?"
אז הוא עונה "לא אני משה"
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind איש אחד הולך ברחוב רואה איש אחר דופק תראש בקיר אז הוא שואל אותו "תגיד אתה דפוק?" אז הוא עונה "לא אני משה" |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ בכל מקרה הבדיחה בסגנון שלדעתי היא מלכת הבדיחות היא של האיש השמן בגן ילדים |
יש בזה משהו... חפיף
שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס
פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס
הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו
בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה
שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה
הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח
עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה
נחמדדדד מאודדד רועייי אהבתייייי אני ירשום בבספררר

למה אתה רוצה לשמוע קטעע אני רואה סרטטט ששם היתה תחרות של הנוד הכי ארוך וזה מצחיק רצחחח אבל מה הכי קטע בסיפור מי ניצחח איזו בלונדינית מה זוו יפפפהה בכייף הייתי עושה לה טובההה מה זה הביאהההה של החייםם זה מה מצחיקק!!!!!!!
טוב יש לי אחת טובה
בוקר אחד בא הארנב אל השועל שועל שועל יאללה שים נעלים וטרנינג ובוא לרוץ השועל לאאאא עזוב אין לי כוח.הארנב אומר לו נוווו שועל עוזב כבר את הארואין ובוא לרוץ טוב השועל עולה על טרנינג ונעלים ובא לרוץ רצים רצים הארנב בא אל הדוב דוב דוב שים נעלים וטרנינג ובוא לרוץ הדוב לאאאא עזוב אין לי כוח. הארנב אומר לו נווו דוב עזוב כבר את האקסטוט ובוא לרוץ טוב הדוב עולה על טרנינג ונעלים ובא לרוץ רצים רצים הארנב בא לאריה אריה אריה שים נעלים וטרנינג ובוא לרוץ לאאאא אין לי כוח.הארנב אומר לו נוווו עזוב כבר את החשיש ובוא לרוץ האריה בא לארנב מביא לו ביס בראש והורג אותו הדוב והשועל המומים מה קרה למה עשית את זה!@#$!@
האריה אומר להם מה יש לי כוח לרוץ כל פעם שהמטומטם הזה לוקח ספידים
זה בשביל אודרורי שאמר שהוא אוהב שהארנב מסומם 
| quote: |
| Originally posted by Segev זה בשביל אודרורי שאמר שהוא אוהב שהארנב מסומם |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ חחחחחחחחח בדיחות כפית... אני תמיד נקרע כשמישהו מספר לי אותם פתאום בלי קשר איש אחד הולך ברחוב ורואה ילדה יורקת אז הוא שואל אותה: ילדה את ממטרה? אז היא עונה לו לא אני אפרשזיף |
| quote: |
| Originally posted by oDrori חחחח אין לי כח לחטט אחורה אבל גיל שם פה משהו בסגנון... נראה לי ילדה עומדת באמצע הכביש מחופשת לתות וכל מיני... סיפרתי אותה לחברים שלי (בשעת לילה מאוחרת כמובן) הם נשפכו |
| quote: |
| Originally posted by Segev אני אגיד לך איך זה איש אחד הולך ברחוב פתאום הוא רואה ילדה אחת בוכה הוא שואל אותה ילדה למה אתה בוכה היא לא עונה הוא שואל אותה עוד פעם ילדה למה את בוכה אז היא מסתובבת ואומרת אני לא ילדה אני תות |
טוב אצלינו מספרים את זה אחרת...
אבל זה עדיין דיי מצחיק כשמישהו בא אליך ואומר לך את זה פתאום בלי שום קשר
נזכרתי בבדיחה אז חשבתי לכתוב אותה פה!!!!
אני מקווה שאני מספר אותה טוב למה שמעתי אותה ממזמן
איש אחד נכנס לבר, לוקח איש מצמיד אותו לקיר, שם לו מלון על הראש ויורה ופוגע במלון
האיש (שירה) אומר:
I am John!
בא אחריו עוד איש, מצמיד איש לקיר, שם לו תפוז על הראש ויורה
ופוגע בתפוז
האיש (שירה) אומר:
I am Johny!
בקיצר בא אחרי זה עוד איש, לוקח איש מצמיד אותו לקיר, שם לו זית על הראש ויורה!!!
האיש (שירה) פוגע לאיש בראש ואומר:
I am Sorry!!!

חחחחחחחחחחח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.