TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook. Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk. |
. Niet dat ik ga stilvallen als ik het allemaal al ken of gehoord heb, alsde sfeer er dik in zit, no problem. Maar nieuw werk horen is bij mij een niet te onderschatten surplus.
| Originally posted by Dark Apostle Ge moet ergens beginnen Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten,ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook. |
| Originally posted by Push2005 (m.a.w. als ik een topDJ ga zien dan verwacht ik exclusieve promo's, het is daar dat ik mijn geld voor neertel... En hier gaan Armin en Schulz meestal zwaar de mist in) |
Ik denk eerlijk gezegd dat een Markus set zoals hij in GDBC speelt in zo een zaal als het Sportpaleis totaal niet tot zijn recht komt. Wie de dj's wil horen draaien zoals in hun shows trekt best naar Armadanights of naar Ibiza.
| Originally posted by domineesje denk dat dat een verkeerde redenering is |
| Originally posted by Devilex Ik denk eerlijk gezegd dat een Markus set zoals hij in GDBC speelt in zo een zaal als het Sportpaleis totaal niet tot zijn recht komt. Wie de dj's wil horen draaien zoals in hun shows trekt best naar Armadanights of naar Ibiza. |
Ticket is ondertss ook binnen al heb ik zo hard getwijfeld.
Vorige week vrijdag HET feestje gedaan in Turnmills met een uitzinnig publiek... Als gevolg hiervan ga ik steevast vergelijken (I know I will) en het direct een pak minder vinden, aangezien iedereen al stil staat bij een iet of wat onbekende plaat.
Voor de dj's hoeft het ook niet meer. Ik ben niet meer zo'n Armin fan het laatste jaar. Markus was super op TL maar zal weer krak dezelfde set spelen en M.I.K.E, saai op de Amnesia Tour. Hopelijk beter nu...
Wat mij dan wel over de streep heeft getrokken. Feesten met de maatjes aangezien we van overal komen en ik niet iedereen wekelijks tegen het lijf kan lopen...
| Originally posted by kokkenmaster , aangezien iedereen al stil staat bij een iet of wat onbekende plaat. |
| Originally posted by Antony sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje. |
| Originally posted by Antony behalve Push2005 dan, die wil nieuwe dingen horen van de dj's sorry, maar ik hoor die liever eerst eens thuis of eender waar, maar iets onbekend, al is het een toty kandidaat, hoeft niet als primeur in een bomvol illusion sportpaleis feesje. mjah, zolang we niet met 12000 (of weet ik veel) Beta's zijn, kan niet altijd iedereen tevreden gesteld worden die komt. |

| Originally posted by mrcanon wel ik hoor ook liever een plaat thuis eerst, das erg raar. En als ik ze dan enorm goe vind en ze dan op een event hoor ingemixt worden dan geeft da wel een goe gevoel. Als ik morgen Bass Society ga horen opkomen zal't alle remmen los zijn |
| Originally posted by Antony tis da gevoel dak bedoel |
amai, als ik d�� hoor opkomen gaat het dak er af 
^zeg wat heb je tegen mij 
Spreekt gij tegen uzelf? 
| Originally posted by MikeVee Spreekt gij tegen uzelf? |
Ik zie daar geen post van hoor 
| Originally posted by MikeVee Ik zie daar geen post van hoor |
h�h�, heb ervoor gevote, daarmee dat die post bij mij niet zichtbaar is
Het is te hopen voor u dat die post niet elke pagina staat.
| Originally posted by MikeVee h�h�, heb ervoor gevote, daarmee dat die post bij mij niet zichtbaar is Het is te hopen voor u dat die post niet elke pagina staat. |
| Originally posted by FCB_Fanatic helaas wel |
wtf is de bedoeling van die sfinxen?
| Originally posted by Antony amai, als ik d�� hoor opkomen gaat het dak er af |
| Originally posted by FenixStyle Ge kunt mss best daarblijven zaterdag tot 's avonds voor de ultieme party!!? |