TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »
jag kan ocks�, look, no hands! 

�ven jag fick chansen bakom spelarna 

| quote: |
| Originally posted by Vizay haha tv� riktigt sk�na bilder p� mig, min jesuspose med solnedg�ngen som bakgrund �r ju klockren ![]() ![]() Men �nnu b�ttre �r n�r jag st�r bakom mixern p� sundeck med armarna rakt ut, ser ut som jag skriker i ren och sk�r r�dsla f�r att det befinner sig en mixer framf�r mig ![]() |
kul att ni gillar dem!
f�r v�l tacka er som �r s� tacksamma att ta kort p� 
Den bilden p� Jesus-Vizay d�r .. den �r duuuuktigt redigerad, �r ett r�cke � shit d�r annars, hihi, klonst�mpeln i like!
Och den d�r han �r livr�dd f�r mixern �r en del i en serie om 8 bilder d�r han klappar h�nder � har sig.
Jag v�ntar fortfarande p� att min kompis ska dra ig�ng v�r server s� jag kan l�gga upp originalen till mina bilder ...
| Originally posted by jofawe Den bilden p� Jesus-Vizay d�r .. den �r duuuuktigt redigerad, |

Hehehehe, tyckte v�l jag s�g ett saknat r�cke 
Steve, dra ig�ng Summer Cruise tr�den 
Aldready done, nice!
anuga var �r dina bildeR?!?!??!!
| Originally posted by Laszlo anuga var �r dina bildeR?!?!??!! |
| Originally posted by Laszlo anuga var �r dina bildeR?!?!??!! |

Visst ja, n�mnde det nog p� b�ten, men ser dessa snar lika ut eller =)

partyrapport: http://www.laszlo.se/blog/?p=118
puss o kram
s�d�r.. d� vart de uppe � klart.
mina bilder i h�guppl�st ligger p� http://www.riddarna.se
D�r loggar ni in med trance / tranceaddict .. � som ni f�rst�r s� �r det enkom f�r OSS TA�s ...
Finns bilder fr�n kryssen nu �ven p� q-dance.nl och jag hittade n�t jag inte trodde var m�jligt... en bild p� Peter med �ppna �gon...

Bra bild!
jag gillar q-dance videorapport http://www.q-dance.nl/main.php?pid=...d71e8763086668b
�ven om jag missade helt att det var en porrkryssning vi var p� :P
om jag f�r s�ga mitt s� �r det d�r ingen vidare promotion f�r mondaybar..
Som jag skrev p� TC... men i andra ord... skabbig video!
S� ser ni Holl�ndska �sikten av Sverige.... slampiga blonda tjejer som vill j�mt ha sex...
Jag hade j�tte kul p� kryssen men n�r jag ser det h�r har jag ingen lust att �ka p� n�gon mer - motbjudande! Vad vill man locka f�r publik igentligen?
Vem e duden som blir blowed? Bad bad bad publicity...
| Originally posted by anuga Vem e duden som blir blowed? Bad bad bad publicity... |
Ahh de e ju grymt pinsamt, fan va billigt... vem �r bruden d� kan man undra. Allts� visst, s�nt l�r h�nda r�tt ofta och folk �r ju mer �n k�ta p� celebs som bes�ker Sverige men att filma och l�gga ut med fokus p� sex �r helt fel vinkel... det handlar om musik och fest i h�gsta kvallitet... det stavas "Monday Bar" inte "red light district"
Vi �r f�rbannade! Skickade just ett email till de ansvariga p� Q-dance med krav att dom omedelbart tar bort videon. Fyfan vilket l�gvattenm�rke!
Obs, att vi betalade f�r dessa "reportars" hytter, mat och sprit...
/Staffan
| Originally posted by MondayBar Obs, att vi betalade f�r dessa "reportars" hytter, mat och sprit... /Staffan |
Nu ska det vara borttaget. Det kommer ocks� att komma en officiell urs�kt fr�n Q-dance strax. L�gger ut den h�r s� fort den kommer.
/Staffan
Bra jobbat, riktigt illa av dom att ha s�na videos p� sin sida, s�nkte sig totalt som seri�sa festarrang�rer i mina �gon.