TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007)
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Grappig spul 
Ik had toch wel een Quadran verwacht in de Bonzai-tent.
Waar is die timetable?
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Waar is die timetable? |
| Originally posted by FUSyke Waar is die timetable? |
Inderdaad (ps: ik dacht Armin van 17u tot 20u ofzo)
Ik ken mijn eigen uren ook nog niet, maar normaal zal dat openen zijn he 
moest ge ondertussen iets meer weten over het uur van Airwave en Joof, hou u zeker niet in 
nogmaals bedankt voor die Tomorrowland stuff trouwens 
ja inderdaad, merci h� , de poster hangt al op 
| Originally posted by Config ja inderdaad, merci h� , de poster hangt al op |
| Originally posted by FenixStyle Ik moet hier nog eerst eens wat plaats gaan maken want die bigass-poster neemt dus best wel wat ruimte in beslag |
Ik heb lang liggen twijfelen of ik wel zou gaan, maar ik heb vandaag dan toch nog kaarten besteld.
| Originally posted by FenixStyle Ik moet hier nog eerst eens wat plaats gaan maken want die bigass-poster neemt dus best wel wat ruimte in beslag |
pics or stfu
graag gedaan 
| Originally posted by FredNova Inderdaad (ps: ik dacht Armin van 17u tot 20u ofzo) |
en als gij opent zalk verkenninstochtje wa later plannen
hehe, hopelijk vinden heel wat BeTA's een gaatje in hun plannen om even langs te komen 
| Originally posted by FredNova hehe, hopelijk vinden heel wat BeTA's een gaatje in hun plannen om even langs te komen |
| Originally posted by FenixStyle Fred, soms al iets gehoord ivm mijn camping? |
| Originally posted by FredNova ik ben zo stilaan de 'ticket helpdesk' aant worden heb het nog eens doorgestuurd (meer kan ik ook niet doen) |

Tr�s bonnes nouvelles pour la timetable, Armin Van buuren joue de 19h � 22h et PVD de 22h � 00h, ca m'est confirm� par id-t!
dat viel te verwachten natuurlijk , alleszins niet slecht voor de fanboys 
hey,
ik had een vraagske ivm de camping...
hoe strikt is het reglement ivm met gemotoriseerde voertuigen en glas enzo ?
stond vroeger ook zo in bv het werchter reglement maar werd niet echt toegepast ( tegenwoordig wel op werchter).
en vroeger kon je dus wel je transportmiddel bij je tenten plaatsen ( in ons geval een oude brandweer wagen)
zelfde verhaal met glas en stroomgroepen ...
(we kamperen in luxe ;-) )
thx !
ik zou het ni weten..
gigidy gigidy
vandaag mijn ticket gaan halen 
nu is't hopen op goed weer
| Originally posted by djmanu Tr�s bonnes nouvelles pour la timetable, Armin Van buuren joue de 19h � 22h et PVD de 22h � 00h, ca m'est confirm� par id-t! |
and i would like to hear AvB sooo badly!