TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by FCB_Fanatic on Oct-16-2007 17:38:

quote:
Originally posted by djcresto
Raar dat brugge zoveel meer kijkers had dan Anderlecht.

waarom is dat zo raar?

Posted by FenixStyle on Oct-27-2007 20:15:

Standard - KVM 2-2

Mits een gelijkspel morgentussen Cercle en Anderecht, en een overwinning van Genk tegen Brugge, kan het er na morgen wel eens terug heel interessant gaan uit zien aan de top van de rangschikking

Degenen die dachten dat Standard eindelijk op weg was naar een nieuwe titel, zullen hun mening toch alvast moeten herzien denk ik..

Posted by FCB_Fanatic on Oct-27-2007 22:45:

quote:
Originally posted by FenixStyle
en een overwinning van Genk tegen Brugge

dream on

Posted by Gladius on Oct-27-2007 23:35:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Degenen die dachten dat Standard eindelijk op weg was naar een nieuwe titel, zullen hun mening toch alvast moeten herzien denk ik..

waarom?

Posted by FCB_Fanatic on Oct-27-2007 23:51:

quote:
Originally posted by Gladius
waarom?

logica???

iedereen zou ondertussen moeten door hebben dat de kern van Standard te beperkt is. Ze hebben dat de laatste weken enigzinds proberen op te lossen door spelers aan te trekken die elders niet voldoen. Zo hebben ze Dufer aangetrokken die bij Club te min was, en hebben ze ook Ingrao aangetrokken met een vrije transfer nadat ie oa bij Genk en Lierse was mislukt. Ook het spel van Standard gaat er de laatste weken niet echt meer op vooruit. Ik heb de indruk dat ze het steeds moeilijker krijgen om hun matchen te winnen.

Ik wil helemaal niet beweren dat Standard te titel niet gaat nemen, maar iemand die denkt dat ze hem op ��n been zouden winnen is gewonn naief. Het blijft Standard ... niet bepaald een ploeg met stabiliteit

Posted by Gladius on Oct-28-2007 10:13:

Genk deed vorig jaar ook mee tot op het einde eh, en die hunne kern was ook helemaal niet zo breed. Ik zeg ook ni dat ze los kampioen spelen, maar ik denk wel dat ze heel lang mee gaan doen dit jaar.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-28-2007 21:41:

Brugge wint met 1-2 in Genk en komt tot op ��n punt van Standard

ik ben benieuwd naar de beelden

Posted by Config on Oct-31-2007 11:22:

quote:

Johan Vermeersch beledigt zwarte speler
wo 31/10/07 - Brussels-voorzitter Johan Vermeersch is tijdens het groepsgesprek met zijn spelers uit de bocht gegaan, schrijft Het Laatste Nieuws. Hij zou Matumona racistisch beledigd hebben.
Volgens verschillende bronnen zei Vermeersch iets in de trant van: "Kruip in een boom en eet een tros bananen". "Het was er echt over", getuigt een speler.
(Belga)
Vermeersch zelf relativeert: "Ja, ik heb iets met bomen en bananen gezegd, maar dat is toch niet racistisch?"

"We hebben hier toch ook bomen en bananen? Ga eens naar een groentemarkt en je komt zeker een tros bananen tegen."

"Als hier ��n iemand een antiracist is, dan ben ik het wel", gaat Johan Vermeersch voort.

"Kijk maar naar de samenstelling van mijn ploeg. Dat is toch een multiculturele bende, niet?"

"Ik heb Matumona er enkel willen op wijzen dat hij nu in Europa voetbalt, niet in de Sahara."

"En dat hij dus professioneel moet leven en zich aan de reglementen houden. Niet meer en ook niet minder", zegt de Brussels-preses.

"Ik moest de spelers op hun verantwoordelijkheden wijzen, want sommigen maken er een zootje van. Maar ik vond het best wel een positief gesprek."

Posted by Gladius on Oct-31-2007 12:45:

snogal een pat�ke die Vermeersch eh

Posted by Real on Oct-31-2007 14:06:

Tis echt ne kadee.

Posted by djcresto on Nov-02-2007 08:40:

Wat een opgeklopte zaak toch zeg. Nu trekt de hoofdsponsor van Brussels zich al terug, verbreekt de speler zijn contract en neemt die een serieuze advocaat onder de arm.

Als ik nen Belg nen Aap noem dan mag dat zomaar, als ik dat tegen iemand doe met een donkere huidskleur ben ik een racist. Dat iedereen maar is in de spiegel kijkt vooraleer hij anderen gaat beschuldigen.

Ik vind die Vermeersch ook ne groten brul"aap". Maar dat de zogenaamde niet racisten die hem beschuldigen van racisme maar eens kijken naar wat Vermeersch al gedaan heeft voor het voetbal in Brussel en voor de integratie van allochtonen.

Posted by Gladius on Nov-02-2007 09:07:

inderdaad, dit gaat er wel hard over, belachelijk gewoon.

Posted by Gladius on Nov-12-2007 12:14:

hah Vercauteren ontslagen!
gisteren naar de match gaan zien btw. Anderlecht was echt wel erbarmelijk slecht.

Posted by Bl@ckOut on Nov-12-2007 17:53:

Ben gisteren ook gaan zien op't Kiel, en 't was bij momenten niet om aan te zien zeg. Soms werd Anderlecht gewoon weggedrukt en slechts af en toe konden ze er eens uitkomen, maar dit woog niet op tegen het overwicht en de kansen van GBA. Het had makkelijk 4-0 kunnen zijn. En dan nog een deel van de match tegen 10 man.

En Vercauteren, 't zat er wat aan te komen maar of het nu zoveel beter is. Denk dat het grotendeels aan de spelers ligt en niet aan de trainer.

Posted by FCB_Fanatic on Nov-12-2007 19:46:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
En Vercauteren, 't zat er wat aan te komen maar of het nu zoveel beter is. Denk dat het grotendeels aan de spelers ligt en niet aan de trainer.

sorry, maar hier heb ik toch serieus mijn twijfels bij. Vercauteren heeft (had ) kwalitatief de beste kern van Belgi� ter beschikking. Dan vind ik het enorm schrijnend dat hij op zn twee jaar trainerschap nauwelijks goed voetbal heeft kunnen brengen met die ploeg. De enige goeie matchen die hij heeft gespeeld waren op het eind van vorig seizoen tegen ploegen uit de onderste regionen of tegen ploegen die er volledig door zaten. Ik herinner mij bijvoorbeeld nog de match op Club, tegen een Club in crisis, waar Anderlecht als een staartploeg met enorm veel schik kwam voetballen. Dat was niet omdat Club zo goed was, dat was omdat Vercauteren die opdracht had gegeven uit schrik om te verliezen. Enkel met enorm veel geluk konden ze toen een punt uit de brand slepen.

Het bestuur van Anderlecht heeft afgelopen zomer bovendien enorm veel inspanningen gedaan om de kern samen te houden EN te versterken ... en uiteindelijk doet hij het slechter dan verleden jaar. Enerzijds kan hij als excuus inroepen dat Tchit� werd verkocht. Anderzijds is hij niet in staat om zijn nieuwe spits vertrouwen te geven en heeft hij blijkbaar ook niet het tactische intellect om in te zien dat die nieuwe spits enkel rendeert in een 4-4-2. Verder heeft hij in tal van matchen tactische blunders begaan van formaat, voornamelijk in de CL dan, die Anderlecht punten hebben gekost en mogelijk ook de kwalificatie.

Sorry, maar Vercauteren heeft met de kern die hij ter beschikking had niets uitzonderlijk gedaan. De enige reden waarom hij tweemaal de titel pakte was door het falen van de tegenstanders. Er zit echt veel meer potentieel in die kern dat dat Verwauteren er kon uithalen. Hij is in mijn ogen terecht ontslagen, ... of het nu beter wordt zal de toekomst uitwijzen, maar met angsthaas Vercauteren was in mijn ogen alvast geen verbetering mogelijk.

Posted by FCB_Fanatic on Nov-17-2007 21:26:

Het zal de 4de pot worden voor de duivels vrees ik, het WK mogen ze ook al vergeten dus

Posted by Config on Nov-23-2007 13:02:

quote:

Belgi� zit in derde pot voor WK-loting
vr 23/11/07 - De WK-loting zou al bij al nog kunnen meevallen voor de Rode Duivels: ze zitten nog net in de derde pot. Zondag wordt er om 17u geloot.
POT 1: Itali�, Spanje, Duitsland, Tsjechi�, Frankrijk, Portugal, Nederland, Kroati�, Griekenland

POT 2: Engeland, Roemeni�, Schotland, Turkije, Bulgarije, Rusland, Polen, Zweden, Isra�l

POT 3: Noorwegen, Oekra�ne, Servi�, Denemarken, Noord-Ierland, Ierland, Finland, Zwitserland, Belgi�

POT 4: Slovakije, Bosni�-Herzegovina, Hongarije, Moldavi�, Wales, Macedoni�, Wit-Rusland, Litouwen, Cyprus

POT 5: Georgi�, Albani�, Sloveni�, Letland, IJsland, Armeni�, Oostenrijk, Kazachstan, Azerbeidzjan

POT 6: Liechtenstein, Estland, Malta, Luxemburg, Montenegro, Andorra, Faer�er, San Marino
Live te bekijken op sporza.be
De landen worden onderverdeeld in acht groepen van zes en een groep van vijf. De groepswinnaars gaan rechtstreeks naar het WK, de acht beste tweedes spelen barrages.

allez, we hebben nog chance

Posted by Jasperovitsj on Nov-23-2007 13:08:

Bwah, alleen de groepswinnaars gaan door, en de 8 beste tweedes spelen een barrage. Dus zelfs met een 3de plaats bereiken ze niks. En om de duivels nu tegen landen als Itali�, Spanje, Duitsland of Portugal punten te zien pakken, ik dacht het niet...

Ik hoop wel op een derby der lage landen

Posted by FCB_Fanatic on Nov-23-2007 14:43:

ik vind het alvast een wonder dat ze door een winst tegen Azerbijan toch nog in die derde pot zijn geraakt... maar qua kansen op qualificatie zal het idd niet veel verschil uitmaken

Posted by Jasperovitsj on Nov-23-2007 18:00:

Voor de liefhebbers en bezitters van Eurosport op hun tv: Ze zenden daar nu live de halve finales van het EK Futsal (zaalvoetbal dus) uit, met als eerste match Rusland tegen Itali�. Het wordt gegarandeerd duimen en vingers aflikken bij al die fantastische spelsnelheid en technische hoogstandjes!

Posted by Gladius on Nov-23-2007 19:06:

godverdomme, Eurosport kunne wij ni pakke, hoewel da gratis is

Posted by FCB_Fanatic on Nov-23-2007 19:33:

morgen mss es een kijkske nemen op Eurosport dan

Posted by Progrez on Nov-30-2007 12:20:

quote:
Het maandblad Menzo pakt vrijdag uit met zijn voetbalenqu�te en wat blijkt? Club Brugge is met voorsprong de populairste ploeg van het land. Club kreeg meer dan 26 procent van de stemmen. De verrassing is echter de nummer 2, want dat werd Antwerp. Dat hield Anderlecht achter zich. Standard werd pas 14e. Op de vraag: "Wie gun je nooit de titel?", antwoordde de meerderheid Anderlecht.

Spijtig dat aartsvijand nummer 1 de menzo-enq�ete wint, maar gezien hun groot aantal successupporters in andere provincies is dat geen verrassing.

Den Antwerp als tweedeklasser leeft nog, jongens. Daar gaan we morgen op klinken

Posted by FCB_Fanatic on Nov-30-2007 12:37:

quote:
Originally posted by Progrez
Spijtig dat aartsvijand nummer 1 de menzo-enq�ete wint, maar gezien hun groot aantal successupporters in andere provincies is dat geen verrassing.

Den Antwerp als tweedeklasser leeft nog, jongens. Daar gaan we morgen op klinken

ik weet niet wat gij onder successupporters ziet h�, maar als Club zoveel successupporters zou hebben, dan zou er de laatste jaren toch een enorme daling moeten geweest zijn in de supporteraantallen in de tribunes, niet? Het tegendeel is echter waar, de laatste jaren is Club er ondanks de erbarmelijke resultaten toch nog op vooruit gegaan qua abonnementenverkoop en toeschouwers. Nu lult ge toch maar wat uit uwe nek zenne Progrez

en ik had altijd gedacht dat Beerschot de grote vijand was van Antwerp

Posted by Progrez on Nov-30-2007 12:58:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik weet niet wat gij onder successupporters ziet h�, maar als Club zoveel successupporters zou hebben, dan zou er de laatste jaren toch een enorme daling moeten geweest zijn in de supporteraantallen in de tribunes, niet? Het tegendeel is echter waar, de laatste jaren is Club er ondanks de erbarmelijke resultaten toch nog op vooruit gegaan qua abonnementenverkoop en toeschouwers. Nu lult ge toch maar wat uit uwe nek zenne Progrez

en ik had altijd gedacht dat Beerschot de grote vijand was van Antwerp

Brugge heeft gewoon massa's supporters over heel Belgi� die ze zich eigen heeft gemaakt door successen in het verleden. Gij bent daar toch een voorbeeld van? Want wat heeft een Limburger nu voor affiniteit met een West-Vlaamse club?

Dat het nu een seizoen of drie wat minder gaat verandert daar niet veel aan. Maar goed, misschien is 'schijnsupporter' of 'salonsupporter' een beter woord.

En Brugge wordt - zeker door onze harde kern - wel degelijk aanzien als vijand nummer 1. En ik kan het weten want ik loop genoeg van die kwieten tegen het lijf . Beerschot wordt ook verafschuwd, maar Club is pure haat. Dat weten die van Brugge ook wel. Ik vind toch dat gij, als Fanatiekeling, bijzonder weinig op de hooge bent. Ook een salonsupporter misschien?

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »