TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2007
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2007 10:09:

Een affaire met Sarah Vandenbroucke misschien?

Posted by Antony on Jul-27-2007 10:11:

Da verklaart alles! Dermee da VDB volgend jaar den Tour wilt winnen, om Rasmussen een hak te zetten.

Gaan we der ni mee naar de pers? We zeggen da nen ex-renner ons da verteld heeft.

Posted by MikeVee on Jul-27-2007 10:48:

Een t-shirt van puta madre dragen is anders ook een terechte reden van uitsluiting IMO

Posted by djcresto on Jul-27-2007 11:17:

Als Rasmussen kan bewijzen dat hij effectief in Mexico zat zal dat wel nog een noot kosten aan Rabobank.

Posted by Gladius on Jul-27-2007 11:28:

quote:
Originally posted by MikeVee
Een t-shirt van puta madre dragen is anders ook een terechte reden van uitsluiting IMO

lol +1

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2007 12:08:

quote:
Originally posted by djcresto
Als Rasmussen kan bewijzen dat hij effectief in Mexico zat zal dat wel nog een noot kosten aan Rabobank.

Zijn schoonouders zouden ondertussen al verklaard hebben dat hij efectief die periode in Mexico was...

Posted by FCB_Fanatic on Jul-27-2007 12:20:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zijn schoonouders zouden ondertussen al verklaard hebben dat hij efectief die periode in Mexico was...

hij zou ook gezien zijn in Itali�

hij moet met HARDE bewijzen afkomen

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2007 12:22:

Dan mogen ze toch evengoed met harde bewijzen aankomen dat hij WEL in Itali� gezien is?

Posted by FCB_Fanatic on Jul-27-2007 12:28:

quote:
Dan mogen ze toch evengoed met harde bewijzen aankomen dat hij WEL in Itali� gezien is?

idd, zoals ik gisteren al zei mag Rabobank ook wel eens met harde bewijzen afkomen voor dat ontslag. En als ze die niet hebben zou dat ontslag in ieder geval een enorm amateuristische zet zijn. Ik kan het mij dus moeilijk voorstellen dat Rabobank dergelijk risico zou nemen.

en mijn vorige post was natuurlijk maar een grapje

Posted by MikeVee on Jul-27-2007 12:39:

quote:

"Ja, hij was hier in juni", zegt Jordi Munoz, de zwager van Rasmussen. Er is echter een probleem. Want op de iets specifiekere vraag naar waar de Deen dan uithing op 13 en 14 juni, toen hij werd gesignaleerd in de Italiaanse Dolomieten, kunnen zijn schoonmoeder en zwager geen antwoord geven.

Ze bevestigen dat hij er was; maar zeggen niet dat hij er de hele periode was.

Posted by BZRK on Jul-27-2007 12:56:

Hoop eigenlijk dat Boogerd het haalt vandaag, heeft ie toch wel verdiend.

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2007 12:57:

Of Merckx natuurlijk

Posted by Config on Jul-27-2007 13:02:

ze kunnen misschien hand in hand over de streep rijden

Posted by Zjokke1977 on Jul-27-2007 13:05:

Dat ontslag is volgens mij heel simpel te verklaren vanuit het oogpunt van de sponsor:

Rasmussen zorgt al meer dan een week voor negatieve publiciteit. Hij blijkt uiteindelijk dan ook nog eens gelogen te hebben en dit staat lijnrecht tegenover de principes van een bank, welke duidelijkheid en eerlijkheid naar de buitenwereld als een priorireit beschouwd.
Of Rasmussen al dan niet gepakt heeft maakt voor een sponsor dan niet veel uit.

Ik denk trouwens dat Rabobank (de sponser wel te verstaan) door het in opspraak komen van Rasmussen hem al liever kwijt dan rijk is. De leugen is na al die heisa als het ware een godsgeschenk om hem uit de ploeg te smijten en hun imago terug op te krikken.

Theo de Rooij is niet meer dan een marionet welke in opdracht van de sponser Rasmussen uit de ploeg zet.

Posted by Gladius on Jul-27-2007 13:09:

"want euh, Hushovd is oek volledig choco" (c)Boonen
LOL

Posted by Devilex on Jul-27-2007 14:14:

Ik hoop dat Rasmussen snel een ploeg vindt en dat The Chicken volgend jaar dubbel en dik terugslaat in de Tour.

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2007 14:23:

Discovery zal hem wel binnenhalen, die zitten niet in met dopinggeruchten

Posted by Devilex on Jul-27-2007 14:26:

quote:
Discovery zal hem wel binnenhalen, die zitten niet in met dopinggeruchten

Rasmussen en Contador volgend jaar samen starten als kopmannen bij Discovery, kan wat worden

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2007 14:40:

En Leipheimer niet vergeten

Posted by Devilex on Jul-27-2007 15:46:

Toeme Merckx en Boogerd, zich zo laten verschalken door die Fransman.

Posted by Bl@ckOut on Jul-27-2007 15:52:

^idd, nochtans goede koers gereden maar ze hebben wat te lang gewacht. Maar dan nog weet ik niet of Merckx het had gehaald hoor.

edit: Boonen nog vrij makkelijk de sprint gewonnen.

Posted by MikeVee on Jul-28-2007 07:29:

Straks persconferentie, waarschijnlijk ivm de dopinggeruchten over Soler.

Hopelijk is er niets van aan, want als de barlowploeg het afstapt kan Hunter geen puntjes meer voor me pakken en ben ik uitgeschakeld voor de WP (tenzij Evans alsnog de ronde wint)

Posted by Antony on Jul-28-2007 12:10:

quote:
Originally posted by Zjokke1977
Dat ontslag is volgens mij heel simpel te verklaren vanuit het oogpunt van de sponsor:

Heeft zen voor- en nadelen. Na de Festina-tour zijn er nog nooit zoveel van hun horloges de toonbank over gegaan. Slechte reclame is ook reclame. Dankzij Vino zen bloed wetek nu tenminste da Astana maar een stad is.

Posted by MikeVee on Jul-28-2007 14:58:

Spannend
Leipheimer gaat hard

Posted by CygnusX on Jul-28-2007 15:32:

Whoa, wat een spannende tijdrit!

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »