TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta ' nu moet je echt ophouden, ik zal eem die vorige threads zoeken van haar/hem WAAR DAT wel het geval is, en respect heeft ze/hij totaal niet |
| Originally posted by Optimus die van power rangers. mwah, dat hij dat zegt is natuurlijk niet leuk, maar je reactie was wel kinderachtig. Mag hij ook kinderachtig erop reageren. Want het enige wat je zegt is buitenlanders eruit |
| Originally posted by DJ_Siesta misscien is dat zo overgekomen, maar dat was puur uit emotie, maar ik blijf er bij, gooi de grensen maar eens een tijdje dicht. en daar is niks racistisch aan. |
| Originally posted by DJ_Siesta misscien is dat zo overgekomen, maar dat was puur uit emotie, |
| Originally posted by Miss Proximus Goed h�? Dat die stumpers wel de personen zijn met hersenen? ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus Goed h�? Dat die stumpers wel de personen zijn met hersenen? ![]() Jukx, Riz.....ik zou me vereerd voelen om met jullie een cel te delen ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus bleh.......en nu maar met schepje en emmetje naar het Makkumerstrand |
van partyflock gecopyed pasted
Ik ga hier echt veel gezeik mee krijgen, maar wil mijn standpunt toch even kwijt. De GESTOORDE dader is lid van een milieuorganisatie. Hij heeft Pim naar alle waarschijnlijkheid om het leven gebracht, omdat Pim de nertsenfokkerijen wilde vrijgeven. Hier vocht de dader al tientallen jaren tegen en kon het niet hebben, dat in 1 klap al zijn werk zou verdwijnen. Dit zou betekenen dat: - Dit niets te maken heeft met het buitenlandervraagstuk en belangrijker: -Dat dit niets te maken heeft met de vergelijking van 'de politiek' dat Pim een soort Haider / Le Pen zou zijn. Waarom heeft iedereen in de media en op dit forum er dan steeds over, dat melkert een moordenaar zou zijn enzo?? Dat heeft hier waarschijnlijk dus geen donder mee te maken. Ps. Stof tot nadenken: Le Pen en Haider enzo.. hebben bijna alleen maar tegenstanders en die zijn toch niet vermoord vanwege hun extreem rechtse idee�n?? ( WIL WEL EVEN ZEGGEN DAT FORTUYN NIET EXTREEM RECHTS IS ) Samenvattend: Is het terecht dat veel mensen het de politiek kwalijk nemen, terwijl dat er naar alle waarschijnlijkheid geen donder mee te maken heeft? |
| Originally posted by Optimus van partyflock gecopyed pasted ben ik t wel gedeeltelijk mee eens |

| Originally posted by Akira Je rekent jezelf ook dus tot die groep van die "slimme" mensen ?Eerlijk gezegd heb ik niks zinnigs van je gehoord dan veel loze opmerking.Kijk dat het nou allemaal jou ( toevallig linkse ???)vriendjes zijn en dat je hun maar al te graag in hun kont neukt ja dat is jou probleem Dat zegt echter nog niet dat je tot hetzelfde niveau behoort. JUkx is zeker niet mijn vriend maar die kwam tenminste nog es met punten waarvan ik dacht "jaa daar is over nagedacht " maar die van jou slaan echt nergens op. |

| Originally posted by Miss Proximus En hou alsjeblieft op met ouwehoeren.....je boodschap komt niet over |