TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »

Posted by Progrez on Jul-29-2008 12:45:

Opmerkelijke vaststelling: Op zondag, met voorsprong de drukste dag van de twee, stond er steevast geen kat in de ghetto-tent. Het deed me weer nadenken over de enorme mogelijkheden van een retro area tijdens het festival.

Ik ben 200% zeker dat ge met een paar goed gekozen retro-namen een volle tent krijgt en een sfeertje om in te kaderen. Nostalgie werkt altijd en we bevinden ons nog steeds in Belgi�, d� bakermat bij uitstek der electronische muziek.

Stel u even voor, in deze volgorde:

- Pat Mackenzie (kent iedereen van the mackenzie & jessy, uitstekende opwarmer)
- Jan Vervloet (veelzijdig, ideaal voor de fiocco-liefhebbers)
- Dj Wout (eerste publiekstrekker, kent zijn klassiekers)
- Cherry Moon Trax live (jackpot 1)
- Frank Zolex (duistere doorbijter voor de harde kern)
- Jones & Stephenson live (jackpot 2)
- Yves Deruyter (het dak er 27 keer af)

Deze namen boeken, zonder ongezellige botsauto's in de buurt, en ge hebt gegarandeerd meer volk dan ghetto en electronic en wat weet ik nog allemaal tesamen.

Ik zou bijna durven vragen: wat moet dat kosten om daar zo'n tent te mogen opendoen?

Posted by Push2005 on Jul-29-2008 13:14:

Een "Dream Universe" Stage waarbij ze 1x per jaar Marino Stephano opgraven en hem in het midden van de tent plaatsen in een schrijn.

Daarbij horen zeker volgende kwaliteitsdj's:

Kevin Jee
The Green Martian
Oliver Lieb Live
Yves Deruyter
Steve Gibbs
Jericho

Waarom niet ? Kwaliteit en nostalgie gegarandeerd!

Posted by Devilex on Jul-29-2008 13:51:

Waar ik me dit weekend enorm aan ge�rgerd heb zijn elektro liedjes waarin breaks van bv oude tranceklassiekers zitten in verwerkt. Je hoort de plaat tijdens de break zo opbouwen naar een climax, maar in plaats van een super climax hervalt de plaat nadien gewoon terug in een standaard dertien in een dozijn elektro baslijntje, hatelijk!

Posted by Config on Jul-29-2008 14:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ladytron - Destroy everything (Sasha's Invol2ver edit)

Thanks ! Weet jij als er een release van zal komen, want ik heb die plaat nodig

Posted by Jasperovitsj on Jul-29-2008 14:11:

Samen met Invol2ver zeker, begin september?

Posted by Antony on Jul-29-2008 15:02:

quote:
Originally posted by Devilex
Waar ik me dit weekend enorm aan ge�rgerd heb zijn elektro liedjes waarin breaks van bv oude tranceklassiekers zitten in verwerkt. Je hoort de plaat tijdens de break zo opbouwen naar een climax, maar in plaats van een super climax hervalt de plaat nadien gewoon terug in een standaard dertien in een dozijn elektro baslijntje, hatelijk!

Kgeloof da Guetta der inderdaad zo eentje met Born Slippy gedaan heeft. De pest erin.

Posted by FCB_Fanatic on Jul-29-2008 16:05:

quote:

amai nog nie, zooooo enorm ergerlijk

Posted by Matzi on Jul-29-2008 16:13:

quote:
Originally posted by Antony
Kgeloof da Guetta der inderdaad zo eentje met Born Slippy gedaan heeft. De pest erin.

Inderdaad, toen had ik echt zin om s goe fuck you te doen, het origineel had veel beter gedaan dan die tamme eropvolgende bassline!

Posted by Config on Jul-29-2008 16:22:

quote:
Samen met Invol2ver zeker, begin september?

hopelijk ook als unmixed dan

Posted by Jasperovitsj on Jul-29-2008 16:25:

Of op de sampler

Heeft hij die M83 - Couleurs edit ook gedraaid? Want die vind ik wel sterk.

Posted by E-motion_error on Jul-29-2008 17:00:

quote:
Originally posted by Push2005
Ja dat Studio Brusselpubliek op de mainstage zal alleen nog maar doorgroeien als ze zo'n acts blijven boeken als "The Subs" enzo. Walgelijk wat voor soort elektronische muziek StuBru promoot.

Dus het Stubru publiek is per s� arrogant ofzo

Dan vond ik die met anabolen gevulde driftkikkers, johnniekes en jumpers irritanter in elk geval

Posted by FUSyke on Jul-29-2008 17:55:

leuke herinneringen aan de BPitch stage

Posted by Config on Jul-29-2008 18:22:

quote:
Of op de sampler

Heeft hij die M83 - Couleurs edit ook gedraaid? Want die vind ik wel sterk.

kzou et eerlijkgezegd ni weten, ik kende sommige platen van horen, maar de enige platen die ik kon identificeren waren zijn eerste en laatste plaat moest je ergens een sample ofzo staan hebben...

Posted by Den Backer on Jul-30-2008 08:28:

En niemand de gevallen Zillion god gezien? Stond in Armada tent zondag als LJ.

Posted by FenixStyle on Jul-30-2008 13:10:

quote:
Originally posted by Den Backer
En niemand de gevallen Zillion god gezien? Stond in Armada tent zondag als LJ.

Yep, die zie ik eigenlijk op bijna elk groot event waar ik heen ga.

Posted by E-motion_error on Jul-30-2008 17:02:

idd en is volgens mij al op elke Tomorrowland-editie LJ geweest

Posted by FenixStyle on Jul-30-2008 18:11:

Weet iemand welke edit/remix van Coldplay - Life in Technicolor Armin draaide als intro?

Posted by BZRK on Jul-30-2008 18:16:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Weet iemand welke edit/remix van Coldplay - Life in Technicolor Armin draaide als intro?

Schulz heeft daar een eigen intro mix van, maar kzou het vreemd vinden als die die aan Armin gegeven heeft. Normaal is dat stuff voor hem alleen.

Posted by Eagle` on Jul-31-2008 15:38:

Stage van het weekend was toch wel by far CdA, spijtig da ik Sasha ma 3 kwartier kunnen beluisteren heb, moest maandag vroeg werken.. Van Loco Dice over Dubfire tot Sasha .. gewoon super, kurk droge mnml bij momenten maar oh zo hypnotiserend, in combinatie met de geweldige sfeer die er heerste gewoon super.

Ontdekking van het weekend was toch wel firaga, heel gelikte set, hoop dikke bommen. Avi er na vond ik iets minder overtuigend. Leuk moment was toen moeder haar dochtertje van jaar op de vloer zette en de kleine meid stond te shaken op de muziek ^^ Enig minpunt, hoewel je misschien niet anders kunt verwachten als je zon stroming een stage geeft op een mainstream event, is de commerci�le edge.. Yahel was zoals verwacht 99% commerciele crap, werd nog is extra in de verf gezet door zen gitarist. Het fake bespelen van instrumenten hebben we nog al gezien, ma dees ging er echt wel over, beschamend gewoon .. GMS was zoals verwacht meer van hetzelfde full-on met een commerciel sausje, oa The world is mine (GMS Remix).Beetje besmeurend voor het genre naar mijn mening :s

+++ Loco Dice, Firaga
++ ONE87 & DMC

----� Above & Beyond, heb de moeite gedaan om is te gaan luisteren, 15 minuten generieke sugary sweet piano melodietjes. Toppunt was een griet die begon te wenen bij een of andere stront vocal.... serieus twas om van te spauwen

Posted by Matzi on Jul-31-2008 16:07:

@ Eagle

Ik ben het volledig eens met wat je zegt over Firaga!
Die heeft echt een van de strakste setjes gespeeld die ik heb gehoord dat weekend, zolang ik er was heb ik genoten!

Had er nog niet van gehoord, maar na enige research blijkt hij dus de eigenaar van het B2B label en de gelijknamige stage waar hij speelde...

Iemand enig idee of er ergens een tracklistje te vinden is voor z'n set, vond die echt wel geweldig!

Posted by Devilex on Jul-31-2008 17:01:

Draaide Firage ook geen "psy remix" van Binary Finary?

Posted by Thib' on Jul-31-2008 17:09:

quote:
Draaide Firage ook geen "psy remix" van Binary Finary?

Sorry for not speeking dutch, ik kom uit Rijsel, Frankrijk

I was also there when he dropped this awesome remix, would be interested to know who remixed it

Posted by Eagle` on Jul-31-2008 17:13:

Protoculture Remix probably, weird don't remember Firaga playing Binary Finary

Posted by Thib' on Jul-31-2008 17:23:

Well, i was quite drunk, so i'm wondering if it was a remix of Binary Finary or one of some Gouryella shit, Tenshi maybe?

Posted by Devilex on Jul-31-2008 17:31:

Firaga is hier ook lid op het forum, hij kan mss duidelijkheid brengen

http://www.youtube.com/watch?v=GUngwcwecXg

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »