TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
| quote: |
| Originally posted by dbl l�s det jag har skrivit igen du... jag snackade inte om festen. jag snackade om picknicken.. du sa att ni bara var 4st... man �ker inte till sthlm bara f�r att g� p� en picknick.. visst l�r det ju vara hel skoj, men e man inte rik s� g�r man det inte. t�nk sj�lv.. skulle du �ka till g�teborg f�r att ha picknick??? |
| Originally posted by mindshooter Jamen det �r inte m�nga som t�nkt �ka till Sthlm f�r en TA fest heller. Klart jag vet att en picknick inte lockar s� mycket folk, men du f�r juh se det i perspektiv. Om 4 pers kommer p� en picknick, s� kommer inte 100 till en fest...thats a fact. Picknicken samt alla fester d�r jag f�rs�kt f� ihop en gathering har givit mig en hint p� hur stort intresset �r, och jag har dragit slutsatsen att det inte finns tillr�ckligt med medlemmar som har ett festintresse. |
f�rfester, efterfester och uppslutningar i allm�nhet �r det som �r bra id�er just nu...f�r det kr�ver ingen ekonomisk satsning...
| Originally posted by JayBee ahmen d� g�r vi s� att vi ist�llet f�r att ha en fest s� kan vi till en b�rjan k�ra en TA-f�rfest inf�r ett stort gig typ som devotion. n�sta g�ng det blir n�got devotion liknande s� fixar vi i ordning en f�rfest s� l�r det ju bli �tminst�nde 10-15 pers och s� kanske n�gons poolare ska med oxo s� blir vi 15-20 typ. Det �r v�l inte s� tokigt? |
| Originally posted by mindshooter Jamen det �r inte m�nga som t�nkt �ka till Sthlm f�r en TA fest heller. Klart jag vet att en picknick inte lockar s� mycket folk, men du f�r juh se det i perspektiv. Om 4 pers kommer p� en picknick, s� kommer inte 100 till en fest...thats a fact. Picknicken samt alla fester d�r jag f�rs�kt f� ihop en gathering har givit mig en hint p� hur stort intresset �r, och jag har dragit slutsatsen att det inte finns tillr�ckligt med medlemmar som har ett festintresse. |

| Originally posted by dbl man ju alltid ta o bjuda n�gra fr�n TC ocks�... finns ju en del ok folk d�r med... hehe ![]() |
SWETA-fest med releaseparty av v�r officiella t-shirt n�r den blir klar?
Bara en id�...
[EDIT - UTVECKLAR MIN EGEN ID� ha ha]
...och om vi best�llt ett g�ng till de som skall ha den...s� kan ju t-shirten levereras utan transportkostnad f�r dem
.
En billig lokal, sj�lvkostnadspris p� anl�ggning, ingen profit, jag kan lira gratis bara jag f�r resan betald till Sthlm (vilket stuk - se playlists p� Trance i V�xj�-tr�den - 600 kr t o r med buss V�xj�-Sthlm - och antar att de flesta bor i Stockholm?), s� skall vi nog komma billigt undan och ha riktigt f�rbenat kul!
| Originally posted by knomaden SWETA-fest med releaseparty av v�r officiella t-shirt n�r den blir klar? Bara en id�... |

JayBee: Du har nog r�tt...kanske. Vi f�r v�l se om n�n fler hoppar till p� grundid�n iaf.
F�rfest i alla fall innan Siljakryssen!
| Originally posted by knomaden F�rfest i alla fall innan Siljakryssen! |
| Originally posted by knomaden ...och om vi best�llt ett g�ng till de som skall ha den...s� kan ju t-shirten levereras utan transportkostnad f�r dem . |

Tja, det ena utesluter ju inte det andra...det finns ju en po�ng att stompa offline ocks� och f�r f�rsta g�ngen svettas ner sin nya fr�scha SWETAshirt tillsammans med fellow Swedish TranceAddicts
.
Men det g�r ju alltid att h�ra efter om n�n ska p� n�t event innan och leverera den by hand vid ett tillf�lle till ett g�ng, typ Siljakryssen som jag tror m�nga skall p�...
Men f�r de som inte flyttar p� sig, s� f�r tshirten flyttas till denna person...eller ha en SWETAGothenburgParty
.