TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
Hehehe... es kijken of ze er er wat van kunnen...
En zo niet, dan neem ik ut wel ff over...
Maar van wat ik zo heb mee gekregen hier op ut forum zal dat niet nodig zijn
Kheb er zin in!
GrtZ!
[EDIT]Groeten van Zip... En optimus... Zip zegt dat je duurder geworden bent...
[/EDIT]
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Nou, waar zit je liever ?? |

| Originally posted by eieregooie Hehehe... es kijken of ze er er wat van kunnen... En zo niet, dan neem ik ut wel ff over...[EDIT] |
Ik kom 17:51 aan op station Ede-Centrum. Neem een half uur daarvoor (17:20) de trein vanuit Amersfoort ( ik kom vanuit Enschede).
Nog meer mensen die daarin zitten ofzo? En is er dan als ik aankom al iemand in Ede? Want dan lekker KAAAAAAAANEN en een blowtje halen!
| Komt DJ Iwan Dan Ook? |
)
Snug ik ben er wel om die tijd dan gaan we ff naar de shop
en eten dat gaat ook wel goed komen
ik ben er ook al zo vroeg!

16:16 Den Haag Centraal 5 Gouda Sneltrein 2061
16:25 Zoetermeer
16:39 Gouda
16:50 Woerden
17:03 Utrecht Centraal
17:12 Driebergen-Zeist
17:28 Ede-Wageningen 4
17:34 Ede-Wageningen 1 Amersfoort Stoptrein 7462
17:38 Ede Centrum
16:46 Den Haag Centraal 6 Gouda Sneltrein 2063
16:55 Zoetermeer
17:09 Gouda
17:20 Woerden
17:33 Utrecht Centraal
17:42 Driebergen-Zeist
17:58 Ede-Wageningen 4
18:04 Ede-Wageningen 1 Amersfoort Stoptrein 7464
18:08 Ede Centrum
een van deze 2 pak ik samen met Harry

Btw wel cool, het is KOOPAVOND op vrijdag in Ede...
Maybe kunnen we na het eten nog ff wat bier halen ofzo? 
Offeh...gaan we met 12 man stinkend naar Ouzo een beetje flyeren in het centrum! Kan Optimus gratis pillen uitdelen, dan komen er zeker meer man 
Oproep aan de grote baas, heb je ff een adres zodat ik weet waar ik moet zijn met de auto en dat ik de auto ook ergens kwijt kan 
| Originally posted by SnuggLe Btw wel cool, het is KOOPAVOND op vrijdag in Ede... Maybe kunnen we na het eten nog ff wat bier halen ofzo? ![]() Offeh...gaan we met 12 man stinkend naar Ouzo een beetje flyeren in het centrum! Kan Optimus gratis pillen uitdelen, dan komen er zeker meer man |
| Originally posted by AlFerox flyeren!?!? we gaan ons gewoon, als een stel 15-jarigen, met een krat bier in een of ander speeltuintje bezatten! wat dacht je daarvan!! |

Weet iemand het adres van The groove?
Edit: ik vond hem al op internet...is dit goed? (anders stuur ik misschien iemand naar vekeerde adres.)
Maandereind 53 6711AB EDE GLD
| Originally posted by magrec Oproep aan de grote baas, heb je ff een adres zodat ik weet waar ik moet zijn met de auto en dat ik de auto ook ergens kwijt kan |
ik heb het druk...parkeergelegenheid aanwezig
| Originally posted by T.H.C. Weet iemand het adres van The groove? Edit: ik vond hem al op internet...is dit goed? (anders stuur ik misschien iemand naar vekeerde adres.) Maandereind 53 6711AB EDE GLD |
Ik geloof dat Spinnin' Jack definitief niet mee gaat... iets met school ofsow... dus we komen met ze 3en... Nog meer mensen uit omgeving Delft die naar Ede gaan? Let me know!
Grtz!
ja ik ga ook vanuit Delft!!
alleen ga ik al om iets van 18.00 in Ede zijn.
maar jullie gaan ook met de trein dus?
ik kom ook nog ff langs vanavond
maybe nog met een vriend en met Jason... of anders gewoon alleen 
woeiiii.. toch maar eff goed dat ik deze thread nog eff na heb gelezen anders was ik bij ede/wageningen der al uitgestapt! 

mmmm.. eff de reisplanner checken. hoe laat komt iedereen eigenlijk??
als je er om 22 uur bent ben je lekker vroeg, aken je nog babbelen ezow
Als je van het station afkomt dan kom je gelijk op een soort plein met kroegen/bars etc. Daar moet je naar rechts en gewoon doorlopen en na een meter of 100 zie je links onderaan De Groove.
Als je t niet kan vinden kunnen jullie me bellen de meesten hebben me foonnummer al voor diegene die m niet hebben : 06-14884949
Tijd Station Spoor Richting Reisdetails
20:50 Nijmegen 1a Arnhem Intercity 3074
21:20 Ede-Wageningen 3
21:34 Ede-Wageningen 1 Amersfoort Stoptrein 7478
21:38 Ede Centrum
en om eff duidelijk te zijn dit ben ik (met het blauwe bord)
dit ben ik ook met ta-shirt (wat ik vandaag niet aantrek
)
ps die gekke das dus kolkie! 
tot vanavond
Ik rij vanaf Apeldoorn om 17:00 uur met Magrec mee, om te kanen.
Dus Alpha..zie je wel daar ergens rond 6 uur. Bel wel ff.
wij (dr. kuipers + moi) komen wat later, lets say half elf/elf uur.. quipers moet eerst nog werken 
Ik kan er niet op tijd zijn om mee te snaaien mensen, d'r rijden een paar figuren mee die tot de avond moeten werken en kan dus niet eerder komen. Zie jullie vanavond allemaal, kheeft er zin in!!!
ik ben der dus om half 10 maar vind ik jullie dan in de groove of zitten jullie dan nog steeds ergens te kloten in een coffeeshop!