TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »

Posted by Partyhardy! on Aug-02-2001 09:59:

quote:
Originally posted by Boss
WTF is 'n straaljager??

daar ga je hard van!

Posted by Miss Proximus on Aug-02-2001 10:02:

Groentjes

een straaljager is bitter lemon met jonge jenever.....voor de echte bikkels onder ons hehe

Posted by Boss on Aug-02-2001 10:09:

....nu horen we 't ook wel van de expert...

maarre.. ga je daar echt zo hard van ? of is die naam gewoon stierenpoep?

ee, tyfus, waarom is die server zo busy???

Posted by New Wave on Aug-02-2001 10:47:

Gheghe, bij ons is dat wat anders :-)

uhmm......Besse met nog iets anders sterks + laagie Baileys bovenop in een borrelglaasje......dan steek je dat in de fik met een aansteker........dan krijg een soort vlam wat op de vlam lijkt dat uit de moter van een straaljager komt.....en da moet je in 1 keer opzuipen :-)

Rare gasten he in de Klaveet gheghe, kennen jullie ook "paashaas"? wow das zooo lekker :-))
Heb het alleen nog bij ons gezien :-)

Posted by Blik on Aug-02-2001 11:14:

ander lekker drankje wat ze volgens mij alleen in de Gompie en in de Time-Out kennen is de Stuiterbal, dat is Blue Curacoa met sambuca, in ��n keer achterover doen, 10 seconden spoelen en dan doorslikken, daarna met je vingers net doen of je fluit, maar ipv blazen moet je juist inademen.............dat is zzzzzzzoooooooooooooooooo lekker

Posted by Boss on Aug-02-2001 11:20:

Shame / Disagreement

stelletje alcoholisten....

Posted by TranceFool on Aug-02-2001 11:23:

quote:
Originally posted by Blik
ander lekker drankje wat ze volgens mij alleen in de Gompie en in de Time-Out kennen is de Stuiterbal, dat is Blue Curacoa met sambuca, in ��n keer achterover doen, 10 seconden spoelen en dan doorslikken, daarna met je vingers net doen of je fluit, maar ipv blazen moet je juist inademen.............dat is zzzzzzzoooooooooooooooooo lekker

Ja, ik heb dat weleens gezien, maar die gasten die dat dronken trokken zo'n raar gezicht, dat ik dacht van, laat ik dat maar niet nemen Maar ik zal het de volgende keer eens proberen.

Wat ook gruwelijk lekker is is een B52. Dat is Tia Maria met Baileys en nog een of twee drankies, weet nie precies wat. Gewoon in 1x. Echt lekker!!!!! een soort koffiesmaakie, hmmmmm

Posted by magrec on Aug-02-2001 16:16:

biertje in marcanti kost 5,25 corona..8,25 en vodka redbull ietsvan 18 gulden........(marcanti waar clubeve, fusion en kremlin wordt gehouden)

Posted by Miss Proximus on Aug-02-2001 16:32:

quote:

ja, die heb je hier ook, maar volgens mij heet t anders....

Posted by Akira on Sep-02-2001 18:23:

Monkey Dancer 2

zo om een oude thread er weer es uit te halen...

Dit weekend weinig bijzonders gedaan vrijdag wat met vriednen gedronken en zaterdag een prive show van de klubbheads gezien wat op zich best wel lachen was...enorm hard draaiden die gasten totdat op een gegeven moment de halve kantine leeg was....hehehe.

NOu hopelijk word volgend weekend wat spannender

Posted by Blik on Sep-02-2001 18:32:

Gompie.....

en het was wel leuk, sta nog op een foto en die word dus op de site gezet

draaiden lekkere muziek, tiesto, yahel - voyage(supernummer is dit)

was dus een leuke avond na het fiasco van dezelfde middag

Posted by Miss Proximus on Sep-02-2001 18:55:

Donderdag Marco V....draaide wel relaxt..veel techno invloeden....flink beuken af en toe (saccomaaaaaaaaaaaaan..woooo!!)
maar ja, t was veel te warm in de club en dansen kon af en toe even....5 uurtjes geslapen en toen weer opstaan :S

Vrijdagavond: nix
Zaterdagavond: nix
Zondagavond: nix

Posted by M_Peror on Sep-03-2001 21:57:

Wat hebben we dit weekend gedaan??
Impulz missen dus.

Posted by Blik on Sep-03-2001 22:01:

http://www.kroegenweb.nl/fotoboek.php?kroegnummer=10083&wat=showfoto&nummer=610

raad maar wie ik ben

Posted by TranceFool on Sep-04-2001 09:09:

quote:
http://www.kroegenweb.nl/fotoboek.php?kroegnummer=10083&wat=showfoto&nummer=610

raad maar wie ik ben

die gozer met dat glas voor zn hoofd?

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 09:47:

Vrijdagavond was ik nog in een disco op malgrat da Mar. Was zeer gezellig. Alleen dan's ochtends om 10 uur je hotelkamer weer uit he. Ik was als een balletje. Zaterdag de hele dag in de bus gezeten. En zondagmiddag kwam ik pas weer thuis. Dat was mijn weekend dus.

Posted by Blik on Sep-04-2001 13:38:

quote:
Originally posted by TranceFool

die gozer met dat glas voor zn hoofd?

bijna raak, het is een trouwens best "verknaakte" foto

Posted by Little Theseus on Sep-04-2001 18:09:

Smiling Frog

volgens mij lul je, ik zie helemaal nergens een pinguin op die foto.

Posted by Henkie_henk on Sep-09-2001 16:40:

Me ist naar the q geweest.. www.the-q.nl

Best gave tent wel.. Was eigenlijk petrus gepraat over "stampen" dat mij zo nieuwsgierig maakte

Mooie aankleding.. Als het rustig is lijkt t kille zooi daar. Maar als het een beetje drukker wordt is het stukken gezelliger. De mensen daar zijn ook rlxt..komt waarschijnlijk door streng deurbelijd. Je stoot iemand aan.. "ow ja joh..*krijgt meteen een hand*" toppie.. De barmensjes zijn ook bijna allemaal knap en aardig.. Dikke chill. De muziek ontvang je als je bij zon barretje wat besteld net zacht genoeg om nog normaal wat te kunne bestellen.. Das ook nieuw

Muziek stond voor de rest niet knoeihard maar wel lekker de tafeltjes enzow trilde leuk mee. Heb nog zwaar lope stamepn op zon podium Me fatte dance moves gedaan lol.. De meidjes daar danse ook geil.. de jongens *boeien*.. Ow ja de huis dj zelf draaid ook helemaal niet slecht.. nix irritants gehoord.. vaak lekker beuken.. Miss promiss staat nog op t programma voor komende maand erges ofzow.. en nog wat

1 zon meidje van dik over de 20 dus wilde mij nog versiere lol.. die was ook zooo geil he.. met er vriendin samen dansen enzow.. aaahhh

Voor de rest was het aardig goed gevuld met mooie vrouwen..

Je moet daar 21 zijn om binne te kome maar wij hadde geen probleme met onze 18 jaar (zelfs met een spijkerbroek aan jason ;-)
We hadde wel gewoon redelijk nette kleren aan enzow.. Met sporschoentjes kom je er nie in

Dat was mijn zaterdagje.. volgende keer maar es naar de <<0>> en daarna maares naar de INdeX

MzzL

Posted by Dj Lex on Sep-09-2001 18:08:

Ik was vrijdag naar Hollywood Music Hall in Rotterdam geweest. Op zich wel geinig. Die Dj daar draait best goed. Lekkere platen en nog een beetje vermaak ook.
Nou en zaterdag heb ik het maar rustig aan gedaan.

Posted by TranceFool on Sep-09-2001 18:57:

quote:

bijna raak, het is een trouwens best "verknaakte" foto

Dan zou ik de gok niet durven maken . Je leek toch op Ruud de Wild?

Posted by Opti on Sep-09-2001 19:33:

Ben naar Evolution geweest. Was wel relaxed party...Ze hadden een trancezaal, een hard housezaal en een classicszaal '89-'93(lees: hardcore).

Ik heb de eerste helft van de avond vooral in de classics zaal gezeten, lekker hakkuh met Bonzai en Buzz Fuzz!! Daarna om een uur of 4 naar de hardhouse geweest, Clive King en Dana gehoord (goed!!), en toen maar weer naar de Trancezaal met Klubbheads (viel niet tegen). Laatste plaat die werd gedraaid was Serendipity

Al met al eeen geslaagd avondje uit...

Posted by Blik on Sep-09-2001 19:35:

quote:
Originally posted by TranceFool

Dan zou ik de gok niet durven maken . Je leek toch op Ruud de Wild?

/me slaps Trancefool with a big large trout!!!!!!

Posted by -=WVG=- on Sep-09-2001 19:57:

Hier is WvG de redder in nood die al jullie twijfels gaat wegnemen...

(Voor de duidelijkheid: Blik is die jongen met die rode rand om zijn hoofd )

Posted by Blik on Sep-09-2001 20:41:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Hier is WvG de redder in nood die al jullie twijfels gaat wegnemen...

(Voor de duidelijkheid: Blik is die jongen met die rode rand om zijn hoofd )

ehh bedankt, denk ik (verknaakte kutfoto)

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »