TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
zet daar maar al een veldbeddeke gereed want tees komt ni goe!
Menno 
Net als we dachten dat ID&T de trance-area zou verkleinen, maken ze van de trance-area zowaar een van de belangrijkste stages. Een second outdoor area... Zou dit betekenen dat die ASOT-stage de ruimte van de Q-dance-stage inneemt, en deze laatste gewoon in een tent zal zijn?
Ik dacht al opgevangen te hebben dat de Q-stage inderdaad zou verhuizen naar een nieuw en iets meer afgelegen deel van het festivalterrein. Dit betekent dus een verruiming van het terrein, een vergroting van de capaciteit en waarschijnlijk ook de 2e (ASOT-) mainstage!
Goed dat ze die jumperkes in een apart hoekje zetten 
Nadeel is wel dat het dan minder praktisch is om te switchen tussen andere area's, aangezien die stage een pak verder ligt van de rest. Anderzijds hebt ge aan die stage wel geen last van de grote drukte. Nuja op zondag zijn het toch vooral de trancenamen die me aanspreken, dus als het dan niet regent is die plaats nog wel ideaal 
Oakenfold, serieus, is der echt iemand te vinden die die per se wil horen?
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas WOW, wat een line-up mss toch nog maar eens de camping overwegen dit jaar. Mss dit jaar terug een grote beta reunie zoals back in the days met AIB |
| Originally posted by FenixStyle Nadeel is wel dat het dan minder praktisch is om te switchen tussen andere area's, aangezien die stage een pak verder ligt van de rest. Anderzijds hebt ge aan die stage wel geen last van de grote drukte. Nuja op zondag zijn het toch vooral de trancenamen die me aanspreken, dus als het dan niet regent is die plaats nog wel ideaal |
. Gezien de extreem goeie line-up denk ik wel niet dat ik dat zelf ga doen; ik denk niet dat ik buiten de ASOT stage en de B2B area nog veel andere area's zal aandoen. Daarmee ga ik mijne tijd al zeer goed rondkrijgen 
| Originally posted by FenixStyle Op de Tomorrowlandwebsite staat hij geprogrammeerd op zaterdag als 'Push' op dezelfde stage als Scooter (de I Love The 90's-stage dus) ![]() Geen MIKE dj-set dus, of hij zou ook op zondag nog eens in de Armadatent moeten staan? |
Schitterend M.I.K.E.....nu officieel op Tommorowland!!!!! Push Live of M.I.K.E dj-set? Mike Push: M.I.K.E. Dj Set ...feestjeeuuuuh |
| Originally posted by BZRK Oakenfold, serieus, is der echt iemand te vinden die die per se wil horen? |
Ik denk dat ik dit jaar voor de eerste keer eens 2 dagen zal gaan 
Tickets in the pocket! Lijkt voor mij een van de beste edities te gaan worden!
nieuwe berichten over Tomorrowland:
| God Bless This Mess... 10 years Kne�Deep Sunday 25/07/2010: Kne�Deep For the fifth time in a row DJ Rush will show his skills at Tomorrowland. So it was time to do something special: his label Kne�deep will celebrate its 10th anniversary and therefore Rush will host its own area at Tomorrowland! DJ Rush Marco Remus Frank Kvitta Pet Duo Miss Djax Marco Nastic Bold Dejan Milcevic Du Art |
| Presale is going crazy! Tomorrowland sold 17x times more tickets in the openingsweekend than last year, still enough left, but don�t wait too long to get your tickets, don�t say we didn�t warn you... |
. Zouden de absolute cijfers ook zo indrukwekkend zijn?
Ik denk dat je het niet mag onderschatten, zeker niet met de extra reclame in de nationale pers door het -18 verhaal.
Wie wacht tot een paar weken voor het feest zou wel eens te laat kunnen zijn.
kga de mijne online kopen denkek, voor de zekerheid
| Originally posted by FCB_Fanatic ...Zouden de absolute cijfers ook zo indrukwekkend zijn? |
Hoeveel korting kregen we nu op vertoon van onze Beta t-shirts?
De Kompakt stage:
Superpitcher
Shumi
Robag Wruhme
Okinawa69
Michael Mayer
J�rg Burger/The Modernist
Dominiek Eulberg
Tobias Thomas
Gui Boratto
| Originally posted by FredNova yes, they are er gaat v��l volk zijn! |
| Sunday 25/07/2010: B2B Again psytrance is represented at Tomorrowland! This year B2B will host his dj�s on Sunday. Skazi 00.db Vibrasphere (live) Firaga vs Synsun Bitkit (live) Norion |
M_nus
Richie Hawtin
Marco Carola
Hobo (live)
Magda
Marc Houle
Barem
Heartthrob (live)
Ambivalent
Tickets + camping + boozebag zijn binnen! 
I Love The 90's
Johan Gielen & Cor Fijneman
Scooter
Regi
Push
Dj Wout
Dj Ward
De tent die zijn naam geen eer zal aandoen, doordat er veel te veel nummers van begin jaren 2000 te horen zullen zijn. Jammer dat diene DJ Ward voor geen meter kan mixen (alhoewel, als er nieuwe Pioneers staan...), want die zal zich er wel aan houden.
Prijs luxe camping: 375 � per persoon, zelfs geen ticket inbegrepen ![]()
| Originally posted by BZRK Prijs luxe camping: 375 � per persoon, zelfs geen ticket inbegrepen |
| Originally posted by FCB_Fanatic ik ga zoals gepland twee dagen op en neer rijden |