TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]


Posted by Spinnin Jack on Dec-24-2002 20:41:

quote:
Originally posted by Stivvekk
Ik vertel het als je me de sets geeft
Vertel eff welke je precies hebt, en hoe lang ze duren en of de kwaliteit idd bagger is (ook als je de sets niet wilt delen met ons alsjeblieft), alvast bedankt


Ik share ze nu gewoon(zit wel in passive-mode).

Ik vind de ID&T redelijk slecht(zit een behoorlijke zoem doorheen die je bij 3fm ook wel hoord maar daar een stuk minder). Het irriteerd vooral bij de wat stillere stukken.
Ik vind de 3FM versie nog wel te doen. Ik heb ze beide opgenomen via de Kabelradio en zijn dus 160 kbps.

[edit]M'n opname van Benny Rodrigues is wel van redelijk goede kwaliteit, je kan merken dat dat een re-run was die er even tussen werd geplak[/edit]


Posted by Opti on Dec-24-2002 23:12:



fotootje gevonden op het net


Posted by Partyhardy! on Dec-24-2002 23:40:

quote:
Originally posted by Optimus
fotootje gevonden op het net


zo lekker scheef bekkie weer!


Posted by tijs08 on Dec-24-2002 23:49:

Zoooo vette pants heee!! waar heb je die gekocht??

(en.. ben je nog een beetje aan asfalteren toe gekomen??)


Posted by Partyhardy! on Dec-24-2002 23:54:

quote:
Originally posted by tijs08

(en.. ben je nog een beetje aan asfalteren toe gekomen??)



bek slet! ga jij nou maar ski�n!


Posted by tijs08 on Dec-24-2002 23:56:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
bek slet! ga jij nou maar ski�n!


anders ga je een keer online op MSN ofzo!!!


Posted by Partyhardy! on Dec-24-2002 23:59:

quote:
Originally posted by tijs08
anders ga je een keer online op MSN ofzo!!!


ja ouwe! ik ga nu pitten....... ben je trouwens verwend door de kerstman?


Posted by New Wave on Dec-25-2002 16:14:

Re: Innercity

quote:
Originally posted by Partyhardy!
New Wave (mooi verhaal van dat draaien op je kamer ik had het net weer whaha)


Ik kan weer draaien, ik heb weer naalden je kan nu voorstellen hoe blij ik was dat ik weer kon mixen.
Het kon ook niet anders dat mijn moeder dit keer weer naar binnen kwam rennen terwijl ik tegen het plafont aan het springen was
En nu niet met wasgoed maar met gebalde vuisten
Geluid stond iets te hard voor deze vredelievende o zo rustige 1ste kerstdag


Posted by Opti on Dec-25-2002 16:18:

"maar Tim, je hebt toch die koptelefoon, gebruik die dan ook!"

ghehehe


Posted by Partyhardy! on Dec-25-2002 16:20:

Thumbs up Re: Re: Innercity

quote:
Originally posted by New Wave
Ik kan weer draaien, ik heb weer naalden je kan nu voorstellen hoe blij ik was dat ik weer kon mixen.
Het kon ook niet anders dat mijn moeder dit keer weer naar binnen kwam rennen terwijl ik tegen het plafont aan het springen was
En nu niet met wasgoed maar met gebalde vuisten
Geluid stond iets te hard voor deze vredelievende o zo rustige 1ste kerstdag


whehe ik ken het probleem, zelfs de buren begonnen al te klagen wel echt relaxt dat je nu weer naalden hebt! zijn ze toch gekomen vanuit Duitsland of heb je niet meer kunnen wachten en ze hier in Nederland gekocht?


Posted by New Wave on Dec-25-2002 16:22:

quote:
Originally posted by Optimus
"maar Tim, je hebt toch die koptelefoon, gebruik die dan ook!"

ghehehe


MWHAHA

Juist , ze weten nu hoe het werkt dus dat zeggen ze nu niet meer
Nu zeggen ze: "Uit die teringherrie!!"


quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe ik ken het probleem, zelfs de buren begonnen al te klagen wel echt relaxt dat je nu weer naalden hebt! zijn ze toch gekomen vanuit Duitsland of heb je niet meer kunnen wachten en ze hier in Nederland gekocht?


Nee, ik heb gister die duitsers gebeld.

Mof : "Nee ze zijn niet verzonden want de prijs was te laag om te verzenden blablabla...."

Tim :"Maar meneer, waarom wordt dat dan niet gemailt? Ik heb toch mijn e-mail adres opgegeven"

Mof :"ja het kan zijn dat mijn collega dat niet gedaan heeft"



Dus ik heb gister op het laatste moment maar Stanton 500 mkII gekocht :s


Posted by Opti on Dec-25-2002 16:26:

heb je nou je mail gelezen hoer?


Posted by New Wave on Dec-25-2002 19:52:

quote:
Originally posted by Optimus
heb je nou je mail gelezen hoer?

JA


Posted by eieregooie on Dec-26-2002 01:40:

quote:
Originally posted by Optimus
"maar Tim, je hebt toch die koptelefoon, gebruik die dan ook!"

ghehehe


Hmmm... hoor ik hier mijn buurman?


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.