TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
mindshooter
vizay
st�v�
sipobitch
aendy
zamson
dj irish
gaby
Dioxys
trance_christer
impulse
Pjox
+connector
+laszlo
+glorie
+swe_trance
+tobo99
+mjz
+aendy
+jofawe
+zappa
om jag har missat n�n s� s�g g�rna till
Mindshooter
Sipowitz
tommie
tobo99
Vizay
Dioxys
cviper
SteveTranz4ever
Glorie
ScuL
Impulze
jeremy1984
Amplifire
Envio
jofawe
MojjMojj
Cube
Funfrock
reveal
Smekbar
Laszlo
Connecor
keddo
CJ InterCity
Ice_Key
+mjz
+evggyrt
+Starbeam
+Aendy
+JenStar
+dbl
hrm, tror inte jag missat n�gon
Knomaden
Laszlo
Steve
Glorie
Jeremy (Heddo?)
Tryggve
Ztarbeam (TC) <<< OGILTLIG
Envio
Esset (TC) <<< OGILTLIG
Vizay
Tears (TC) <<< OGILTLIG
Dioxys
Airport 23 (TC) <<< OGILTLIG
gurgel
Armin van Buuren
Can
AC
staz
Cylice (TC) <<< OGILTLIG
Pyret (TC) (inkl pojkv�n) <<< OGILTLIG
Angeltrance (TC) <<< OGILTLIG
+ connector
+ swe_trance
+ tobo99
+ mjz
+ aendy
+ dbl
n�n mer?
hmmm...d� ska vi se....
Sipo
Steve
Glorie
Funfrock
Jeremy1984
Vizay
Jofawe
Sztation
Cube
Dioxys
swe_trance
staz
connector
smekbar
reveal
mojjmojj
keddo
CJ Intercity
Aendy
Ice_Key
Mindshooter
DJ Irish
Pjox (tror jag)
JayBee
Knomaden
+doter (tror jag)
+Scintilla, fast jag tror inte hon minns det
+tobo99
+mjz
+dbl
+eggvyrt
+ztarbeam
+_zappa
Vem mer?
| quote: |
| Originally posted by Laszlo swe_trance staz connector swe_trance |
| Originally posted by dbl swe_trance e trevlig o sn�ll och s�.. men vad har han gjort f�r att f� 2 palceringar???? hahahaha |

| Originally posted by Laszlo +doter (tror jag) +Scintilla, fast jag tror inte hon minns det +tobo99 +mjz +dbl Vem mer? |
de r�knas inte d� !
| Originally posted by Glorie om du fundera p� festen och s�... s� var �ven Ztarbeam (TA) och evggyrt (TA) och _Zappa (TA) �ven om f�rst och sistn�mnde inte h�nger h�r mkt precis. vet iofs inte om du heja p� dem de r�knas inte d� ! |
borttagen, d� jag numera har f�ljnande nick h�r p� TA:
Try
V�nligen uppdatera era IRL-listor
Tack /F.D. evggyrt
| Originally posted by evggyrt ska v�ll ocks� g�ra en lista, kommer antagligen att fylla p� den efter ett tag =) ztarbeam coma jofawe scintilla steve <-jag �r ju inte med p� din =( esset glorie gurgel errko wobert tears swe_trance <- hoppas du kommer ih�g mig... laszlo BTW, n�n som vet hur man byter nick? jag vill inte heta evggyrt l�ngre =( /Try |
| Originally posted by SteveTranz4ever Du f�r g�rna visa en bild p� dig sj�lv... ditt nick liksom fastnar inte i hj�rnbalken |
| Originally posted by dbl swe_trance e trevlig o sn�ll och s�.. men vad har han gjort f�r att f� 2 palceringar???? hahahaha |
| Originally posted by jofawe swe_trance Angeltrance (TC) <<< OGILTLIG + connector + swe_trance + tobo99 + mjz + aendy + dbl |

| Originally posted by SWE_TRANCE Jadu, h�r har vi en till! Jag verkar vara popul�r bland v�xj�kidsen ![]() Kanske beror p� att jag har "sm�l�nningsblod" i �drorna |
| Originally posted by Laszlo +Scintilla, fast jag tror inte hon minns det |

... plus att jag inte har stenkoll p� vilka som �r reggade h�r resp p� tc..
Esset... n�r vi talar om IRL s� menar vi h�r p� SWETA s� klart folk man tr�ffat fr�n SWETA IRL 
Just a note 
| Originally posted by EsseT HALL OF FAME |
| Originally posted by EsseT HALL OF FAME |
Jag vet n�r jag inte �r popul�r... d� blir man inte med i Essets IRL lista
haha
Har gjort om listan s� att den nu visar de som JAG vet eller tror finns med p� TA n�t fel kan finnas Jag tror med att det finns m�nga som jag har tr�ffat o pratat med som jag inte minns eller inte vet om h�r. OBS jag vet att jag tr�ffade m�nga p� de senaste tv� kryssningar som var h�r ifr�n NI som vet vem jag �r kan ju g�ra en notis =) Jag lovar att listan uppdateras om jag vet om fler och ni f�r hj�lpa mig med F�r om jag ska ta med alla jag tr�ffat s� kommer jag nog upp i �ver 300 dock �r inte alla med p� TA 
Hall of Fame TA
Airbase
Andreas H
desphyxia
Dioxys
Dj Mikal ( Mike shiver)
Irish
Endre
Envio
Errko
Evggyrt
Fairlayt
Ferren
Glorie
Gurgel
Impulze
jeremy1984
Jofawe
Mindshooter
MojjMojj
parham
STEVE 
Scul
Scintilla
Tears
Vizay
wezzman
WoberT
PS finns det n�got s�tt att uppdatera utan att man m�ste editera eller skriva om det T�nkte om man kunde bara g� in o �ndra det man hade missat i det inl�gget man har s�nt OBS om n�gon kan hj�lpa mig att f�klara hur man f� med ett kort p� sig v�nligen tala om det 
STIV kanske kan hj�lpa mig... :P
| Originally posted by EsseT Har gjort om listan s� att den nu visar de som JAG vet eller tror finns med p� TA |
Glorie d�? men jag tog ju med dig med hehe 
s�ja nu ska vi vara sn�lla h�r mot mig 
tralala...o fler folkz blir det =)

Esset: men, jag d�.... 

Jag har sett en del utav er men ni har inte sett mig =) who am I =).. ingen g�ta if�rsig =) skrev bara p� knepigt s�tt..
EsseT : jag tror jag tr�ffat dig facktiskt.. Lite os�ker men jag tror det 
Pjox hmm mycket m�jligt jag vet inte
hehe vet om f�r m�nga S� man kan inte ha alla i huvudet =) hehe...F�r nog ta o skriva ner alla personer i en s�ndar mina v�nner bok , en s�ndar som vissa srang omkirng med i h�gstadiet =) HIHIHI =)